POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

141. Data: 2020-04-16 09:37:43

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2020 o 18:03, Kviat pisze:

> Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości, więc pewnie dlatego masz jakąś
> alternatywną wiki.
> Ale zaraz... skąd ty wiesz, co w wiki jest napisane,  skoro ty w linki
> nie klikasz i nie czytasz?
> A zresztą skąd wiesz, że tam jest coś źle napisane, skoro ty wszystko
> musisz sprawdzić osobiście, bo nikomu nie wierzysz na słowo? W jaki
> sposób weryfikujesz to, co tam napisali?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ja egzystuję w rzeczywistości, to ten twój świat wiki jest alternatywą
dla rzeczonej rzeczywistości opartej na prawdzie i faktach.

Zajrzeć raz na kilka lat a czerpać z tego swoje mądrości to chyba sam
przyznasz że różnica..

142. Data: 2020-04-16 09:38:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2020 o 02:08, Izaura pisze:

> No, ale za to El Generalissimo Augusto Pinochet, ma znacznie lepsza
> prase...

Nie wiem, ale wątpię - skoro oficjalnie nawet sami jankesi zaczęli
nastawać na jego cnotę to chyba i wiki nie będzie się bawiła w "adwokata
diabła".

143. Data: 2020-04-16 12:29:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> Ale wodorowek nie oddadzom? ;P

Niby z jakiego powodu.. Ukraina jako państwo nigdy ich nie miała, a więc
o jakim zwrocie mowa
---
Prezentujesz narracje rosyjskom. Rosja zagwarantowala Ukrainie traktatowo
nienaruszalnosc granic w zamian za ODDANIE glowic ktore po rozpadzie sowietow byly na
jej terytorium i nikt nie negowal prawa Ukrainy do dysPOnowania nimi. Ten uklad Rosja
zlamala. Rowniez w odniesieniu do okupacji Krymu o Donbasie nie wsPOminajonc. W
ukladnie nie bylo mowy nic o tym ze Ukraincy nie moga sie w przyszlosci stowarzyszyc
z kim chca np z Nato czy terytorialnie z POlskom lub UE.
Po tym co rosjanie zrobili juz nikt im nie wierzy i nie uwierzy. Stad nawet Niemcy
nie majom politycznej mocy blokowac dalszych sankcji UE na Rosjem mimo ze probujom
jeszcze z nimi handlowac strategicznie gazem czy tp wbrew interesowi innych krajow
unii ale to tez tylko obnaza mechanizmy ich egoizmu.

144. Data: 2020-04-16 13:13:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2020 o 12:29, m...@g...com pisze:

> [...]
interesowi innych krajow unii ale to tez tylko obnaza mechanizmy ich >egoizmu.

Czyli Polsce wolno kupować rosyjski węgiel wbrew interesowi innych
państw UE i nie obnaża to polskiego egoizmu?
Czy tylko Niemcom nie wolno?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

145. Data: 2020-04-16 13:38:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Czyli Polsce wolno kupować rosyjski węgiel wbrew interesowi innych
państw UE i nie obnaża to polskiego egoizmu?
Nastepna niemco-ruso-filka?
Zapytaj niemcow czemu kcom nam via UE zakazac spalania wungla zwlaszcza ze sami nadal
nim palom [a nawet otwierajom nowe elektrocieplownie na wegiel] i PO co im tyle rur
gazu od rusKOw. Docelowo az 4 a nawet juz przy sKOnczonych 2 nitkach NS ruscy mogom
zamknac wszystkie inne rury do europy przez bialorus i nas czy ukraine. Bez wegla i
zdywersyfiKOwanego gazu cala wschodnoia ewropa siedzi w kieszeni u niemiec a niemcy u
ruskich. POki tanio i mozna trzeba wungiel kupowac skond siem da na zabezpieczenie.
Nawet Kosztem hald naszego i pyszczenia gorniKOw. I to nie ruski wongiel tylko
donbasowy czyli ukrainski tyle ze zawlaszczony. Ukraina jakos nie pyszczy ze placimy
tanio za ich wegiel rusKOm zabezpieczajonc posrednio tylki im samym gazowo. Niemcy
razem z rosjom chcom nas wzionc za pysk energetycznie. Obrona przed tym ich dealem to
nie egoizm tylko walka o byt i niePOdleglosc. Zdrowia zyczem

146. Data: 2020-04-16 13:54:04

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze z nimi handlowac strategicznie gazem czy tp wbrew interesowi innych krajow
unii ale to tez tylko obnaza mechanizmy ich egoizmu.

To nie Rosja tylko rezolucja ONZ nakazała przenieść cały arsenał jądrowy
ZSRR do Rosji. To ONZ gwarantowało integralność terytorialną, jak
wszyscy widzimy ich gwarancje są tyle warte co jankeskie umowy z
Indianami i nie tylko zresztą Indianami. Jednym słowem ONZ nawet palcem
nie ruszyła gdy na Ukrainie wybuchła wspierana przez "zachód" rebelia
wymierzona w legalny rząd i która doprowadziła do podziału Ukrainy.

Jak widzisz to nie moja narracja jest rosyjska tylko twoja antyrosyjska.

147. Data: 2020-04-16 14:17:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Taaa a rosja nie miala nic do gadania w sprawie tej rezolucji... ;P
A "rebelia" na ukrainie jakos tez dziwnie rosji pasowala jak i pewnemu
krajowi w palestynie ktory trzyma i jankesow i onz na krotkim pasku ;P
Nowy [zapasowy] Izrael chyba ukraine [+czesc Polski] ktos przezwal ;)

148. Data: 2020-04-16 15:38:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2020 o 13:38, m...@g...com pisze:

> [...]
>
> Czyli Polsce wolno kupować rosyjski węgiel wbrew interesowi innych
> państw UE i nie obnaża to polskiego egoizmu?

Następny kretyn-nacjonalista?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

149. Data: 2020-04-16 17:45:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POdyskutuj epiteciaro z faktami:
[...]
mogom zamknac wszystkie inne rury do ewropy przez bialorus i nas czy ukraine. Bez
wegla i zdywersyfiKOwanego gazu cala wschodnoia ewropa siedzi w kieszeni u niemiec a
niemcy u ruskich. POki tanio i mozna trzeba wungiel kupowac skond siem da na
zabezpieczenie. Nawet Kosztem haud naszego i pyszczenia gorniKOw. I to nie ruski

150. Data: 2020-04-17 08:38:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2020 o 17:45, m...@g...com pisze:
> POdyskutuj epiteciaro z faktami: