Paskowane miskanty

11. Data: 2005-11-09 20:44:13

Temat: Re: Paskowane miskanty
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Crimson" <r...@w...pl> wrote in message
news:dktkp9$2gnd$1@news.mm.pl...

> Tuz po posadzeniu i zaaklimatyzowaniu się strzelił jak oszalaly -
> w tylko sezonie letnim z 30 cm zrobilo sie go 1,0 cm.

Jak sie moze przewieszac jesli ma 1,0 cm ? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: oczywiscie wiem, ze to literowka :)

12. Data: 2005-11-09 21:02:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> Zle sie Ciebie czyta.
> Tadeusz masz wszechstronna wiedze na rozne tematy i to doceniam ale
> zmien styl pisania na grupe - denerwuja mnie Twoje akapity w postaci
> usmieszkow /;)/
:)))
nie zabiegam o popularnosc
jesli wiec cos Ciebie we mnie denerwuje to wrzuc mnie do KF
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

13. Data: 2005-11-09 21:08:42

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy 'Zebrinus' jest wrazliwszy na mroz od 'Strictus'-a. Z moich

>Dostałam jeszcze jedną odpowiedź od osoby uprawiającej Zebrinusa - przewisają
>
>liście, ale tylko niższe. Nie zgadza się to z fotką w encyklopedii Darke'a,
>gdzie przewisa u Zebrinusa CAŁOŚĆ liści, au Strictusa właśnie tylko te
>niższe.
>
>Zadam pytanie dodatkowe - czy kwitną i jak kwitną? bo wygląda na to, że
>Zebrinus dość chętnie i dość obficie (3 obserwacje z różnych rejonów), a o
>Strictusie nic nie wiem - jeszcze:)

I jeszcze jak to się ma z przewieszaniem kiedy zakwitają??
Mimo grypy poszłam i zmierzyłam liście swojego, Zebrinusa??
Dolne liście, długość 90-95 cm ,szer 2 cm, przewieszające,
w połowie wysokości 70 cm też przewieszone,górne sterczące 30cm z kwitnącą
wiechą.
Wysokość całej rośliny około 2 m,kwitnie obficie:-)

Pozdrawiam TeresaR

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

14. Data: 2005-11-09 21:12:40

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zabiegam o popularnosc
> jesli wiec cos Ciebie we mnie denerwuje to wrzuc mnie do KF

Nie zalatuj jak Kaska w tancu
to tylko moja prosba abys zwrocil na to uwage
jesli pasuje Ci tak jak jest to wlos pozostaje w calosci ;)

-Cr-

15. Data: 2005-11-09 21:13:39

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dktn0v$dsm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Crimson" <r...@w...pl> wrote in message

> PS: oczywiscie wiem, ze to literowka :)

Jasne ze tak
chodzilo o metr

-Cr-

16. Data: 2005-11-09 21:37:52

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi). Żeby może zreasumować dotychczasowe wiadomości: wg Karla Foerstera
> (post Zbyszka Mazura na grupę sprzed paru lat) - 'Zebrinus' jest bardziej
> wiotki, liście przewisają i jest mniej mrozoodporny. 'Strictus' ma mieć
> końce pędów pięknie wyprostowane.
>
> Wg Darke'a i jego encyklopedii - dokładnie to samo, oglądałam zdjęcie i dwie
> odmiany posadzone koło siebie różnią się pokrojem bardzo wyraźnie.
>
> Czy ktoś jeszcze mógłby się w tej kwestii wypowiedzieć i np. stwierdzić, że
> potrafi odróżnić bez pudła jedną odmianę od drugiej?
Witam!
A ja kupiłam kilka dni temu w Auchen na przecenie za 2,50 zł sporą kepę
Zebrinusa , który ma 40 m wysokosci .Muszę przyzać , że przeczytałam całą
dyskusje i nadal nie wiem , czy okryć go na zimę , czy nie. Czy we Wrocławiu
jest w stanie przezimować
w miarę dobrze?
Pozdrawiam , Elzbieta

17. Data: 2005-11-09 21:42:11

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusje i nadal nie wiem , czy okryć go na zimę , czy nie. Czy we Wrocławiu

Ela, ja mam nadzieję, że on przezimuje w Zamościu !!
Przecież Wrocław to ciepłe kraje :))
Pozdrawiam, Krystyna

18. Data: 2005-11-09 21:50:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:
> [...]
>
> Nie zalatuj jak Kaska w tancu
> to tylko moja prosba abys zwrocil na to uwage
> jesli pasuje Ci tak jak jest to wlos pozostaje w calosci ;)
miara jakbardzo jestem staly w swoich przyzwyczajeniach jest to
ze nadal uzywam swojej ulubionej klawiatury pomimo
ze nie dziala juz na niej klika klawiszy
hehe
jak zachodzi potrzeba uzycia nie dzialajacej literki
to wklejam je z jakies tekstu
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

19. Data: 2005-11-09 22:11:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
[...]
> miara jakbardzo jestem staly w swoich przyzwyczajeniach jest to
> ze nadal uzywam swojej ulubionej klawiatury pomimo
> ze nie dziala juz na niej klika klawiszy
> hehe
[...]

Wybacz kutwo ale tego juz nie zdzierżę.
:-P
pozdr. Jerzy

20. Data: 2005-11-09 22:44:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusje i nadal nie wiem , czy okryć go na zimę , czy nie. Czy we Wrocławiu

Przezimuje, nic się nie martw, wrocławiankę też męczyłam o Zebrinusa, tyle że
na priva;) Inna rzecz, że jak teraz sadzisz, to lepiej przykryć.

Pozdrawiam, Basia.

Re: Sąsiad wyciął drzewo na mojej działce!
przyjme ziemie na działke
Co na koty???
Re: Pomóżcie:)
Borówki amerykańskie przed mrozami