Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!

From: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Date: Sat, 7 Oct 2000 15:56:39 +0200

Asiek napisała

> A tak BTW i na zakończenie tej zabawnej dyskusji - podstępem zmierzyłam
> temperaturę w tetrze i pampersie mojego Szymka. I wiesz co? W obu
> pieluchach ta temperatura była ciut powyżej 35 st.C przy czym w pampersie
> była niższa o 0,2 niż w tetrze. Możesz spać bez obaw o liczebność
> przyszłych pokoleń...

Hi-hi, a ja się ostatecznie też zawzięłam (choć wiem, że to głupota) i
zmierzyłam temperaturę Thermoscanem tuż przed zdjęciem pieluszki ("Pampers Dry"
manufactured by Procter&Gamble Ltd). Nadmienię, że "na oko" pieluszka była dość
ciepła. Co wskazał termometr? Otóż jedynie symbol "LO", co oznacza, że mierzona
temperatura jest zbyt niska, by mógł ją odczytać termometr. Mierzyłam kilka
razy - to samo. Potem doszłam do wniosku, że to OKDR, bo Thermoscanem mierzy się
w uchu, a nie na powierzchni czegoś tam. Ale zrobiłam pomiar temperatury
wierzchu dłoni oraz ręcznika zdjętego z kaloryfera - powinien też wskazać "LO"
lub inne dziwolagi. O dziwo, na dłoni pokazał temperaturę 35.2 C. Na ręczniku
zdjętym z kaloryfera - 37. 2 C. Wniosek - Thermoscanem może i można zmierzyć
temperaturę w pampersie (dla jaj oczywiście, bo nikt nie potraktuje tego
poważnie), ale jest ona widocznie niższa niż 35.2 C.
Tak mi przykro ;~)
ubawiona po pachy Maja (z Krzyśkiem pukającym się w czółko)