Para Prezydencka w USA.

1. Data: 2018-09-19 00:25:32

Temat: Para Prezydencka w USA.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie się prezentują, swobodnie rozmawiają po angielsku.
Nie to, co poprzednicy, kompromitujący Polskę brakiem podstawowej wiedzy,
grubiaństwem i wyglądem.

--
XL

2. Data: 2018-09-19 01:20:15

Temat: Re: Para Prezydencka w USA.
Od: "j...@o...pl" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 września 2018 00:25:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Pięknie się prezentują, swobodnie rozmawiają po angielsku.
> Nie to, co poprzednicy, kompromitujący Polskę brakiem podstawowej wiedzy,
> grubiaństwem i wyglądem.

Imponują, nareszcie nas ktoś wyprowadzi z wyimaginowanej wspólnoty w objęcia Putina
:)
--
JN

3. Data: 2018-09-19 02:49:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl <k...@g...com> wrote:

> Imponują,

Nie - są NORMALNI. Choć rozumiem, że po tych wszystkich Wałęsach,
Kwaśniewskich, Komorowskich z depresji można popaść wręcz w euforię...

> nareszcie nas ktoś wyprowadzi z wyimaginowanej wspólnoty w objęcia Putina :)

Zawsze gdzieś czeka ktoś.
Czy jak tam to leciało.

--
XL

4. Data: 2018-09-19 09:13:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 02:49, XL pisze:

> Nie - są NORMALNI.

Normalni ludzie nie łapią ironii :)

https://www.youtube.com/watch?v=c-nZDbPQb84

Inne, liczne przykłady jego normalności znajdziesz samodzielnie.

> Choć rozumiem, że po tych wszystkich Wałęsach,
> Kwaśniewskich, Komorowskich z depresji można popaść wręcz w euforię...

Nie można :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-09-19 13:29:40

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A to teraz przy nastepnych wyborach trzeba powystawiać prostututki na prezydenta, ta
ktora złamie najwiecej zasad i zgodzi się na wszystko co jej każą może mierzyć się na
równi z Dudą i patologiczny elektorat sobie wybierzę tą " najlepszą" bo najniżej
upadła.

6. Data: 2018-09-19 15:47:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pięknie się prezentują, swobodnie rozmawiają po angielsku.
> Nie to, co poprzednicy, kompromitujący Polskę brakiem podstawowej wiedzy,

Jak tylko przeczytałem tytuł wątku domyśliłem się niemal słowo w słowo zawartości
posta... ;P

7. Data: 2018-09-19 16:28:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Jak tylko przeczytałem tytuł wątku domyśliłem się niemal słowo w słowo
> zawartości posta... ;P

I słusznie - po to jest dobry tytuł. Czyli dałam dobry tytuł. Dobry tytuł
to podstawa!

--
XL

8. Data: 2018-09-19 16:50:31

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylko kogo on tam reprezentuje w tym USA bo nie Polskę, gdyż prezydent kraju strzeże
praw narodu zawartych w Konstytucji. Atakiem na prawa narodu pozbył się praw do jego
reprezentowania nawet moralnych. Zdrajcy zaatakowali Konstytucje 3maja i ich
powiesiliśmy, gdyż jak pisał Kościuszko do Jeffersona, wróg kraju atakuje prawa
narodu. Duda to wróg kraju. Co nawet w Amerykańskiej Konstytucji odcisneło piętno, bo
Amerykanie mają prawo do broni i jej użycia gdy władza zaatakuje Konstytucje. W USA
Duda dostałby kulkę w łeb za atak na naród, a u nas jest prostytutką, która zdradziła
kraj za kasę lecącą do mordy z siusiora bolszewika z Żoliborza. W każdym bądz razie
Duda nie prezentuje Polski zagranicą tylko prostytucje, ale akwizytor Traum który
upycha buble za masę kasy jest biznesmenem, a tacy prostytutkami sie nie brzydza
jeśli wepchną im buble za masę dolarów. Niestety przykre jest to że za te buble
zapłaca Polacy bo nie potrafią dochować tradycji i zamiast powiesić zdrajców, stac
ich tylko na protesty pokojowe. Dla Ikselki prostytutka na państwowym stanowisku co
wbrew prawom narodu podpisuje co chce komunista Kaczyński, ma coś wspolnego z
godnoscią, tak jak wypinanie gołej dupy na rynku z obyczajowoscią. Ale patologia tak
ma negatywy są u nich kul.

9. Data: 2018-09-19 21:05:09

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie - są NORMALNI. Choć rozumiem, że po tych wszystkich Wałęsach,
> Kwaśniewskich, Komorowskich z depresji można popaść wręcz w euforię...

> Zawsze gdzieś czeka ktoś.
> Czy jak tam to leciało.

Tylko Adrian, padł ofiarą odruchu Pawłowa i jak tylko zobaczył długopis i jakiś kwit
na stole, to zaraz się wziął za podpisywanie. Było poczekać aż mu podadzą jakiś
stołek i może w tle flagę rozwieszą.

--
JN

10. Data: 2018-09-19 21:19:34

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com

> [...]
na stole, to zaraz się wziął za podpisywanie. Było poczekać aż mu podadzą jakiś
Przez tego śmiecia bez kręgosłupa nakupujemy badziewia za ogrombe pieniądze, on jakby
komuś na paluszkach nie służył to by się rozchorował. Już w radio mówią że strasznie
drogo wycenili Amerykanie swój sprzęt a ten podpisuje jak na sługusa przystało,
naszym kosztem.

Jest postęp.
Duma narodowa
Duma narodowa