PO czym POznac idiote [diagnostyka]

21. Data: 2019-11-27 17:00:33

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 12:51, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> jest tylko silna wiara, o ktora trzeba nieustannie, az do znudzenia
> prosic Boga. Pan wysluchuje cierpliwych ale i upartych w swych
> dazeniach. Smierc dla katolikow nie jest tak straszna jak dla tych co
> deklaruja sie, ze w Boga nie wierza. Ja mam nadzieje na zycie wieczne,
> dlatego modle sie aby Jezus nauczyl mnie KOCHAC Siebie i drugiego
> czlowieka. Piszac Siebie mam na mysli Jezusa a potem siebie, Wtedy,
> kiedy sie zdolam siebie zaprzec tak do konca. Milosc jest najwazniejsza
> bo kiedy sie ja posiada to wszelkie zlo ze strachem ucieka. Naprawde.<

gdyby byla moderowana jak to bylo pare wnioskow kilka latem temu to nie
wiem gdzie ci ludzie by sie podzieli :)

--
gazebo

22. Data: 2019-11-27 17:03:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 12:54, Trybun pisze:

> To nie jest chyba jednak dobra diagnoza. Nie ilość zabierających głos ma
> znaczenie dla jakości prowadzonych dyskusji.

sprobuj napisac cos na p.s.uzaleznienia albo p.h.polszczyzna, pierwsza
jest moderowana i swiat o niej zapomnial, z drugiej ludzie zrezygnowali

--
gazebo

23. Data: 2019-11-27 17:03:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 13:10, m...@g...com pisze:

> POwiedz to darwinistom twierdzącym że ich ilość udowadnia że mają demokratyczną
rację naukową ;))))

co ty mi tu o muchach?

--
gazebo

24. Data: 2019-11-27 17:07:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/11/2019 o 13:13, m...@g...com pisze:
> [...]
psychiki do panujacych anormalnych /absurdalnych uwarunkowan socjospolecznych. Nie ma
"chorob psychicznych" - sa adaptacje na miare POszczegolnych indywidualnych
osobowosci...do zastanej/zadanej szalonej "rzeczywistosci". ;)
darwinowsej ideologii zaczyna chorowac coraz bardziej gremialnie :)

> Darwinizm jako adaptacja psychiki do własnej niemocy POznawczej? ;P

czyli sie sprawdza :]

--
gazebo

25. Data: 2019-11-27 20:10:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 13:57, m...@g...com pisze:

> Bez względu na tyci żarcik mr.Blu z owym "ę/ą" sperceptuj Piotrze że kierując słowo
"idiota" do kogoś POjedynczego personalnie musisz liczyć się ze skutkiem prawnym.

Moja opinia na twój temat nie podlega dyskusji ani ocenie prawnej.

> Z tego co widzę już ci tego POsta ktoś zgłosił jako nadużycie do Googla.

Ojeju. To straszne!
(Kto używa googla do grup dyskusyjnych? Ręce opadają... Bo widzisz,
usenet istniał zanim google założył pierwszą pieluchę i sobie mogą...)

> Przesadziłeś z reakcją. Pilnuj się.

Przesadziłeś z manipulacją. Pilnuj się.

> Bo "miłe są złego POczątki" ;P
> Wiec jak ci od-pisuje czasem mr.Blu:
> "Powrotu do zdrowia życzę PiOtrze" ;)

Bo wymyślenie czegoś własnego przerasta wasze możliwości intelektualne :)
Religianci potrafią tylko powtarzać po kimś. Zero samodzielnego myślenia.
Ale cieszę, się, że wam imponuję. Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2019-11-27 20:23:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 20:10, Kviat pisze:
> W dniu 27.11.2019 o 13:57, m...@g...com pisze:

> Moja opinia na twój temat nie podlega dyskusji ani ocenie prawnej.

> Przesadziłeś z manipulacją. Pilnuj się.

Oj. Chyba niewłaściwy adresat. Czasem trudno na szybko rozróżnić klony
@gmail.com, tym bardziej, że trudno takie klony rozróżnić po tym, co
piszą, skoro piszą to samo, tylko trochę inaczej.
Tak więc sorry :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2019-11-28 00:48:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

(Kto używa googla do grup dyskusyjnych? Ręce opadają... Bo widzisz,
usenet istniał zanim google założył pierwszą pieluchę i sobie mogą...)
---
To ty nie wiesz ze od kilku ladnych lat caly usenet siedzi zawlaszczony na serwerach
googla?!?
WOW - nieuswiadomiony dinozaur ;P

28. Data: 2019-11-28 00:52:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> POwiedz to darwinistom twierdzącym że ich ilość udowadnia że mają demokratyczną
rację naukową ;))))
co ty mi tu o muchach?
--
raczej o włatcach móch ;P

29. Data: 2019-11-28 09:31:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2019 o 00:48, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> To ty nie wiesz ze od kilku ladnych lat caly usenet siedzi zawlaszczony na

LOL :)

> WOW - nieuswiadomiony dinozaur ;P

No i się wyjaśniło dlaczego nie potrafisz nauczyć się cytowania ;P

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2019-11-28 12:04:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2019 o 14:10, m...@g...com pisze:

> POwiedz to darwinistom twierdzącym że ich ilość udowadnia że mają demokratyczną
rację naukową ;))))

Indoktrynacja darwinistów właściwie wyklucza każdą merytoryczną
dyskusję. Np wyrazisz swoje zdanie natychmiast zostaniesz zarzucony górą
linków do  teorii/opinii ich mentorów.  Tak więc każdy, za wyjątkiem
nich jest pożądany na grupie.

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]