POLISH REFUSE

311. Data: 2011-02-08 13:09:49

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Dnia 08-luty-11 w ramce <news:4d5130d4$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
> pędzel Qrczak zmalował:

> Taka kupota. Ja pan!

Do kład nie. Prze pra szam.

Qra

312. Data: 2011-02-08 13:12:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Tak.
> Nie lubie jak mnie ktos BEZPODSTAWNIE
> wyzywa od kurew i wysyla na seans masturbacji.

Ale wiesz, ze jest sposob by tego uniknac, albo przynajmniej nie widziec?

313. Data: 2011-02-08 13:12:38

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:07, Hanka <c...@g...com> wrote:
> [...]
msg/25f4b6a31ccc2d...

> I wlasnie za te slowa do XL, sie na Ciebie
> wtedy wscieklam.
>
> Tylko po to, aby dzisiaj uslyszec, ze wtryniam
> swoje glupie uwagi.
>
> Zaiste, magiel niezwykle ma wlasnosci.
> :)

A ja sie wscieklam na Ciebie tylko potem by wkrotce zauwazyc, ze to i
tak nie ma sensu
'bo pies lubi wrazac do swoich wymiocin'
PRZEPRASZAM z serca
--
performerka

314. Data: 2011-02-08 13:15:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> No tak, istotnie, byla TYLKO mowa o lizaniu fiutow
> i dawaniu dupy.
>
> https://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/m
sg/25f4b6a31ccc2d69?hl=pl

Ależ to metafory tego że się sprzedała obcym, ty to wziełaś dosłownie,
biedactwo;)

315. Data: 2011-02-08 13:15:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:12, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> n
> Ale wiesz, ze jest sposob by tego uniknac, albo przynajmniej nie widziec?

No spoko, przeca to juz historia.
A dzisiaj, no coz, nadarzyla sie taka fajna
malutka okazja.

316. Data: 2011-02-08 13:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 04:45:46 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Slucham?
> Zapomnialas, gdzie jestesmy?

> Ojj, zapomnialo sie mamusi...

> Bo co?
> Wyrywa Ci wielbicieli?

Wielbicieli mam w realu dosyć.
3-)

Jest fałszywa.

317. Data: 2011-02-08 13:19:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie: strasznie płytko i sztywnymi stereotypami
rozumujesz.

Zgadzam się, że gdybym nazwał kogoś "kurwą" kto na to
nie zasługuje ponad-subiektywnie), to byłoby to tożsame
z samozagładą.

W tym wypadku jednak jestem wystarczająco pewien,
że nie pozostaję ani pierwszą, ani ostatnią osobą, która
zdobyła się na coś tak esktremalnego wobec tych
konkretnych osób.

Nie masz zaufania do ludzi i nie masz zaufania do samej
siebie.
Ukrywasz się za sztywnym gorsetem stereotypów, ferując
miłe, poprawne "wyroki", które są obliczone na zjednanie
sobie akceptacji i sympatii otoczenia.

Gdybym był taki zachowawczy jak ty nie byłbym zdolny
do elastycznego kwalifikowania mojego otoczenia na
podstawie "nieidentyfikowalnych" przesłanek i nie byłoby
tematu, ale nie jestem aż tak wystraszonym dzieckiem
we mgle.

Napadając na mnie postąpiłaś wbrew sobie.
Bardziej zależało ci na przekazaniu mi tego co napisałaś,
czy na punktach akceptacji ze strony otoczenia?

--
CB

.googlegroups.com...

318. Data: 2011-02-08 13:19:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
>
> I wlasnie za te slowa do XL, sie na Ciebie
> wtedy wscieklam.
>
> Tylko po to, aby dzisiaj uslyszec, ze wtryniam

To nie moja wina że ikselcia współpracuje ze zdrajcami, a takie rzeczy
trzeba mocno podkreślać, ale ty zadziałałaś jakby chodziło o porno
seks z tobą, masz jakieś przykre przeżycia? To zaczyna być ciekawe.

319. Data: 2011-02-08 13:23:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> tak nie ma sensu
> 'bo pies lubi wrazac do swoich wymiocin'

Niestety takie jak ty się raczej nie szanuje.

320. Data: 2011-02-08 13:29:05

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:12, p?rform?rka <m...@i...pl> wrote:

> PRZEPRASZAM z serca