Pańswowe plany Kaczyńskiego.

121. Data: 2017-01-29 16:23:55

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:

> 1.3. Główne bogactwa naturalne Gaz, ropa naftowa.
>
> a przy tym te Brunei ma coś ponad trzysta tysięcy mieszkańców. och,
> sorki - obywateli, oczywiście, obywateli. to trochę podobnie
> ikselkuś, jak z Luxemburgiem; raj czyimś kosztem zawsze da się
> założyć.
>
> a co do władzy absolutnej to oczywiście absolutnie masz rację; można
> tak do końca ufać to tylko Bogu lub sobie. ja mam jeszcze ten
> przywilej? że żonie.

Obyś się nie przeliczył. ;-)

> i synowi oczywiście. do kiedy się nie ożeni:)

I kolejna pijawka go nie dosiądzie. ;-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

122. Data: 2017-01-29 16:33:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:
> [...]

f6039df744900.jpg

czegoś takiego nie może zbudować.

Dlaczego tak myślisz?

> jest człowiekiem.

Jest równocześnie (S)twórcą.

> na dodatek wie, co znaczy naród.

Naród to tylko etap na drodze ku jednej wielkiej, globalnej wspólnocie
opartej na wspólnych wartościach.

> przedpiastowanie - tradycje wolnościowe - aż za historia.

Nie ma żadnej sprzeczności między wolnością w skali jednego człwoeiak
oraz wolnością w skali globalnej pod warunkiem, że wszyscy kierują sie
tymi samymi wartościami zapisanymi w Dekalogu.

123. Data: 2017-01-29 16:40:36

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-29 o 15:59, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ty równie jesteś nieprzemakalny na moje argumenty. Więc sie nie dziw.

Bo nie używasz argumentów, tylko powtarzasz brednie, które przed tobą
używali inni pedofile do usprawiedliwiania swoich czynów.
Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i te
twoje "argumenty" są od dawna znane. W dowolnych wariantach i
wariacjach. Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.
Takie są fakty pieprzony pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

124. Data: 2017-01-29 17:25:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Bo nie używasz argumentów, tylko powtarzasz brednie, które przed
> tobą używali inni pedofile do usprawiedliwiania swoich czynów.

Wyobraz sobie, że do tych, jak to nazywasz, "bredni" dotarłem sam nie
czytając "bredni" innych "degeneratów". Wystarczyło że zaufałem
dzieciom, uszanowałem ich godność i prawo do swobodnej wypowiedzi a
otrzymałem wskazówki co do błędów jakie popełniliśmy ja i matka dzieci.
Ale co ja ci będę opowiadał o erystyce, skoro ty nie znasz gramatyki i
zasad pisowni... ;-)

> Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i
> te twoje "argumenty" są od dawna znane.

To dlaczego tak się wkurzasz? Skoro są znane to powinno to spłynąć po
tobie jak po kaczce a wygląda na to, że poruszam jakieś głębokie pokłady
twojej nieświadomości. Dlaczego sie tak wzburzasz skoro rzekomo moje
opowiadanie nie dotyczy bezpośrednio ciebie?

> W dowolnych wariantach i wariacjach.

Ten wariant, o którym ja piszę, nie był dotychczas nigdzie dyskutowany.
Jesteś niedouczony albo tylko pobieżnie zapoznałeś się z moja wersją.

> Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Tak, dziecko pragnie wiedzy i chce ją otrzymać od ludzi najbardziej
zaufanych, czyli od rodziców a nie od przypadkowych "nauczycieli". A
ponieważ uczymy sie przez doświadczenie więc chce doświadczyć
wszystkiego z rodzicami, również swojego pierwszego aktu seksualnego,
który ustanawia w świadomości dziecka na długo czas wzorzec relacji
między kobietą i mężczyzną. Jeżeli relacje między rodzicami mają
charakter niewolniczy to dziecko również przyjmie taki wzorzec. Jeżeli
zaś rodzice są dla siebie zaufanymi i szanującymi siebie nawzajem
partnermi to taki wzorzec utrwali się glęboko w otchłani świadomości
dziecka.

> Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.

Masz lepszą? Jak masz to się pochwal.

Bo na razie to tylko ppisujesz sie swoim chamstwem i nieuctwem -
przykład linijkę niżej. ;-)

> Takie są fakty pieprzony pedofilu.
>
> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Powinieneś zadbać o swoje. I dać innym przykład jak się dba o zdrowie
psychiczne.

125. Data: 2017-01-29 18:49:33

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-29 o 17:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wyobraz sobie, że do tych, jak to nazywasz, "bredni" dotarłem sam nie
> czytając "bredni" innych "degeneratów".

Jak każdy głupi pedofil.
Nie ty pierwszy i nie ostatni.

> nie znasz gramatyki i
> zasad pisowni... ;-)

Tak, tak... pedofilu :):)

> To dlaczego tak się wkurzasz? Skoro są znane to powinno to spłynąć po
> tobie jak po kaczce

Pomijając twoje urojenia... dlaczego dziwi cię, że normalni ludzie tępią
pedofilów?

> Ten wariant, o którym ja piszę, nie był dotychczas nigdzie dyskutowany.
> Jesteś niedouczony albo tylko pobieżnie zapoznałeś się z moja wersją.

Idiota...
"Dziecko samo chciało" to stare jak świat tłumaczenia każdego pedofila.

> Tak, dziecko pragnie wiedzy i chce ją otrzymać od ludzi najbardziej
> zaufanych,

[ciach brednie pedofila]

> Masz lepszą? Jak masz to się pochwal.

Na gwałcenie dzieci? Nie mam. Nie jestem pedofilem.

> Bo na razie to tylko ppisujesz sie swoim chamstwem

Taki pedofil jak ty zasługuje jeszcze na kopa w dupę.
Pedofil chcący gwałcić własne dzieci zamierza mnie uczyć kultury...
No debil :)

Nie myśl, że ci odpuszczę.
Na razie sobie teoretyzujesz i fantazjujesz, ale odpowiednie służby już
cię monitorują. Twoje papiery z psychiatryka ci nie pomogą.

>i nieuctwem -
> przykład linijkę niżej. ;-)

Tak, tak... debilu pedofilu :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

126. Data: 2017-01-29 19:52:53

Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 08:06, LeoTar Gnostyk pisze:
> Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie
> państwo socjaldemokratyczne?

Ma to w dupie. Jego misją jest:
a) ulica LK w każdym mieście
b) pomnik LK w każdym miescie wojewódzkim
c) szkoła im. LK w każdym powiecie
d) rondo im. LK w każdej gminie
e) 10/04 narodowym dniem pamięci wolnym od pracy
f) nowa Konstytucja RP z preambułą odnoszącą się do dziedzictwa LK.

--
@foe_pl

127. Data: 2017-01-29 19:54:08

Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 09:26, LeoTar Gnostyk pisze:
> Żeby i on nie doprowadził do tego samego musi zidentyfikować przyczynę,
> która prowadzi społeczeństwa do takiej degeneracji.

połowa narodu ma dwucyfrowe IQ. To jest powód.

--
@foe_pl

128. Data: 2017-01-29 19:58:39

Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 11:24, V pisze:

> Ikselka co to Niemca nie chciała :)
> Gdańsk nie był nasz, Gdańsk był Gdańska bo miał spichlerz. Gdańsk
> _za_bezcen_ przyjmował spławiane rzekami z Polski zboża, drewno i za
> twardą walutę sprzedawał światu. Był bardzo silny i bogaty, ale, jakby
> to powiedzieć, był pasożytem. W ty miejscu przepraszam wszystkich
> czytających to Gdańszczan, ale to było Wasze zbójeckie prawo i nie winię
> Was za to ani nie osądzam :)
>

> V.

czemu pasożyt? przecież Polska potęga byłą na tym dealu zbudowana.
Skonczyło się jak w Holandii wybuchła rewolucja agrarna i nikt już
naszego zboża nie chciał. Nie przestawiliśmy się, upadliśmy. Na własne
życzenie.

--
@foe_pl

129. Data: 2017-01-29 20:33:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> We wszystkich tzw. socjaldemokracjach, które według mnie służą wyłącznie
> zabezpieczeniu przywilejów kobiety a nie zapewnieniu warunków harmonijnego
> rozwoju rodziny i dziecka.

Czyli państwa takie jak Szwecja i Norwegia zaliczasz do tej grupy.
I przez kogo i w jaki sposób są te państwa "zdyskredytowane"?

Masz problem... i to poważny.

130. Data: 2017-01-29 20:34:08

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2017 o 17:25, LeoTar Gnostyk pisze:
[...] Kviat rzecze:

> Powinieneś zadbać o swoje. I dać innym przykład jak się dba o zdrowie
> psychiczne.

Mam nadzieję, że masz świadomość tego, że gadasz z trollem, co ja mówię:
jedną z jego pacynek. Trolle uwielbiają role-playing. Popatrz na takiego
Dańca Marcina. Jak on to uwielbia: raz jest komentatorem sportowym, raz
macho, innym razem małym dzieckiem. Ich cechy konstytutywne, to
podkreślona przeze mnie diada cynizmu i agresji, w tym cytacie
występujące jeszcze obok siebie.

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.