Re: Pallet opinie

From: Przesmiewca <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pallet opinie
Date: Thu, 07 Nov 2013 08:17:38 +0100

k...@g...com napisał(a):

>To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze.

Bo ja pisze poprawnie, dodatkowe cytujac ciebie lamie linie za ciebie.
Ponadto nawet moj serwer NNTP, z ktorego korzystam (nntp.aioe.org) wysylajac
na grupy newsowe nie puszcza posta, jesli linie sa zbyt dlugie - czyli np twoich
cytatow, o ile ich recznie nie poprawie.

>To jeśli to co ja piszę u Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle.

Nie.

> Parę razy ktoś pisał o tym problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy
mundrusie mu nie podskoczyli.

Ja tez sie znam i mowie ci, ze robisz zle.

>Z tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko
poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć
>ile jest znaków w wierszu i przenieść do następnej linijki.

Potrafi, ale nie o to chodzi.

> Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam się na tym. Nie
muszę się znać na wszystkim.

Jak sie nie znasz to po co dyskutujesz i cos probujesz udowadniac?

>Uważasz ze nie mam racji to poszukaj sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z
nim pogadaj.

Ja rozmawiam z toba a nie z kim, kto widze tez nie wie o co chodzi.

>Korzystam z gotowego, nie przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia
jakie dostarczyło Google. Tam tez możesz
>kierować swoje gorzkie żale.

Narzedzie jest dobre tylko ty nie umiesz go ubsluzyc - np. klepnac enter.

Kogutek - na chuj probujesz postawic na swoim? Dobrzy ludzie ci radza to ty
probujesz
durnowato sie bronic zamiast podziekowac i spytac co masz zrobic, zeby bylo lepiej
czytajacym.
Nawet jesli u ciebie jest dobrze to ostatecznie piszesz teksty dla kogos, nie dla
siebie,
jak chcesz zeby bylo czytelnie i ludzie czytali to co naskrobiesz to zadbaj zeby bylo
ok takze u
innych.