Ostrzezenie corki.

21. Data: 2006-04-10 13:46:16

Temat: Re: Ostrzezenie corki.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

22. Data: 2006-04-10 13:55:31

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Nie. Nie szukam winnego - poprostu przedstawiam fakty !
> :)

Ja tez, nic innego nie robie.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/

23. Data: 2006-04-10 13:56:39

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> A to nie jest tak, ze sobie teraz odbijasz na LeoTarze pretensje
> do wlasnego taty?

O, przepraszam, on swoją batalię toczy już 15 lat. Gdzie mnie, małemu
robaczkowi do niego ;) To o ex-małżonka chodzi, nie o ojca, tak gwoli
ścisłości.
A co do pytania: Nie, nie jest tak. Ja ze swoim exem "walczyłam"
wyłącznie za pomocą przepisów polskiego prawa cywilnego i rodzinnego.
To samo prawo stosuję do tego, co nam tu wypisuje Leo-Tar. A że on
jest zaślepiony swoją misją zbawiania świata, to wszystko co napiszę
interpretuje tak, że bronię matki jego dzieci. A co mnie ona obchodzi?

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

24. Data: 2006-04-10 13:56:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umiejetne przedstawienie faktow jest zabiegiem, ktory pozwala pokazac jak
najbardziej subiektywna postac rzeczywistosci :-)

(to tylko odklep na twoja zaczepke, nie traktuj tego osobiscie ).

25. Data: 2006-04-10 13:57:14

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Nie narzucam.
> Pisalam tylko o swoich subiektywnych odczuciach.

Ja zas caly czas przedstawiam fakty.:)
Tym sie od siebie roznimy.

26. Data: 2006-04-10 14:03:39

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> O, przepraszam, on swoją batalię toczy już 15 lat. Gdzie mnie, małemu
> robaczkowi do niego ;) To o ex-małżonka chodzi, nie o ojca, tak gwoli
> ścisłości.

Drobna poprawka: od 11 lat, od 1995 r.:)

> A co do pytania: Nie, nie jest tak. Ja ze swoim exem "walczyłam"
> wyłącznie za pomocą przepisów polskiego prawa cywilnego i rodzinnego.

Któe faworyzuje kobiete. To facet musi dowiesc, ze jest czegos wart, ze nalezy
mu sie kontakt z dziecmi. Matka-Polka niemusi dowodzic niczego nawet wowczas
gdy jest uzalezniona.

> To samo prawo stosuję do tego, co nam tu wypisuje Leo-Tar. A że on
> jest zaślepiony swoją misją zbawiania świata, to wszystko co napiszę
> interpretuje tak, że bronię matki jego dzieci. A co mnie ona obchodzi?

Niczego nie interpreetuje, jeno czytam to co napiszesz.:)

Pozdrawiam

27. Data: 2006-04-10 14:04:29

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> kierował nim nieświadomy instynkt przetrwania obiawiający się
> łaknieniem krwi. W rezultacie miast podciąć wędke, zamachnąłem
> się na komara - co za tym idzie ryby nie złowiłem. Komar mi to
> uniemożliwił.
> Nie. Nie szukam winnego - poprostu przedstawiam fakty !

A nie była to przypadkiem komarzyca - kamikadze, walcząca o życie
ryby, uwikłana z nią w przeklęty związek życia i śmierci?
Ryby-reduktorki nadmiernej populacji larw tejże komarzycy? Aby ta
mogła wciąż znosić i znosić nowe jaja... ;)))))

Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2006-04-10 14:09:01

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Drobna poprawka: od 11 lat, od 1995 r.:)

List jest z 1994.

> i rodzinnego.
> Któe faworyzuje kobiete.

Kodeks cywilny? Eeee... pokaż w którym miejscu :)))

> To facet musi dowiesc, ze jest czegos wart, ze nalezy
> mu sie kontakt z dziecmi.

Bo niektórzy nie uważają nawet za stosowne płacić alimentów _Na
dziecko_. Nie będę pokazywać palcem :)

Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2006-04-10 14:12:15

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Umiejetne przedstawienie faktow jest zabiegiem, ktory pozwala pokazac jak
> najbardziej subiektywna postac rzeczywistosci :-)
>
> (to tylko odklep na twoja zaczepke, nie traktuj tego osobiscie ).

Gdyby druga strona chciala zabrac glos w dyskusji mozna byloby ocenic
obiektywnosc lub subiektywnosc tego co przedstawiam. Niestety druga strona
wychodzi z zalozenia, ze i tak ma racje i nie musi jej dowodzic. Tak jak
wszystkie kobiety uwazaja, ze chlopa uda sie przekabacic na ich...:)

LeoTar
------------
http://www.geocities.com/leotar/

30. Data: 2006-04-10 14:19:15

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> List jest z 1994.

z 2 wrzesnia, a teraz mamy kwiecien. Wiec 11,5 roku.:)

> Kodeks cywilny? Eeee... pokaż w którym miejscu :)))

W tej gestwinie przepisow i paragrafow mozna utonac i dla niefachowcajest to
zabojcze. A powinno nie byc. W koncu prawo ma sluzyc ludziom a nie prawnikom.

> Bo niektórzy nie uważają nawet za stosowne płacić alimentów _Na
> dziecko_. Nie będę pokazywać palcem :)

Jezeli wskazujesz palcem na mnie to Ci jeszcze raz odpowiem. Moja eks-zona
samowolnie pozbawila mnie kontaktow z dziecmi i wplywu na ich rozwoj a żądała
tylko pieniedzy. To jest samowolka i bezprawie. A ja ogien gasze ogniem wiec
nie powinnas byc zdziwiona - byla to z mojej stronny jedyna mozliwa forma
nacisku na to by wplywac na wychowanie dzieci.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/

> Pozdrawiam - Aicha

Re: Niemcy gonią w pietkę...? ;)