Palcówka

1. Data: 2004-03-30 17:00:41

Temat: Palcówka
Od: "osiek" <d...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

witam,
spytałem anjlepszego przyjaciela o przepis na palcówke ale nic nie
powiedzial ;) ( googiel mu na imie;) Może ktoś z was dysponuje takowym i
były chetnie sie podzielil.
Pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2004-03-31 08:52:43

Temat: Re: Palcówka
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osiek" <d...@w...org> napisał w wiadomości
> witam,
> spytałem anjlepszego przyjaciela o przepis na palcówke ale nic nie
> powiedzial ;) ( googiel mu na imie;) Może ktoś z was dysponuje takowym i
> były chetnie sie podzielil.

A co to tak mniej więcej jest? Jakieś ciasto, mięsko, czy co tam jeszcze?
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-31 10:57:35

Od: MarcinS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

osiek wrote:
> [...]
> spytałem anjlepszego przyjaciela o przepis na palcówke ale nic nie
> powiedzial ;) ( googiel mu na imie;) Może ktoś z was dysponuje takowym i

mi sie to kojazy z czym innym ale to chyba grupa pl.soc.seks :)

Marcin

1. Data: 2004-03-31 11:14:25

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spytałem anjlepszego przyjaciela o przepis na palcówke ale nic nie
> powiedzial ;) ( googiel mu na imie;) Może ktoś z was dysponuje takowym i

Z tego co mi się wydaje to kiełbasa

Aneta

1. Data: 2004-03-31 11:48:31

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mi sie to kojazy z czym innym ale to chyba grupa pl.soc.seks :)

Eeee tam, mi się skojarzyło z ćwiczeniami na fortepianie, którymi
torturowano mnie w dzieciństwie
Pozdr. - A.

1. Data: 2004-03-31 12:47:53

Od: "osiek" <d...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Bingo, Anet wygral przewod od bezprzewodowej lutownicy ;) jesli chodzi o
inne palcówki to te pl.soc.seks to najlepszy przyjacie Googiel wyrzuca
niemal na pierwszymm miejscu ;)
Pawel
ps dalej nie ma nikt przepisu na Kielbase z kresow wschodnich zwanych
palcówka ?

1. Data: 2004-03-31 20:31:20

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemal na pierwszymm miejscu ;)
> Pawel
> ps dalej nie ma nikt przepisu na Kielbase z kresow wschodnich zwanych

Oj podobno to była kiełbasa napychana palcami poprostu..
a jesli chodzi o skład surowcowy to prawdopodobnie ona była
dosc grubo posiekana a nie mielona...wiec dlatego łatwa
do napychania palcyma...nie wiem tylko czy wedzona czy suszona była..

Marek

1. Data: 2004-03-31 21:13:53

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps dalej nie ma nikt przepisu na Kielbase z kresow wschodnich zwanych
> palcówka ?
> pozdrawiam

poszukaj w ksiazkach kucharskich, jak sie robi biala kielbase, bo i tak na
nia mowiono :) albo polska
wieprzowe i wolowe miesa moze byc zmieszane (mielone), mozna zamiast
wolowego czy wieprzowego zmielone drobiowe
jakies jajko, zeby sie to trzymalo, przyprawy do smaku, duzo czosnku, soli i
chyba wsio...
Demona
_____
"Zyjac wsrod ludzi, nie zapominaj o tym, co poznales w samotnosci.
W samotnosci mysl nad tym, co poznales, obcujac z ludzmi."
Lew Tolstoj

1. Data: 2004-04-01 08:51:00

Temat: Odp: Palcówka
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps dalej nie ma nikt przepisu na Kielbase z kresow wschodnich zwanych
> palcówka ?

Mnie sie wydaje, ze kiedys robil taka Maklowicz, ale moge sie mylic.
Przepisu jednak nie mam.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-04-01 19:47:59

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demona" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wolowego czy wieprzowego zmielone drobiowe
> jakies jajko, zeby sie to trzymalo, przyprawy do smaku, duzo czosnku, soli

jajko to sobie mozesz....

nie dodaje sie jakla do kiełbasy no chyba ze to ma być klops...

mieso sie wyrabia a ma sie samo skleic...mozna wody ciut dodac...

ale NIE jajo

Marek

120-180 stopni w mikrofali?
suszarka do warzyw itp. czy warto?
Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)
co z tego da sie upichcić/
sos miodowy