Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Panie psycholog:)

Grupy

Szukaj w grupach

 

Panie psycholog:)

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 13


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2010-07-09 04:53:22

Temat: Panie psycholog:)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominacja i uległość kobiet w kampanii reklamowej.Reklamy, w których
modelka w wysokim stopniu dominuje nad partnerem są oceniane znacznie
wyżej przez kobiety niż przekazy ukazujące silną podległość.
Konsumentki deklarują bardzo wysoką chęć zakupu produktów
prezentowanych przez kobiety dominujące seksualnie nad mężczyzną - w
Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przeanalizowano reklamy o
zabarwieniu erotycznym.- We współczesnym świecie reklam znajdziemy
bardzo rożne stereotypy nowoczesnych kobiet. Obok robiących karierę
bizneswoman, widoczny jest przede wszystkim wizerunek kobiety
przedstawiony w kontekście erotycznym. Obiekt seksualny to obraz
wszystkim świetnie znany, będący przedmiotem wielu kontrowersji i
analiz badawczych - mówi Maria Korniłowicz, studentka V roku
psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pod kierunkiem
prof. Andrzeja Falkowskiego przeprowadziła analizę dwóch typów reklam
przedstawiających kontrastujące ze sobą postawy kobiet w relacji z
mężczyzną. - Zainteresował mnie jednak nie tyle seksualny wizerunek
atrakcyjnej modelki, co konkretny rodzaj zachowań w sytuacji o
zabarwieniu erotycznym, mianowicie dominacja oraz uległość mężczyźnie
- dodaje Korniłowicz.Jak prezentowany w spocie reklamowym wizerunek
kobiety i jej zachowanie wpływa na skuteczność przekazu? Badanie
jednoznacznie wykazało, że najbardziej efektywne są reklamy
charakteryzujące się wysokim poziomem dominacji. Najniższą ocenę
uzyskały te reklamy, w których modelka jest całkowicie podporządkowana
mężczyźnie. Świadczą o tym zarówno nastawienie do reklamy, marki jak i
deklarowana pewność zakupu wśród badanych kobiet.Jak tę zależność
tłumaczy autorka badań? Przyczyn postaw prezentowanych przez badane
można doszukiwać się między innymi w charakterystyce reklamowanego
produktu - w tym przypadku sukience (kusej, krótkiej i seksowanej).
Tego rodzaju strój bardzo silnie kojarzy się z seksualnością. Noszony
jest przeważnie przez kobiety odważne, silne, świadome swojego piękna,
będące często trendsetterkami nowych stylów. Świat mody, kojarzony
jest z kobietami, które dzięki świadomości swojej wyjątkowej
seksualności dominują nad mężczyzną - nie koniecznie w sensie
dosłownym. Młode konsumentki pragną być pociągające i tym samym mieć
władzę seksualną nad mężczyzną. Reklama ukazująca kobietę zmysłową, a
jednocześnie dominującą, ukazuje spójny przekaz, mówiący
jednoznacznie: Zakładając tą sukienkę sprawisz, iż mężczyzna klęknie u
twych stóp. Czyż nie tego w istocie pragnie każda kobieta?- Wyniki
tego badania mogą wskazywać na pewne zmiany w postrzeganiu ideału
"kobiecości" przez same kobiety, które dostrzegają w tym wizerunku
miejsce na cechy takie jak moc, władza - komentuje badanie Joanna
Roszak, psycholożka specjalizująca się w zagadnieniach gender. -
Jednak sfera, w jakiej znajduje to wyraz pozostaje na wskroś
tradycyjnie "kobieca", gdyż dotyczy wyglądu i atrakcyjności -
uzupełnia.Z drugiej strony badanie wykazało, że widok kobiety
zdominowanej przez mężczyznę może aktywować w konsumentkach obawę
przed wkraczaniem (niekoniecznie przemocą) w sferę kobiecej
seksualności. W umysłach badanych zaczyna kojarzyć się ona już nie z
przyjemnością, ale często z niebezpieczeństwem. Wyniki badań pozwalają
na wysnucie wniosku dotyczącego reklam o zabarwieniu erotycznym,
mianowicie: nie przyniesie skutecznych efektów reklama, w której
kobieta jest silnie poddana mężczyźnie, a nawet może doprowadzić do
dewaluacji marki w oczach konsumentek.- To przejaw myśli równościowej
- twierdzi Roszak. - Zdanie sobie sprawy przez kobiety, że ich ciało i
seksualność należą do nich, że mogą się one nimi dzielić, ale nie
muszą, jeśli nie chcą, to wielki postęp. Nie byłoby dobrze, gdyby
seksualność przestała się kojarzyć z przyjemnością i bliskością, ale
tak właśnie jest, jeśli zostaje ona naruszona wbrew woli -
dodaje.Badanie przeprowadzono w 2009 r. pod kierunkiem prof. Andrzeja
Falkowskiego, dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS.
Badanym respondentek pokazywano dwa typy reklam o lekkim zabarwieniu
erotycznym, które ukazują wizerunek kobiety dominującej oraz poddanej
mężczyźnie. Dlaczego analizie poddano jedynie ocenę kobiet? - Po
pierwsze dlatego, iż to one dokonują większości zakupów. Drugim
powodem była zwykła ciekawość tego, jakie w rzeczywistości pragną być
współczesne konsumentki. Odkrycie to będzie stanowić podstawę do
stworzenia maksymalnie skutecznej kampanii reklamowej
- ........................
Moja kuzynka byłaby zachwycona...bo o to mamy seksulną kobietę, a
mężczyzna jest sługą, ...Panią psycholog wydaje się, że będąc
wyzwolone w seksulności są wolne...ale to gówno prawda są zniewolone
bo traktują siebie jak obiekt seksualny i spychany do seksualności
jedynie, czyli kobieta przestaje być człowiekiem, a jest seksem i taką
rolę sobie wyznacza, panie psycholog nie widzą jak są zniewolone i jak
same siebie uprzedmiotowiają...to są właśnie konsekwencje wiary w
obiektywizm. Czyli nie widzi ksztaltującej się agresywnej formy
społecznej nakazującej kobiecie być seksem, one myślą że wyzwoliły się
i tak powinno być...




















› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2010-07-09 05:04:56

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:56e2b873-3e75-4869-a491-b56650935e6f@b35g2000yq
i.googlegroups.com...
Dominacja i uległość kobiet w kampanii reklamowej.Reklamy, w których
modelka w wysokim stopniu dominuje nad partnerem są oceniane znacznie
wyżej przez kobiety niż przekazy ukazujące silną podległość.
Konsumentki deklarują bardzo wysoką chęć zakupu produktów
prezentowanych przez kobiety dominujące seksualnie nad mężczyzną - w
Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przeanalizowano reklamy o
zabarwieniu erotycznym.- We współczesnym świecie reklam znajdziemy
bardzo rożne stereotypy nowoczesnych kobiet. Obok robiących karierę
bizneswoman, widoczny jest przede wszystkim wizerunek kobiety
przedstawiony w kontekście erotycznym. Obiekt seksualny to obraz
wszystkim świetnie znany, będący przedmiotem wielu kontrowersji i
analiz badawczych - mówi Maria Korniłowicz, studentka V roku
psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pod kierunkiem
prof. Andrzeja Falkowskiego przeprowadziła analizę dwóch typów reklam
przedstawiających kontrastujące ze sobą postawy kobiet w relacji z
mężczyzną. - Zainteresował mnie jednak nie tyle seksualny wizerunek
atrakcyjnej modelki, co konkretny rodzaj zachowań w sytuacji o
zabarwieniu erotycznym, mianowicie dominacja oraz uległość mężczyźnie
- dodaje Korniłowicz.Jak prezentowany w spocie reklamowym wizerunek
kobiety i jej zachowanie wpływa na skuteczność przekazu? Badanie
jednoznacznie wykazało, że najbardziej efektywne są reklamy
charakteryzujące się wysokim poziomem dominacji. Najniższą ocenę
uzyskały te reklamy, w których modelka jest całkowicie podporządkowana
mężczyźnie. Świadczą o tym zarówno nastawienie do reklamy, marki jak i
deklarowana pewność zakupu wśród badanych kobiet.Jak tę zależność
tłumaczy autorka badań? Przyczyn postaw prezentowanych przez badane
można doszukiwać się między innymi w charakterystyce reklamowanego
produktu - w tym przypadku sukience (kusej, krótkiej i seksowanej).
Tego rodzaju strój bardzo silnie kojarzy się z seksualnością. Noszony
jest przeważnie przez kobiety odważne, silne, świadome swojego piękna,
będące często trendsetterkami nowych stylów. Świat mody, kojarzony
jest z kobietami, które dzięki świadomości swojej wyjątkowej
seksualności dominują nad mężczyzną - nie koniecznie w sensie
dosłownym. Młode konsumentki pragną być pociągające i tym samym mieć
władzę seksualną nad mężczyzną. Reklama ukazująca kobietę zmysłową, a
jednocześnie dominującą, ukazuje spójny przekaz, mówiący
jednoznacznie: Zakładając tą sukienkę sprawisz, iż mężczyzna klęknie u
twych stóp. Czyż nie tego w istocie pragnie każda kobieta?- Wyniki
tego badania mogą wskazywać na pewne zmiany w postrzeganiu ideału
"kobiecości" przez same kobiety, które dostrzegają w tym wizerunku
miejsce na cechy takie jak moc, władza - komentuje badanie Joanna
Roszak, psycholożka specjalizująca się w zagadnieniach gender. -
Jednak sfera, w jakiej znajduje to wyraz pozostaje na wskroś
tradycyjnie "kobieca", gdyż dotyczy wyglądu i atrakcyjności -
uzupełnia.Z drugiej strony badanie wykazało, że widok kobiety
zdominowanej przez mężczyznę może aktywować w konsumentkach obawę
przed wkraczaniem (niekoniecznie przemocą) w sferę kobiecej
seksualności. W umysłach badanych zaczyna kojarzyć się ona już nie z
przyjemnością, ale często z niebezpieczeństwem. Wyniki badań pozwalają
na wysnucie wniosku dotyczącego reklam o zabarwieniu erotycznym,
mianowicie: nie przyniesie skutecznych efektów reklama, w której
kobieta jest silnie poddana mężczyźnie, a nawet może doprowadzić do
dewaluacji marki w oczach konsumentek.- To przejaw myśli równościowej
- twierdzi Roszak. - Zdanie sobie sprawy przez kobiety, że ich ciało i
seksualność należą do nich, że mogą się one nimi dzielić, ale nie
muszą, jeśli nie chcą, to wielki postęp. Nie byłoby dobrze, gdyby
seksualność przestała się kojarzyć z przyjemnością i bliskością, ale
tak właśnie jest, jeśli zostaje ona naruszona wbrew woli -
dodaje.Badanie przeprowadzono w 2009 r. pod kierunkiem prof. Andrzeja
Falkowskiego, dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS.
Badanym respondentek pokazywano dwa typy reklam o lekkim zabarwieniu
erotycznym, które ukazują wizerunek kobiety dominującej oraz poddanej
mężczyźnie. Dlaczego analizie poddano jedynie ocenę kobiet? - Po
pierwsze dlatego, iż to one dokonują większości zakupów. Drugim
powodem była zwykła ciekawość tego, jakie w rzeczywistości pragną być
współczesne konsumentki. Odkrycie to będzie stanowić podstawę do
stworzenia maksymalnie skutecznej kampanii reklamowej
- ........................
[.....]
Gdzie link do powyższego ??
Oto przykład jednej z takich reklam:
http://szowinista-wacek.pinger.pl/m/3305231/feminist
yczna-kretynska-reklama














› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2010-07-09 05:10:54

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora



Nagash napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
> news:56e2b873-3e75-4869-a491-b56650935e6f@b35g2000yq
i.googlegroups.com...
> Dominacja i uleg�o�� kobiet w kampanii reklamowej.Reklamy, w kt�rych
> modelka w wysokim stopniu dominuje nad partnerem sďż˝ oceniane znacznie
> wy�ej przez kobiety ni� przekazy ukazuj�ce siln� podleg�o��.
> Konsumentki deklaruj� bardzo wysok� ch�� zakupu produkt�w
> prezentowanych przez kobiety dominuj�ce seksualnie nad m�czyzn� - w
> Szkole Wy�szej Psychologii Spo�ecznej przeanalizowano reklamy o
> zabarwieniu erotycznym.- We wsp�czesnym �wiecie reklam znajdziemy
> bardzo ro�ne stereotypy nowoczesnych kobiet. Obok robi�cych karier�
> bizneswoman, widoczny jest przede wszystkim wizerunek kobiety
> przedstawiony w kontek�cie erotycznym. Obiekt seksualny to obraz
> wszystkim �wietnie znany, b�d�cy przedmiotem wielu kontrowersji i
> analiz badawczych - m�wi Maria Korni�owicz, studentka V roku
> psychologii w Szkole Wy�szej Psychologii Spo�ecznej. Pod kierunkiem
> prof. Andrzeja Falkowskiego przeprowadzi�a analiz� dw�ch typ�w reklam
> przedstawiaj�cych kontrastuj�ce ze sob� postawy kobiet w relacji z
> m�czyzn�. - Zainteresowa� mnie jednak nie tyle seksualny wizerunek
> atrakcyjnej modelki, co konkretny rodzaj zachowaďż˝ w sytuacji o
> zabarwieniu erotycznym, mianowicie dominacja oraz uleg�o�� m�czy�nie
> - dodaje Korni�owicz.Jak prezentowany w spocie reklamowym wizerunek
> kobiety i jej zachowanie wp�ywa na skuteczno�� przekazu? Badanie
> jednoznacznie wykaza�o, �e najbardziej efektywne s� reklamy
> charakteryzuj�ce si� wysokim poziomem dominacji. Najni�sz� ocen�
> uzyska�y te reklamy, w kt�rych modelka jest ca�kowicie podporz�dkowana
> m�czy�nie. �wiadcz� o tym zar�wno nastawienie do reklamy, marki jak i
> deklarowana pewno�� zakupu w�r�d badanych kobiet.Jak t� zale�no��
> t�umaczy autorka bada�? Przyczyn postaw prezentowanych przez badane
> mo�na doszukiwa� si� mi�dzy innymi w charakterystyce reklamowanego
> produktu - w tym przypadku sukience (kusej, kr�tkiej i seksowanej).
> Tego rodzaju str�j bardzo silnie kojarzy si� z seksualno�ci�. Noszony
> jest przewa�nie przez kobiety odwa�ne, silne, �wiadome swojego pi�kna,
> b�d�ce cz�sto trendsetterkami nowych styl�w. �wiat mody, kojarzony
> jest z kobietami, kt�re dzi�ki �wiadomo�ci swojej wyj�tkowej
> seksualno�ci dominuj� nad m�czyzn� - nie koniecznie w sensie
> dos�ownym. M�ode konsumentki pragn� by� poci�gaj�ce i tym samym mie�
> w�adz� seksualn� nad m�czyzn�. Reklama ukazuj�ca kobiet�
zmys�ow�, a
> jednocze�nie dominuj�c�, ukazuje sp�jny przekaz, m�wi�cy
> jednoznacznie: Zak�adaj�c t� sukienk� sprawisz, i� m�czyzna kl�knie u
> twych st�p. Czy� nie tego w istocie pragnie ka�da kobieta?- Wyniki
> tego badania mog� wskazywa� na pewne zmiany w postrzeganiu idea�u
> "kobieco�ci" przez same kobiety, kt�re dostrzegaj� w tym wizerunku
> miejsce na cechy takie jak moc, w�adza - komentuje badanie Joanna
> Roszak, psycholo�ka specjalizuj�ca si� w zagadnieniach gender. -
> Jednak sfera, w jakiej znajduje to wyraz pozostaje na wskroďż˝
> tradycyjnie "kobieca", gdy� dotyczy wygl�du i atrakcyjno�ci -
> uzupe�nia.Z drugiej strony badanie wykaza�o, �e widok kobiety
> zdominowanej przez m�czyzn� mo�e aktywowa� w konsumentkach obaw�
> przed wkraczaniem (niekoniecznie przemocďż˝) w sferďż˝ kobiecej
> seksualno�ci. W umys�ach badanych zaczyna kojarzy� si� ona ju� nie z
> przyjemno�ci�, ale cz�sto z niebezpiecze�stwem. Wyniki bada� pozwalaj�
> na wysnucie wniosku dotycz�cego reklam o zabarwieniu erotycznym,
> mianowicie: nie przyniesie skutecznych efekt�w reklama, w kt�rej
> kobieta jest silnie poddana m�czy�nie, a nawet mo�e doprowadzi� do
> dewaluacji marki w oczach konsumentek.- To przejaw my�li r�wno�ciowej
> - twierdzi Roszak. - Zdanie sobie sprawy przez kobiety, �e ich cia�o i
> seksualno�� nale�� do nich, �e mog� si� one nimi dzieli�, ale nie
> musz�, je�li nie chc�, to wielki post�p. Nie by�oby dobrze, gdyby
> seksualno�� przesta�a si� kojarzy� z przyjemno�ci� i blisko�ci�,
ale
> tak w�a�nie jest, je�li zostaje ona naruszona wbrew woli -
> dodaje.Badanie przeprowadzono w 2009 r. pod kierunkiem prof. Andrzeja
> Falkowskiego, dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS.
> Badanym respondentek pokazywano dwa typy reklam o lekkim zabarwieniu
> erotycznym, kt�re ukazuj� wizerunek kobiety dominuj�cej oraz poddanej
> m�czy�nie. Dlaczego analizie poddano jedynie ocen� kobiet? - Po
> pierwsze dlatego, i� to one dokonuj� wi�kszo�ci zakup�w. Drugim
> powodem by�a zwyk�a ciekawo�� tego, jakie w rzeczywisto�ci pragn� by�
> wsp�czesne konsumentki. Odkrycie to b�dzie stanowi� podstaw� do
> stworzenia maksymalnie skutecznej kampanii reklamowej
> - ........................
> [.....]
> Gdzie link do powy�szego ??
> Oto przyk�ad jednej z takich reklam:
> http://szowinista-wacek.pinger.pl/m/3305231/feminist
yczna-kretynska-reklama

Po co ci link jak masz w całości i czego wyciąłeś mój komentarz/ a to
co wrzuciłeś nic nie ma wspólnego z tematem durniu...





› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2010-07-09 05:13:35

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora



glob napisał(a):
> Nagash napisał(a):
> > U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
> > news:56e2b873-3e75-4869-a491-b56650935e6f@b35g2000yq
i.googlegroups.com...
> > Dominacja i uleg�o�� kobiet w kampanii reklamowej.Reklamy, w kt�rych
> > modelka w wysokim stopniu dominuje nad partnerem sďż˝ oceniane znacznie
> > wy�ej przez kobiety ni� przekazy ukazuj�ce siln� podleg�o��.
> > Konsumentki deklaruj� bardzo wysok� ch�� zakupu produkt�w
> > prezentowanych przez kobiety dominuj�ce seksualnie nad m�czyzn� - w
> > Szkole Wy�szej Psychologii Spo�ecznej przeanalizowano reklamy o
> > zabarwieniu erotycznym.- We wsp�czesnym �wiecie reklam znajdziemy
> > bardzo ro�ne stereotypy nowoczesnych kobiet. Obok robi�cych karier�
> > bizneswoman, widoczny jest przede wszystkim wizerunek kobiety
> > przedstawiony w kontek�cie erotycznym. Obiekt seksualny to obraz
> > wszystkim �wietnie znany, b�d�cy przedmiotem wielu kontrowersji i
> > analiz badawczych - m�wi Maria Korni�owicz, studentka V roku
> > psychologii w Szkole Wy�szej Psychologii Spo�ecznej. Pod kierunkiem
> > prof. Andrzeja Falkowskiego przeprowadzi�a analiz� dw�ch typ�w reklam
> > przedstawiaj�cych kontrastuj�ce ze sob� postawy kobiet w relacji z
> > m�czyzn�. - Zainteresowa� mnie jednak nie tyle seksualny wizerunek
> > atrakcyjnej modelki, co konkretny rodzaj zachowaďż˝ w sytuacji o
> > zabarwieniu erotycznym, mianowicie dominacja oraz uleg�o�� m�czy�nie
> > - dodaje Korni�owicz.Jak prezentowany w spocie reklamowym wizerunek
> > kobiety i jej zachowanie wp�ywa na skuteczno�� przekazu? Badanie
> > jednoznacznie wykaza�o, �e najbardziej efektywne s� reklamy
> > charakteryzuj�ce si� wysokim poziomem dominacji. Najni�sz� ocen�
> > uzyska�y te reklamy, w kt�rych modelka jest ca�kowicie podporz�dkowana
> > m�czy�nie. �wiadcz� o tym zar�wno nastawienie do reklamy, marki jak i
> > deklarowana pewno�� zakupu w�r�d badanych kobiet.Jak t� zale�no��
> > t�umaczy autorka bada�? Przyczyn postaw prezentowanych przez badane
> > mo�na doszukiwa� si� mi�dzy innymi w charakterystyce reklamowanego
> > produktu - w tym przypadku sukience (kusej, kr�tkiej i seksowanej).
> > Tego rodzaju str�j bardzo silnie kojarzy si� z seksualno�ci�. Noszony
> > jest przewa�nie przez kobiety odwa�ne, silne, �wiadome swojego pi�kna,
> > b�d�ce cz�sto trendsetterkami nowych styl�w. �wiat mody, kojarzony
> > jest z kobietami, kt�re dzi�ki �wiadomo�ci swojej wyj�tkowej
> > seksualno�ci dominuj� nad m�czyzn� - nie koniecznie w sensie
> > dos�ownym. M�ode konsumentki pragn� by� poci�gaj�ce i tym samym
mieďż˝
> > w�adz� seksualn� nad m�czyzn�. Reklama ukazuj�ca kobiet�
zmys�ow�, a
> > jednocze�nie dominuj�c�, ukazuje sp�jny przekaz, m�wi�cy
> > jednoznacznie: Zak�adaj�c t� sukienk� sprawisz, i� m�czyzna kl�knie
u
> > twych st�p. Czy� nie tego w istocie pragnie ka�da kobieta?- Wyniki
> > tego badania mog� wskazywa� na pewne zmiany w postrzeganiu idea�u
> > "kobieco�ci" przez same kobiety, kt�re dostrzegaj� w tym wizerunku
> > miejsce na cechy takie jak moc, w�adza - komentuje badanie Joanna
> > Roszak, psycholo�ka specjalizuj�ca si� w zagadnieniach gender. -
> > Jednak sfera, w jakiej znajduje to wyraz pozostaje na wskroďż˝
> > tradycyjnie "kobieca", gdy� dotyczy wygl�du i atrakcyjno�ci -
> > uzupe�nia.Z drugiej strony badanie wykaza�o, �e widok kobiety
> > zdominowanej przez m�czyzn� mo�e aktywowa� w konsumentkach obaw�
> > przed wkraczaniem (niekoniecznie przemocďż˝) w sferďż˝ kobiecej
> > seksualno�ci. W umys�ach badanych zaczyna kojarzy� si� ona ju� nie z
> > przyjemno�ci�, ale cz�sto z niebezpiecze�stwem. Wyniki bada�
pozwalajďż˝
> > na wysnucie wniosku dotycz�cego reklam o zabarwieniu erotycznym,
> > mianowicie: nie przyniesie skutecznych efekt�w reklama, w kt�rej
> > kobieta jest silnie poddana m�czy�nie, a nawet mo�e doprowadzi� do
> > dewaluacji marki w oczach konsumentek.- To przejaw my�li r�wno�ciowej
> > - twierdzi Roszak. - Zdanie sobie sprawy przez kobiety, �e ich cia�o i
> > seksualno�� nale�� do nich, �e mog� si� one nimi dzieli�, ale nie
> > musz�, je�li nie chc�, to wielki post�p. Nie by�oby dobrze, gdyby
> > seksualno�� przesta�a si� kojarzy� z przyjemno�ci� i
blisko�ci�, ale
> > tak w�a�nie jest, je�li zostaje ona naruszona wbrew woli -
> > dodaje.Badanie przeprowadzono w 2009 r. pod kierunkiem prof. Andrzeja
> > Falkowskiego, dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS.
> > Badanym respondentek pokazywano dwa typy reklam o lekkim zabarwieniu
> > erotycznym, kt�re ukazuj� wizerunek kobiety dominuj�cej oraz poddanej
> > m�czy�nie. Dlaczego analizie poddano jedynie ocen� kobiet? - Po
> > pierwsze dlatego, i� to one dokonuj� wi�kszo�ci zakup�w. Drugim
> > powodem by�a zwyk�a ciekawo�� tego, jakie w rzeczywisto�ci pragn�
byďż˝
> > wsp�czesne konsumentki. Odkrycie to b�dzie stanowi� podstaw� do
> > stworzenia maksymalnie skutecznej kampanii reklamowej
> > - ........................
> > [.....]
> > Gdzie link do powy�szego ??
> > Oto przyk�ad jednej z takich reklam:
> > http://szowinista-wacek.pinger.pl/m/3305231/feminist
yczna-kretynska-reklama
>
> Po co ci link jak masz w całości i czego wyciąłeś mój komentarz/ a to
> co wrzuciłeś nic nie ma wspólnego z tematem durniu...


Masz linka durniu

http://www.psychologia.net.pl/serwis.php?level=905

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


5. Data: 2010-07-09 09:57:05

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message
news:i16alm$9ol$1@news.onet.pl...

> Gdzie link do powyższego ??
> Oto przykład jednej z takich reklam:
> http://szowinista-wacek.pinger.pl/m/3305231/feminist
yczna-kretynska-reklama

Fajnie ze jest przyklad - mi sie ta reklama podoba.

Pokojowo nastawiony i zaradny facet - nie taki co siada z
gazetą przed telewizorem - ten umie gotować!
Kobieta - w miarę ok - moze odrobinkę zbyt "nerwowa".

Pozdr,
Druch

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


6. Data: 2010-07-09 09:57:19

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:9ada9fe1-b0d2-4089-b64a-575c5301ca6d@k39g2000yq
b.googlegroups.com...

"
Po co ci link jak masz w całości i czego wyciąłeś mój komentarz/ a to
co wrzuciłeś nic nie ma wspólnego z tematem durniu...
"

Stop z agresją na grupie!
Druch




› Pokaż wiadomość z nagłówkami


7. Data: 2010-07-09 10:24:16

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora



Odmieniony Druch napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
> news:9ada9fe1-b0d2-4089-b64a-575c5301ca6d@k39g2000yq
b.googlegroups.com...
>
> "
> Po co ci link jak masz w ca�o�ci i czego wyci��e� m�j komentarz/ a to
> co wrzuci�e� nic nie ma wsp�lnego z tematem durniu...
> "
>
> Stop z agresjďż˝ na grupie!
> Druch

To co on wleił to nienawiść do kobiet, a nienawiść nie jest argumentem
przeciwko kobietą. Chodzi o to, że to jest nie na temat, bo najpierw
trzeba zrozumieć o co chodzi a później wytykać błędy, a nie wrzucać
urojeńców co pojęcia nie mają, a tylko srają. Jak można dyskutować z
czymś co się nadaje na zakład psychitryczny, a nie dotyczy tym samym
przedstawionego problemu, więc jak ponownie chcesz tu srać popierając
debilizm z chorej urojonej nienawiści to wypierdalaj z mojego wątku.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


8. Data: 2010-07-09 15:36:29

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:9ada9fe1-b0d2-4089-b64a-575c5301ca6d@k39g2000yq
b.googlegroups.com...

[.........]
Po co ci link jak masz w całości i czego wyciąłeś mój komentarz/ a to
co wrzuciłeś nic nie ma wspólnego z tematem durniu...
----------------------------------------------------
-----
Twój komentarz to dno bo dotyczy wyłącznie kobiet. Pomijasz w tym co się
dzieje mężczyznę. Piszesz (kolejny raz) o kuzyneczce i o seksualnej stronie.
Gra jednak idzie o wyższą stawkę i wieloma innymi torami.





› Pokaż wiadomość z nagłówkami


9. Data: 2010-07-09 15:37:26

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:993ed862-e32d-42b5-9f99-753ecb37fafb@c33g2000yq
m.googlegroups.com...

[.......]
To co on wleił to nienawiść do kobiet, a nienawiść nie jest argumentem
przeciwko kobietą. Chodzi o to, że to jest nie na temat, bo najpierw
trzeba zrozumieć o co chodzi a później wytykać błędy, a nie wrzucać
urojeńców co pojęcia nie mają, a tylko srają. Jak można dyskutować z
czymś co się nadaje na zakład psychitryczny, a nie dotyczy tym samym
przedstawionego problemu, więc jak ponownie chcesz tu srać popierając
debilizm z chorej urojonej nienawiści to wypierdalaj z mojego wątku.
---------------------------------------------
Glob ty jesteś zwyczajnie tępy !
Jak możesz kochać kobietę jeżeli nawet nie jesteś mężczyzną ?

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


10. Data: 2010-07-09 15:41:22

Temat: Re: Panie psycholog:)
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:i16rpg$dah$3@news.dialog.net.pl...
[.....]
> Fajnie ze jest przyklad - mi sie ta reklama podoba.
>
> Pokojowo nastawiony i zaradny facet - nie taki co siada z
> gazetą przed telewizorem - ten umie gotować!
> Kobieta - w miarę ok - moze odrobinkę zbyt "nerwowa".
>
> Pozdr,
> Druch

Alternatywą dla cuchnącego, tłustego dupka, który przed tv pije piwo za
piwem nie koniecznie jest pokojowo nastawiony i zaradny facet jak tamten z
reklamy. Są inne wyjścia. To niestety stereotyp podsycany przez panie i dla
pań.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

GRANIE...
Komunikat dla ludnosci tubylczej
Geje bogacze ochrzcili dzieci
do Jakuba - jeśli zechce się do mnie odezwać
dobra wiadomość

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6

zobacz wszyskie »