Pani Szczurkowa

131. Data: 2008-05-28 17:04:12

Temat: Re: Pani Szczurkowa
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie wiem, ale jedno jest pewne: wyciągasz zbyt daleko idące wnioski z
> tego, co piszę. :-)

może mi po drodze z tymi zbyt daleko idącymi...?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

132. Data: 2008-05-28 17:04:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie jesteś trendy, treneiro! :-)

tu się będęe upierał - grunt to być sexy :)

133. Data: 2008-05-28 17:13:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> ...A mimo to chcesz mnie o czymś przekonać?
> :-D
> Otóż i padła twoja teza o moim debilstwie.
> //zwierzak myśleć, myśleć... to może wymyśleć, że debili się nie
> przekonuje, chyba że się jest... zwierzakiem :-D

Ok. Wygrałeś - jestem debilem.
Co teraz??? :-D

134. Data: 2008-05-28 18:39:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał

> Aicha (z www, bo dziś mój OE nie widzi postów Ikselki)

O, już przypełzły :)

--
Pozdrawiam - Aicha

135. Data: 2008-05-28 18:45:03

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 11:12, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> Co widać na horyzoncie ?
> Moglabys to jakos opisac (jesli to widzisz?)
>  :)

Moge opisac wylacznie to, co widze na swoim horyzoncie, bo kazdy z nas
widzi tam co innego :)
Przede wszystkim przestrzen i swobode, wynikajace z pozostawienia za
soba kolejnych klatek [przymusow, rywalizacji, kategoryzacji ludzi i
zdarzen], a takze mnogosc mozliwosci tworczych, uzyskanych dzieki
sukcesywnemu wychodzeniu z tychze klateczek.

> A jesli ktos wybierze, ze nie chce ogladac horyzontow, to tez jest przeciez
> wybor.

Jasne. Przeciez nikt nikogo do niczego nie zmusza :)

136. Data: 2008-05-28 19:07:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> może mi po drodze z tymi zbyt daleko idącymi...?

To mógłby być jakiś klucz :-).

Ewa

137. Data: 2008-05-28 19:08:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tu się będęe upierał - grunt to być sexy :)

A jesteś? 8-)

Ewa

138. Data: 2008-05-28 19:31:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora