POWERTREK - warto kupic?

1. Data: 2004-11-15 19:32:43

Temat: POWERTREK - warto kupic?
Od: "Andrzej" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
tak sie zastanawiam czy warto ten przyrzadzik zakupic? chodzi mi mianowicie
o urzadzonka ktore opiera sie o brzuch i przyciaga do siebie i tak w
kolko... da sie za pomoca tego magicznego czegos umiesnic dolna partie
brzucha i zniwelowac warstwe tluszczyku ktora sie tam uzbierala?

2. Data: 2004-11-15 20:36:14

Temat: Re: POWERTREK - warto kupic?
Od: Mariusz Drozdziel <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-11-15,
Andrzej <...@c...pl>:

> o urzadzonka ktore opiera sie o brzuch i przyciaga do siebie i tak w
> kolko... da sie za pomoca tego magicznego czegos umiesnic dolna partie
> brzucha

Daj sobie spokój z wszelkim tego typu badziewiem. Na początek zapoznaj
się z tym: http://www.witnet.gda.pl/~lukas/abs.pdf

> i zniwelowac warstwe tluszczyku ktora sie tam uzbierala?

Nie, nie da się. Tłuszczu nie pozbędziesz się ćwicząc anaerobowo.
Przede wszystkim odpowiednia dieta w następnej kolejności - jeżeli zależy Ci
na szybkich efektach - ćwiczenia areobowe przynajmniej 4 razy w tygodniu po
30-45 minut. Rowne tempo przy utrzymaniu tętna wyliczonego ze wzoru
0.7*(220-wiek). Zapewne efektywniejsze byłoby przeplatanie z HIIT, ale
na początek nie ma co szaleć.

Reasumując, spalanie tluszczu ma niewiele tak naprawdę wspólnego
z wyrabianiem mięśni brzucha. Można mieć doskonale wyrobione mięsnie
brzucha, które będą zupełnie niewidoczne pod warstwą tłuszczu, albo mieć
śladowe ilości tkanki tłuszowej, ale mieć też fatalne mięśnie i płaski,
niewyrzeźbiony brzuch. Co jest lepsze zależy od oczekiwań zainteresowanego. :-)
Pewnie obiektywnie najlepiej mieć dobrze rozwiniętne i przy okazji wyrzeźbione
mięśnie brzucha, ale tego nie można osiągnać przy pomocy POWERTREKów
i tym podobnych...

--
Mariusz.

== e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==

3. Data: 2004-11-15 21:10:50

Od: "Andrzej" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się z tym: http://www.witnet.gda.pl/~lukas/abs.pdf

whoa to juz nigdy nie zobacze miesni brzucha :D

> [...]
> wyliczonego ze wzoru
> 0.7*(220-wiek). Zapewne efektywniejsze byłoby przeplatanie z HIIT, ale

zaraz to bede drukowal i .... trzeba sie bedzie zmusic do takich
cwiczonek...
a bieganie cos pomaga?

4. Data: 2004-11-16 06:26:14

Od: Mariusz Drozdziel <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-11-15,
Andrzej <...@c...pl>:

> zaraz to bede drukowal i .... trzeba sie bedzie zmusic do takich
> cwiczonek...

Pierwsza zaleta jest taka, że cały zestaw ćwiczeń zajmie Ci nie
więcej niż 5 minut dziennie, czyli 20 w tygodniu. Poza tym, przynajmniej
pierwsze etapy można robić mając do dyspozycji jedynie kawałek podłogi.
Później przydaje się drążek, ale taki można sobie bez problemu sprawić
do domu. Będzie to na pewno tańsza i o wiele lepsza inwestycja od jakichś
cudacznych urządzeń.

> a bieganie cos pomaga?

Jasne. To jedne z najlepszych ćwiczeń aerobowych. Bieganie, pływanie,
jazda na rowerze, steper, wiosła i masa innych. Trzeba jednak pamiętać o kilku
podstawowywch zasadach. Po pierwsze nie wolno przegniać. Ludzie chcący się
pozbyć tluszczu mają tendencje do zbyt instensywnych treningów. Niestety
przekraczając pewne granice zaczynamy tak naprawdę spalać mięśnie, a nie
tłuszcz. Do tego dochodzi odpowiednie wplecenie biegania w plan dnia.
Najbardziej efektywne jest bieganie na czczo rano. Jeżeli nie masz takiej
możliwości to rób to albo po ćwiczeniach anaerobowych, a jeżeli nie ćwiczysz, to
nie jedz nic bezpośrednio przed bieganiem.

No ale trzeba pamiętać o podstawowej kwesti - bez odpowiedniej
diety i tak nic sensownego się nie osiągnie.

5. Data: 2004-11-16 08:23:58

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Mariusz Drozdziel napisał(a):

wreszcie ktos rozsadny na tej grupie - az sie wzruszylem, tym bardziej
ze sam polecam drazek z uporem maniaka - ludzie nieraz patrza sie na
mnie krzywo, bo przeciez gowno z teleshopow wyglada fajniej

inna sprawa - dieta musi zawierac sporo bialka - zeby ochronic miesnie
czy nawet pomoc im rosnac. natomiast czy bo bialka dolozysz weglowodany
a ograniczysz tluszcze, czy odwrotnie - dolozysz tluszcze a utniesz
wegle - to juz Twoj wybor. wazne zeby pamietac o bilansie energetycznym
i cwiczyc

ja polecam to

http://www.trainforstrength.com/workouts.shtml

pozd
WiRAHA

6. Data: 2004-11-16 08:24:59

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA napisał(a):

> ja polecam to
> http://www.trainforstrength.com/workouts.shtml

sorry - to :)

http://www.trainforstrength.com/exercises.shtml

pozd
WiRAHA

7. Data: 2004-11-16 17:43:34

Od: "Andrzej" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

<big cut>
wielkie dzieki za dobre rady zaczynam cwiczyc :) do lata zostalo juz nie
duzo czasu ;)

ortoreksja
Tebele aktywnosci i kalorycznosci + waga idealna?
takie tam o McDonaldach
Dieta po przebytej chorobie wrzodowej ?
[pyt] Jak zwalic sadlo