Re: Pani Wałęsowa

41. Data: 2011-11-25 23:08:25

Temat: Re: Pani Wałęsowa
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:49, medea pisze:

> Masz już najświeższe dane ze sprzedaży??

Spoko. A w poniedziałek przeczytamy już pierwszą emocjonującą recenzję,
chociaż XL rzecz jasna nie tknie tej książki nawet patykiem ;-)

N.

42. Data: 2011-11-25 23:18:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:07:16 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie. Wystarczy, ze pracują zawodowo. Przyszła babciu.
> Czasami jest przedszkole albo babcia/dziadek - była nauczycielko.

"Sama wychowuje wnuki" bynajmniej nie oznacza dla mnie, że ich rodzice są
gdzieś tam obecni. Słowo "sama" oznacza dokładnie "bez nikogo innego" -
chyba że od czasu, keidy byłam nauczycielką zmieniło sens, ale raczej nie
podejrzewam - więc po prostu wyrażaj się ściślej, księgowo.

XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

43. Data: 2011-11-25 23:21:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> chyba że od czasu, keidy byłam nauczycielką zmieniło sens, ale raczej nie
> podejrzewam - więc po prostu wyrażaj się ściślej, księgowo.

Bardzo ściśle. Przedszkole od 7 do 17. A potem rodzice. Polska
rzeczywistość moja droga, takze Twoich córek.

--

Paulinka

44. Data: 2011-11-25 23:28:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:08:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> No jakby ś.p. Maria Kaczyńska napisała wspomnienia pewnie byś chciała
> ją beatyfikować.

Na pewno nie narzekałaby na męża, bo nie miała powodu - to było kochające i
szanujące się nawzajem małżeństwo, ludzie na poziomie. Dlatego jej
wspomnienia byłyby zupełnie odmienne od wspomnień Wałęsowej, a nawet jeśli
byłyby jakieś wzajemne żale, to Maria Kaczyńska nie zdobyłaby się na
obnoszenie z nimi, choćby miała za to dostać nawet miliony. Tymczasem
Danuta Wałęsowa skłonna jest pisać o mężu wszystko co sprawi, aby książka
"schodziła" z półek. I jestem pewna, że on to w dodatku akceptuje, bo
pieniądz czyni cuda, he he.
Marketing działa tutaj tak, że mnóstwo Polek, zawiedzionych na własnych
mężach, sięgnie po tę miernej wartości publikację, aby w niej zobaczyć
pocieszenie, że "nie tylko ja tak mam, ona niby taka ważna, a też mąż ją
olał".
Taka jest smutna prawda o Danucie Wałęsowej.

> Obłudnico paskudna.

Czego jak czego ale obłudy u mnie nie uświadczysz - piszę co myślę, moja Ty
księgowo.

45. Data: 2011-11-25 23:33:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:10:25 +0100, medea napisał(a):

> Skąd wiesz?

Zwróciło jej się w dzieciach - to największa rekompensata dla matki.
Przecież to dzięki ojcu dzieciaki ustawione, nieprawdaż?

46. Data: 2011-11-25 23:36:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> olał".
> Taka jest smutna prawda o Danucie Wałęsowej.

Ci ludzie zrobili krok milowy od swojego wykształcenia do stanu, w
którym teraz dzisiaj są.
Lekceważ i żartuj. Ba podniecaj sie swoimi lepszymi akcjami.

> Czego jak czego ale obłudy u mnie nie uświadczysz - piszę co myślę, moja Ty

Kiedyś bym pożartowała. A teraz się ulituję.
--

Paulinka

47. Data: 2011-11-26 00:05:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:44:36 +0100, Paulinka napisał(a):

> A Tobie kieszeń wyschnie, że komuś właśnie puchnie w dobrobycie.

Tylko w kategoriach kieszeni umiesz rozpatrywać ZGORSZENIE?

48. Data: 2011-11-26 00:06:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:48:32 +0100, Paulinka napisał(a):

> No jakby Twój Ślubny był prezydentem, to pewnie takiej pierwszej damy
> nikt by długo nie zapomniał.

Ani jemu, ani mnie w głowie dotąd nie postało, aby był.
Ale Ty możesz sobie wyobrażać nas wszędzie, gdzie Ci się spodoba.

49. Data: 2011-11-26 00:08:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:51:25 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wątpisz w wysoką sprzedaż?

Ja nie. Szczukę też kupili. Dodruki są nawet.
:-)

50. Data: 2011-11-26 00:29:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:08:25 +0100, Nixe napisał(a):

> Spoko. A w poniedziałek przeczytamy już pierwszą emocjonującą recenzję,
> chociaż XL rzecz jasna nie tknie tej książki nawet patykiem ;-)

Recenzja była już dziś. Cóż tu jeszcze można napisać - mój własny stosunek
do autorki tej książki już na samej podstawie poznanych fragmentów mam
prawo wyrazić zawsze i dziś juz wyraziłam. Książka zaś mnie absolutnie nie
interesuje.
--
[...]

Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!
chyba nie do konca rozumiem