PLĄK re: :)

1. Data: 2003-12-08 12:17:29

Temat: PLĄK re: :)
Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

komu by tu przypląkować? ;D

Czy manifestacja miłości do rozmówcy polegająca
na pląkowaniu lub KaeFowaniu jest zawsze z jednakowym
odczuciem odbierana przez ("seksualnego") partnera/partnerkę?
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 12:47:59

Temat: Re: PLĄK re: :)
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na pląkowaniu lub KaeFowaniu jest zawsze z jednakowym
> odczuciem odbierana przez ("seksualnego") partnera/partnerkę?

Chyba się nie wyspałam,
bo Cię nie rozumiem :-)))
Możesz trochę jaśniej...
Edyta

1. Data: 2003-12-08 12:56:06

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta wrote:

> Chyba się nie wyspałam,
> bo Cię nie rozumiem :-)))
> Możesz trochę jaśniej...

Nie martw się Edyto :) Za pomocą wirtualnych literek nie da się
zrozumieć drugiego człowieka. Ale można próbować ;)

Stwarzamy sobie obraz drugiej osoby i przyjmujemy tylko te informacje,
które nam pasują do tego obrazu. Składamy puzzel do puzzla, myśląc, że
poznajemy człowieka, a tak naprawdę tworzymy jego wirtualny odpowiednik.
A zwykle ma się on nijak do oryginału :). Na szczęście ;)
--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2003-12-08 13:05:08

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

> Chyba się nie wyspałam,
> bo Cię nie rozumiem :-)))
> Możesz trochę jaśniej...
> Edyta

W realu czasem słyszy się słowa:
pierd*le cię = KF
albo
wydup'czaj = PLONK
obydwa te zwroty mają bez wątpienia podtekst seksualny ;D
porównaj:
udało mi się ją/go "wyje'bać" ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 13:08:40

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> --
> Pozdrawiam, Madzia S.
>
> "Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -

Wiesz do końca pewnie nie można zrozumieć!
ale w dużej mierze na pewno :-)))
Tylko obie strony powinny się jasno wyrażać :-))
Edyta

1. Data: 2003-12-08 13:13:50

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>

> W realu czasem słyszy się słowa:
> pierd*le cię = KF
> albo
> wydup'czaj = PLONK
> obydwa te zwroty mają bez wątpienia podtekst seksualny ;D
> porównaj:
> udało mi się ją/go "wyje'bać" ;)
> \|/ re:

Ja nie rozumiem 2 części twojego posta!
W równym stopniu???
Jak z jednakowym odczuciem? czego sie to ma tyczyć?
Podtekstów seksualnych w necie i na realu?
O jakiego seksualnego partnera Ci chodzi?
Czy o to chodzi?
Edyta

1. Data: 2003-12-08 13:23:50

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> [...]

> Jak z jednakowym odczuciem? czego sie to ma tyczyć?
> Podtekstów seksualnych w necie i na realu?
> O jakiego seksualnego partnera Ci chodzi?

Więc spróbuj zrozumieć na przykładzie.
Ktoś/coś rozmawiając z Tobą przesyła Ci PLONK'a
(za kulisami chichota, że "ale ją 'wyje'bałem')
Na newsach pozostaje ślad, że taki to a taki
zaplonkował czy zakaefował -- kogoś tam (czyli tu w
przykładzie konkretnie Ciebie)
i teraz to czego nie zrozumiałaś:
czy zawsze jednakowo odebrała byś PLONK?

Co do podtekstu seksualnego.
Nie zauważyłaś, ze w potocznym słownictwie
wiele oszustw, przekrętów i malwersacji
nazywane jest słowami rodem z wulgarnych
określeń mechanicznych czynności seksualnych? :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 13:33:05

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiele oszustw, przekrętów i malwersacji
> nazywane jest słowami rodem z wulgarnych
> określeń mechanicznych czynności seksualnych? :)

Przeczytaj jeszce raz swój pierwszy post!
Czy jesteś pewny, że chodzi ci w nim o to
samo co napisałeś powiżyj?!
Co mają seksuale podteksty do oszustw???
Jeżeli ktoś mi pisze..mam ochotę się z tobą pie**olić..
to jest to podtekst seksualny.
Ale zwrot pie**ol się znaczy raczej "spadaj"
niż delikatnie mówiąć uprawiaj sex sama z sobą!
Edyta

1. Data: 2003-12-08 13:39:24

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> [...]

> to jest to podtekst seksualny.
> Ale zwrot pie**ol się znaczy raczej "spadaj"
> niż delikatnie mówiąć uprawiaj sex sama z sobą!

No właśnie i o to chodzi :)))
Czy fakt że przesłał bym Ci PLONK'a lub KF'a
nie byłby publicznym aktem wyjeb*nia?
Przecież jeśli nie chciał bym z Tobą rozmawiać
to po prostu nie odpowiadał bym na Twoje posty. Co nie?

PS. oczywiście nigdy bym tego nie zrobił :D z dwóch powodów
1. dlatego że Cię lubię <rumieniec>
2. dlatego że Cię lubię ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 13:52:12

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to jest to podtekst seksualny.
> Ale zwrot pie**ol się znaczy raczej "spadaj"
> niż delikatnie mówiąć uprawiaj sex sama z sobą!

Ale słowo "pierdolenie" użyte w takiej czy innej odmianie, jest samo w sobie
nazwą stosunku płciowego. Czemu więc każąc komuś "spadać", uzywa się słowa,
które wywodzi się wprost z czegoś co jest związane z seksem. "Piedrdol się",
"wal się", "ale cie wyruchałem" ... itd. Inaczej mówiąc, czemu używa się
skojarzeń z "brutalnym seksem", do okazania swoich nieprzyjaznych emocji
względem drugiej osoby ?

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

reklamy
Klotnia, sztuka wygrywania sporow
[OT] taki głupi papieros
Strasznie tego zaluje...
Zabić Papieża wysadzić Jasną Gorę? Mohan kontra Wojtyła