POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

61. Data: 2020-04-04 02:53:27

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 15:57, Trybun wrote:

> [...]
> zwyczajnych szkodników  którzy na dodatek  mają gwarancję bezkarności.
> Jednym słowem -  koniec z zawodowym politykierstwem. Rada nadzorcza
> Superpaństwa wybierana z ludzi powszechnie znanych i godnych szacunku i
> wybieranych na zasadzie dobrowolności, i żadnych wiążących się z tym
> korzyści dla nich. Oczywiście ciągła rotacja składem. Zbiera się kilka
> razy do roku i wyznacza ogólny trend i wytyczne dla wszystkich aspektów
> bytu tego Superpaństwa. To tak ogólnie,.
>
> Podział ludzi na "klasy" to już zależny od tego jaki ustrój by przyjęło

Ustroj, raczej, Chrzescijanska Demokracja, jak w Chinach...

//ciekawe, ze grupa Bilderberg, na 2020 nikogo nie zaprosila...

62. Data: 2020-04-04 09:26:43

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 02:06, Izaura pisze:

> No widzisz... zaprzyjaznione z unia panstwo to potrafi zalatwic se ten
> deal a unia dodatkowo lokalna konkurencje wykosi...
>
> Ale, jak tym Afro_Afrykanczykom, (znaczy Murzynom), pomodz...?
>
> Obecnie sa prognozy, ze za 20 lat 10% wszystkich dzieci na swiecie
> bedzie rodzic sie w Nigerii...
>
> https://www.defence24.pl/afrykanski-boom-demograficz
ny-przyczyny-i-konsekwencje-dla-europy-opinia

Jakie zaprzyjaźnione? Na czym niby polega przyjaźń hegemona do Unii? O
ile mają jakieś wspólne interesy z Unią to tylko imperialne i dotyczy to
tylko dwu krajów. Pozostali to zwykłe przysłowiowe g*no które przykleiło
się do statku i oświadcza wszem i wobec - "płyniemy". To ma być obraz
czy podobieństwo silnej Europy, gracza liczącego się w świecie?

Proste - nie wspierać, i piętnować na każdym kroku nieuzasadnione ataki
na wolne i suwerenne kraje.

63. Data: 2020-04-04 09:27:49

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 02:53, Izaura pisze:

> Ustroj, raczej, Chrzescijanska Demokracja, jak w Chinach...
>
> //ciekawe, ze grupa Bilderberg, na 2020 nikogo nie zaprosila...

Wykluczone - żadnych faworytów. Jeżeli już to tylko Demokracja, bez
żadnych dodatków.

A co w ogóle myślisz o pomyśle na TAK zarządzane Superpaństwo?

64. Data: 2020-04-04 12:09:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ciekawe, ze grupa Bilderberg, na 2020 nikogo nie zaprosila...

Ciekawe też jest, kogo zaprosiła w 2019:
https://www.tvp.info/42841610/spotkanie-grupy-bilder
berg-z-polski-pojawia-sie-min-rafal-trzaskowski-i-ra
doslaw-sikorski

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2020-04-04 12:55:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ciekawe też jest, kogo zaprosiła w 2019:
https://www.tvp.info/42841610/spotkanie-grupy-bilder
berg-z-polski-pojawia-sie-min-rafal-trzaskowski-i-ra

---
W KOntekscie tegoz ciekawe som wypowiedzi dzialania tychze -szczegolnie drugiego- po
dacie wydarzenia...

66. Data: 2020-04-04 13:06:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
doslaw-sikorski

> ---
> W KOntekscie tegoz ciekawe som wypowiedzi dzialania tychze -szczegolnie

O tym właśnie myślę, o tym myślę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-04-04 13:26:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doslaw-sikorski

> ---
> W KOntekscie tegoz ciekawe som wypowiedzi dzialania tychze -szczegolnie

Lepiej o tym nie mysl za duzo...abo wciale ;P
Kobieta i myslenie...tez mi PO-mysl!
Jestes akuszerKOm prawicy w lewackiej formie ;))))

68. Data: 2020-04-04 15:59:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Lepiej o tym nie mysl za duzo...abo wciale ;P
> Kobieta i myslenie...tez mi PO-mysl!
> Jestes akuszerKOm prawicy w lewackiej formie ;))))

O matko. Lepszej psychoanalizy to chyba nigdzie nie znajdę ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

69. Data: 2020-04-04 23:37:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O matko. Lepszej psychoanalizy to chyba nigdzie nie znajdę
---
I nie szukaj ;P
Dzis Pierwsza Sobota.
Matke wlasnie w RM pieknym
sowem czczom, wPISalas siem w timing ;)

70. Data: 2020-04-05 01:28:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 09:26, Trybun wrote:

> [...]
> czy podobieństwo silnej Europy, gracza liczącego się w świecie?
>
> Proste - nie wspierać, i piętnować na każdym kroku nieuzasadnione ataki

ale, od konca I wojny, i ustalen Konferencji Pokojowej w Wersalu takich
krajow w Europie nie ma...

dodatkowo, dzis jest tak:

"Co dalej z Trójmorzem? Ukraina i Białoruś nie mogą liczyć na Niemcy i
Francję"

https://www.youtube.com/watch?v=DeqB1UBqs68

i gdyby nie Hegemon, to Niemcy, Rosjanie i Francuzi znow by po nas
jezdzili a my moglibysmy kierowac ruchem, jak w czasach zaborow.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!