Re: Parzydło

Data: 2006-02-11 21:23:22
Temat: Re: Parzydło
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:745b.000000a3.43ed02ad@newsgate.onet.pl...

> [...]

Bo różnie to bywa. Moje przez 3 lata stało w miejscu, co roku ze świecą
można go bylo szukać, choć pełny cień i b. mokro tam miało. Przesadzone do
połcienia w ciągu jednego roku skoczyło o pół metra. Teraz planuje kupić
trzecie, na skarpę pod stare jesiony. Będę nawozić, podlewać i może ono
urośnie. Co do rozsiewania się, to wieloletnie stare parzydło nigdy mnie nie
uszczęśliwiło potomstwem.
pozdr.
Anka