POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

151. Data: 2020-04-17 17:10:34

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> POdyskutuj epiteciaro z faktami:

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
---
Obywatelka G.C. ;P

152. Data: 2020-04-18 00:55:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 09:35, Trybun wrote:

> Ale chyba dla myślących ludzi na podstawie podawanych wiadomości i całej
> otoczki  nietrudno orzec najbardziej prawdopodobną wersję..

Pojawiaja siem nowe fakty w sprawie...

Nie wiadomo co dzialo siem przez godzine od upadku samolotu, (09:41), do
podanej oficjalnie godziny upadku (10:41) ?

""Komisja Millera" ustaliła, że godzina katastrofy to 6:41:07 (czasu) UTC

Komisja Millera na str. 13-14

RAPORTU KOŃCOWEGO > http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm.pdf podała:

STR.13: W dniu lotu załoga przybyła do jednostki w godzinach 2:00 (1) - 3:35

Od godziny4:21 cała załoga znajdowała się na pokładzie samolotu i
oczekiwała na przybycie pasażerów. Start zaplanowany był na godzinę 5:00.

STR.14: O godzinie UTC 4:41 na pokład samolotu TU-154M weszła pierwsza
grupa pasażerów. O godzinie UTC 5:07 pod samolot podjechał, w asyście
funkcjonariuszy BOR, samochód z Prezydentem RP i jego Małżonką. Wejście
na pokład ostatnich pasażerów nastąpiło o 5:08.- Samolot wystartował o 5:27

(1) W raporcie przyjęto czas UTC. Różnica między lokalnym czasem
warszawskim a czasem UTC wynosiła +2 godziny, natomiast pomiędzy czasem
moskiewskim (obowiązującym w miejscu zdarzenia) a czasem UTC +4 godziny"
/// TAK PISZE W RAPORCIE MILLERA / KONIEC CYTATU ///

Różnica w czasie między Nowym Jorkiem i Moskwą w dniu 10.04.10 wynosiła
równe 8 godzin! - Oznacza to, że "Komisja Millera" podała błędną
oficjalną godzinę katastrofy! - To jest fakt zapisany w dokumentach!"

http://ziut.neon24.pl/post/133572,ustalam-nowy-oficj
alny-czas-katastrofy-smolenskiej

153. Data: 2020-04-18 00:58:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 09:36, Trybun wrote:

> Tymczasem się nią handluje, i to jest chore.
>
> Nie, energię trzeba wygenerować, a więc nie może być mowy że należy do
> wszystkich.

energia jest niezniszczalna...

Nie mozna jej zniszczyc, ani stworzyc.

Juz latwiej jest z ziemia, (gruntem), mozna zbudowac sztuczne wyspy,
albo osuszyc mokradla, jak w Niderlandach.

154. Data: 2020-04-18 01:01:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 09:37, Trybun wrote:

> Bardzo mało prawdopodobne. Rosja NIE prowadzi ekspansyjnej polityki i za
> to słowa uznania dla niej.

Zalozysz siem...?

//jestem pewien, ze juz wkrotce wzrosnie rosyjska obecnosc w rejonie
Sycylii i zatoki Wielka Syrta.

155. Data: 2020-04-18 01:07:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 09:38, Trybun wrote:

> Nie wiem, ale wątpię - skoro oficjalnie nawet sami jankesi zaczęli
> nastawać na jego cnotę to chyba i wiki nie będzie się bawiła w "adwokata
> diabła".

Po tym co dzieje siem tam ostatnio, to dosc prawdopodobne, ze pojawi sie
jakis drugi...

https://twitter.com/TrelaZuzanna/status/121375962773
8992640

https://www.google.com/search?&q=chile+plona+kosciol

156. Data: 2020-04-18 01:25:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 13:54, Trybun wrote:

> To nie Rosja tylko rezolucja ONZ nakazała przenieść cały arsenał jądrowy
> ZSRR do Rosji. To ONZ gwarantowało integralność terytorialną, jak
> wszyscy widzimy ich gwarancje są tyle warte co jankeskie umowy z
> Indianami i nie tylko zresztą Indianami. Jednym słowem ONZ nawet palcem
> nie ruszyła gdy na Ukrainie wybuchła wspierana przez "zachód" rebelia
> wymierzona w legalny rząd i która doprowadziła do podziału Ukrainy.
>
> Jak widzisz to nie moja narracja jest rosyjska tylko twoja antyrosyjska.

Rosja jest glownym sygnatariuszem tej umowy.

Byla zobowiazana do zagwarantowania integralnosci terytorium Ukrainy.

A teraz okazalo sie, ze znow zostala ograna, jak przy umowie
perejasławskiej z carem Aleksym I Michajłowiczem Romanowem...

//ale, nie ma tego zlego...

https://jagiellonia.org/ukraina-ma-prawo-i-mozliwosc
-wrocic-do-elitarnego-grona-panstw-posiadajacych-bro
n-jadrowa-general-sbu/

157. Data: 2020-04-18 09:02:45

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 00:55, Izaura pisze:

> [...]
> wynosiła równe 8 godzin! -  Oznacza to, że "Komisja Millera" podała
> błędną oficjalną godzinę katastrofy! -  To jest fakt zapisany w

Fakty widzieliśmy i słyszeliśmy na początku, zaraz po zdarzeniu. Później
to już tylko przeróżne wersje mataczenia.  Fakty które były dostępne na
początku ewidentnie wskazują że miejsce miał zamach.

158. Data: 2020-04-18 09:03:05

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 00:58, Izaura pisze:

> energia jest niezniszczalna...
>
> Nie mozna jej zniszczyc, ani stworzyc.
>
> Juz latwiej jest z ziemia, (gruntem), mozna zbudowac sztuczne wyspy,
> albo osuszyc mokradla, jak w Niderlandach.

Chodzi o jej wygenerowanie. A to już koszty i tym samym handel. Taak że
w tej kwestii nie widzę nadużyć jak to jest z ziemią.

159. Data: 2020-04-18 09:03:50

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2020 o 14:17, m...@g...com pisze:
> [...]
> krajowi w palestynie ktory trzyma i jankesow i onz na krotkim pasku ;P
> Nowy [zapasowy] Izrael chyba ukraine [+czesc Polski] ktos przezwal ;)

No pewnie że miała., Tak "wielcy" dzielą i kontrolują świat.  Nie widzę
żadnych korzyści dla Rosji wynikających z rebelii na Ukrainie. Trudno
jednoznacznie określić poziom strat jakie ponieśli z tego tytułu. Ale
jedno jest pewne - to był niezwykle celny cios "zachodu" w swojego
odwiecznego wroga.

Zrzucanie całej winy na Izrael jest zwyczajnym nadużyciem.

160. Data: 2020-04-18 09:05:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 01:25, Izaura pisze:

> [...]
>
> //ale, nie ma tego zlego...
>
> https://jagiellonia.org/ukraina-ma-prawo-i-mozliwosc
-wrocic-do-elitarnego-grona-panstw-posiadajacych-bro

Czyli sugerujesz że wojska Rosji powinny (miały obowiązek) interweniować
w reakcji na rebelię na Ukrainie?

Wydaje się że na tej rebelii wszyscy zainteresowani stracili. Ukraina
śladem m.in Polski miała trafić w całości pod but USA. Ukraińcy i Ruski
nic poza stratami nie uzyskali.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga