POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

361. Data: 2020-05-02 15:30:42

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2020 o 00:15, Izaura pisze:

> [...]
publik-deutschland-czyli.html

> Zapewne, po konsultacjach w Waszyngtonie i Londynie...
>
> link jak powyzej...
>
> https://youtu.be/5KNaAJ-SQmg
>
> //pol godzinny wyklad i nastepnie ponad godzina pytan...

Jasne, jednak sprawa inaczej by wyglądała gdyby h Kanclerz oficjalnie to
potwierdził i publicznie przeprosił jeńców za za to.

362. Data: 2020-05-02 15:31:17

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2020 o 00:21, Izaura pisze:

> Mam wrazenie, ze taki jeden z drugim prezydent, zwykle jest pod presja
> tzw. elit rzadzacych, ktore sprawuja realna wladze.
> Tamci, poprostu mieli inne lobby... :)

Oczywiście. Jednak jeżeli patrzymy na sprawę bez zagłębiania się w
głębsze jej warstwy to jest tak jak już napisałem - świat nie powinien
bać się prezydentów typu Trump bardziej niż takich jak Clinton.

363. Data: 2020-05-03 02:44:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:16, Trybun wrote:
> [...]
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

> Podobno że nie ma śrub i nawet najmniejszego ruchu nie może wykonać bez
> holowników. Choć to wiadomość sprzed jakiegoś czasu i ostatnio mogło się
> to zmienić. Ale opinia panuje dość zgodna - Kuzniecow nadaje się jedynie
> na żyletki. Kwestia nie tylko w jego sprawności, kacap po prostu nie ma
> samolotów które mogłyby z niego korzystać.

Ma helikoptery... zastepczo wozi je An-124 Ruslan...

https://www.defence24.pl/rosyjskie-smiglowce-szturmo
we-na-wojnie-w-syrii-analiza

i cala game tych morskich, dwuwirnikowych K-costam...

https://www.defence24.pl/rosyjskie-smiglowce-wczesne
go-ostrzegania-na-krymie-rakietowe-zagrozenie-dla-mo
rza-czarnego

a taki lotniskowiec, nawet na holu, to idealna baza techniczna i hotelowa...

364. Data: 2020-05-03 02:54:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:19, Trybun wrote:

a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

08140-okret-Rosja-sputnik/

> Bardzo mało prawdopodobne. Rosja leży w tylu strefach czasowych (czyli
> wielkim obszarze) że jakieś okręty do obrony jej niepotrzebne.

Ale najlepsza obrona jest atak!
Rosjanie majom to przecwiczone juz od czasow Iwana Groznego...
Zawsze napadali na sasiednie kraje, wykolejali ich wzrost, po to aby
samemu czuc siem bezpiecznie w swoim obszarze rdzeniowym.

365. Data: 2020-05-03 03:09:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:19, Trybun wrote:

> Unia. USA interesują kontakty tylko z naszymi władykami, a Polacy i
> nasze prawa i korzyści to im wiszą.

Jednak, swoboda podrozowania i handlu, czy mozliwosc zamieszkania prawie
w dowolnym miejscu swiata, to w 90 roku przyszlo calkiem latwo... nie
tak jak w 1918, czy 1920...

366. Data: 2020-05-03 03:17:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:20, Trybun wrote:

> O co chodzi, - Zachód i cały  świat skazywał ZSRR na partnerstwo z
> Rzeszą,. W porewolucyjnej Rosji nie było nic, nawet samowystarczalność
> żywnościowa wysoce niedostateczna.  I myślisz że to porozumienie między
> nimi było motorem Hitlera do podboju Europy? Ja twierdzę że to pakty
> Hitlera z mocnymi współczesnego świata dawały mu wolną rękę. Z ZSRR w
> tamtych czasach nic i nikt się nie liczył.

Nie przesadzaj... Cala rewolucje lacznie z NEPem sfinansowali
Amerykance... i do dzisiaj Rosja placi odsetki od tych kredytow... tzw.
'obligacje rewolucyjne'

Taki jeden z drugim grandziaz z Wallstreet, w 1920-ktoryms, chocby z
powodu dywersyfikacji portfela inwestycyjnego zainwestowal np: 5% swoich
aktywow, to juz som kwoty idace w miliardy dolarow.

https://youtu.be/ZFunccG_C7E

Jak ogladales ten film o Krymie, to tam jest wyjasnione dlaczego
Chruszczow oddal Krym Ukrainie akurat w 1954.

367. Data: 2020-05-03 03:44:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:21, Trybun wrote:

> Właśnie m.in ze względu na ekspansję Chin warto by było pomyśleć nad
> alternatywą dla Unii. Teraz jest bardzo dobry punkt wyjściowy kiedy
> Ukraina stoi w rozkroku i zastanawia się nad kierunkiem jaki obrać.

Jestem przekonany, ze elity we Wiezy mysla o tym...

https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/506536,
prezydent-andrzej-duda-spotkal-sie-z-prezydentem-chi
n.html

Chocby ogloszenie przez Dude wspolpracy z Chinami w budowie 'Pasa i
szlaku', przez Polske, no i projekt CPK... to takze hub transportowy do
Chin. Jestesmy teraz w takim polozeniu jak Portugalia po odkryciu Ameryki.

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/506750
,polska-podpisala-porozumienie-z-chinami-w-sprawie-j
edwabnego-szlaku.html

368. Data: 2020-05-03 03:47:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:25, Trybun wrote:

> No fakt, np na punkcie kształtu Ziemi reaguje jakoś tak bardzo
> emocjonalnie. Coś w niej zdecydowanie jest anormalnego.

Plaska ziemia to chyba tylko taka wprawka... Zasadniczy problem to
szczepionki z Microsoftu... i to jak je nastreczac tubylczej ludnosci...?

369. Data: 2020-05-03 03:50:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:30, Trybun wrote:

> Ale dla takiej "wspólnoty interesów" nie potrzeba zaraz zakładać
> stowarzyszenia zwanego - "Państwo".
>
> To też sprawa z kategorii "oczywiste'.

A co zrobisz jak przyjdom zboje...? albo Mongolia znow na Nas napadnie...?

370. Data: 2020-05-03 04:10:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:30, Trybun wrote:

publik-deutschland-czyli.html

> Jasne, jednak sprawa inaczej by wyglądała gdyby h Kanclerz oficjalnie to
> potwierdził i publicznie przeprosił jeńców za za to.

Moze, zwyciezcy nie pozwalajom...?

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga