PO Bulu!

21. Data: 2015-05-25 14:10:46

Temat: Re: PO Bulu!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:5562fd67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl...

Trudno do ciebie 'docierać' Dębska, skoro podpisujesz
się jak baba, a piszesz 'i pomyślałem sobie'... stąd
chyba ten tekst o naiwności... ;)

****

Stara sprawa, już nie do odkręcenia ;)

Dębska

22. Data: 2015-05-25 15:36:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A tak, takie myślenie jest naiwnością. Myślałem, że odnosisz się do tego
> co ja napisałem - mój błąd - sorry ;)

Ty to pisałeś?
[...]
bo ja się właśnie do tego odniosłem

--

Chiron

23. Data: 2015-05-25 15:40:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 12:03, Przemysław Dębski pisze:

> Mówił do niego w sposób tak
> mega sztuczny ...

Hm, hm... tak jak przez cały czas.

Ewa

24. Data: 2015-05-25 16:15:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 12:58:54 +0200, gazebo napisał(a):

> Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką
> wy mierzycie".

Broniowi to dedykuję.
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

25. Data: 2015-05-25 16:21:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 11:47:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A co według Ciebie powinien zrobić człowiek ktory zarabia 2.000 a chciałby
> kupic mieszkanie?

Wybrać prezydenta, który zrobi dla niego COKOLWIEK - czyli dokładnie o 100
procent więcej, niż Komorowski.

26. Data: 2015-05-25 16:21:21

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA4A5893358CEBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> W koncu ma być prezydentem!

Czy to nie cuda, wygrywa Duda. Może w pałacu też mu się uda.

27. Data: 2015-05-25 16:24:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 16:15, Ikselka pisze:

> Broniowi to dedykuję.

dosyc sympatycznie to sobie zracjonalizowalas

--
gazebo

28. Data: 2015-05-25 16:45:20

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Wybrać prezydenta, który zrobi dla niego COKOLWIEK - czyli dokładnie o
> 100 procent więcej, niż Komorowski.

Jak rozumiem - sugerujesz, ze Komorowski nie zrobił nic.
Czyli zrobienie cokolwiek to nie jest o 100% wiecej - matematyka sie
kłania... :) 2 x 0 = 0...

Ale odpowiadając na Twoją uwage - trzymam kciuki.
Co najpierw?

Wiek emerytalny do 60 czy pomoc frankowscom i przewalutowanie kredytow po
kursie zaciągniecia?

29. Data: 2015-05-25 16:49:19

Od: Przemyslaw Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> Wrote in message:

> [...]
> pomy?la?em sobie - w roli skurwysyna on si? czuje ?le i chyba jeszcze nie ma

I gdzie ja tu pisze ze Duda mily sympatyczny lagodny z
obrzydzeniem stawia ... ?

--
D?bska

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

30. Data: 2015-05-25 16:51:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 16:24:58 +0200, gazebo napisał(a):

> dosyc sympatycznie to sobie zracjonalizowalas

Ja??? - MY NARÓD.

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s