Pańswowe plany Kaczyńskiego.

141. Data: 2017-01-30 18:49:05

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Rolą elit jest przygotowanie społeczeństwa do życia bez pomocy elit,
> do samodzielnego zycia na własny rachunek. Bo o wolność każdy
> człowiek, raz nauczony jak po nią sięgnąć, musi dbać indywidualnie i
> samodzielnie.

I starannie przekazywać tę wiedzę z pokolenia na pokolenie.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

142. Data: 2017-01-30 18:49:55

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 18:49, LeoTar Gnostyk pisze:
> I starannie przekazywać tę wiedzę z pokolenia na pokolenie.

taaa, aby utrwalić kastowość:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

143. Data: 2017-01-30 18:55:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> taaa, aby utrwalić kastowość:)

Jeżeli wiedza będzie powszechnie dostępna beż żadnego ograniczenia i
tajemnic to nie będzie istniał problem nierównego dostępu do wiedzy a
więc będzie istniała jedna (i jedyna) wielka kasta wiedzących. Nie tak
jak teraz kiedy każdy "specjalista" zachłannie strzeże wypracowanych
przez siebie tajemnic. Przecież w naszych społeczeństwac aż roi się od
wszelakiej maści kast (np. grup zawodowych, korporacji, etc.)

144. Data: 2017-01-30 18:58:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> elity bez społeczeństwa to król bez ziemi i poddanych.

To samo można powiedzieć o "ciemnej masie" plebejskiej dopóty dopóki nie
zostanie oświecona. Dopóki nie zostanie jej dostarczona wiedza o tym na
czym polega wolność i jak wychowywać dzieci do wolności. By nie stały
się niewolnikami swoich rodziców. By dzieci były w swoim dorosłym życiu
partnerami dla swoich rodziców.

145. Data: 2017-01-30 19:00:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> nie stały się niewolnikami swoich rodziców. By dzieci były w swoim
> dorosłym życiu partnerami dla swoich rodziców.

By dzieci nie stały się zakładnikami niewiedzy (nieswiadomości) swoich
rodziców i by nie przekazywały tej niewiedzy w przyszłość do następnych
pokoleń.

146. Data: 2017-01-30 19:39:17

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Widocznie lata spedzone w Stanach stępiły Twoją zdolność oglądu i
> analizy europejskiej rzeczywistości. ;-)

Podaj mi więc przykład tej "dyskretyzacji"...
Jakis link do krytyki tamtych panstw, spocznosci... Cos, co nie jest tylko
Twoim wlasnym zdaniem, cos co istnieje poza Twoja wyobraznią...

-this-is-35000/

> Myślalem, że z Ciebie poważniejszy facet. Ale Ty masz kiełbie we łbie. ;-)
>
> A poza tym nie doczytałeś końcówki mojej wiadomości.

Czy wiesz co oznacza ;-) w internecie?

147. Data: 2017-01-30 19:44:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 18:55, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> przez siebie tajemnic. Przecież w naszych społeczeństwac aż roi się od
> wszelakiej maści kast (np. grup zawodowych, korporacji, etc.)

W swej ignorancji pominąłeś fakt, że gwałcenie własnych dzieci nie
spowoduje, że wszyscy będą rodzić się z takim samymi zdolnościami i z
takimi samymi predyspozycjami fizycznymi.
I napisz jeszcze, pedofilu, jakie to tajemnice ukrywa specjalista od
grania na skrzypcach przed specjalistą od malowania portretów?
Albo chirurg przed koszykarzem, który ma dłonie wielkości bochenka chleba?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

148. Data: 2017-01-30 20:03:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Podaj mi więc przykład tej "dyskretyzacji"...

Czego? Coś Ci sie chyba pokićkało...? :-)

> Jakis link do krytyki tamtych panstw, spocznosci... Cos, co nie jest
> tylko Twoim wlasnym zdaniem, cos co istnieje poza Twoja
> wyobraznią...

Pełne brzuchy nie oznaczają jeszcze zdrowia społecznego...

-this-is-35000/

> Czy wiesz co oznacza ;-) w internecie?

Nie jestem pewien... :-) Możesz mi to cóś objaśnić?

149. Data: 2017-01-30 20:55:24

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 18:58, LeoTar Gnostyk pisze:
> To samo można powiedzieć o "ciemnej masie" plebejskiej dopóty dopóki nie
> zostanie oświecona.

jak ciemna masa zostanie oświecona to oznacza, że elektryfikacja się
udała, ale nie oznacza, że jaśnie oświecone elity będą trwać wiecznie:)

150. Data: 2017-01-30 21:31:13

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Czego? Coś Ci sie chyba pokićkało...? :-)

Wiesz ze mowa o dyskredytowaniu...
Na razie widze tylko że Ty je krytykujesz.
Podasz wiec przyklad spoza Twojej głowy czy bedziesz uzywal moich literowek
jak pretekstu do unikania odpowiedzi?

> Pełne brzuchy nie oznaczają jeszcze zdrowia społecznego...

A ktos tak sugeruje?

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.