Re: Panie będą wiedziały :)

Data: 2005-07-13 06:55:37
Temat: Re: Panie będą wiedziały :)
Od: "Mała" <m...@o...pl>

> Wyprobuj wiecej, raz sie nic nie stanie. Ja tam wole nie zajezdzac tak nowej
> pralki od samego poczatku. Tu nie chodzi o liczbe sztuk, tylko o wage.
> Przecietne meskie jeansy moga wazyc nawet kilogram (wlasnie zwazylam moje i
> dodalam troche, bo mala osobka ze mnie raczej;), a po nabraniu wody maja
> glupi zwyczaj nierownomiernego rozkladania sie w bebnie.
Tak, tylko te kilogramy to są kilogramy suchego "wsadu" a nie mokrego. Ja do
wąskiej pralki o pojemności bębna 3 kg tez wkładam 3 pary jeansów, więc myślę
że to 5 kilogramowej można spokojnie więcej. A jeśli chodzi o nierównomierne
rozkładanie w bębnie to właśnie im mniej prania tym gorzej. Teraz te wszystkie
nowoczesne pralki spokojnie radzą sobie z tym problemem.

Pozdrawiam,
Mała