Co na koty???

1. Data: 2005-11-07 22:40:19

Temat: Co na koty???
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry zaznaczam,że nie chcę tępić koty,kocham je,ale...
Od niedawna mieszkamy w domu tzw.szeregówce narożnej ,która nigdy dotąd nie
była otynkowana,po naszym ogrodzie ,tarasie itp.biegają dziesiątki kotów
sąsiadki i ich przyjaciele,obs....wając cały ogród,balkony,dach
garażu.Najgorsze jest to,że regularnie przechodząc przez nasz taras zjeżdżają
po otynkowanej ścianie (tynk tzw.driving),pozostawiając wyraźne ślady pazurów
lub też rozmazują swe odchody na świeżo położonym tynku...
Wiem,że kotów nie nauczymy kultury,nie zaczepiamy więc sąsiadki,bo to nic nie
da,ale może jest jakiś sposób,by znalazły sobie inną drogę,np.rośliny,ktorych
zapachu nie znoszą itp.Stosujemy regularnie środki zapachowe (gotowe, ponoc je
odstraszające),ale nic to nie daje...

2. Data: 2005-11-08 08:22:28

Temat: Re: Co na koty???
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden napisał(a):
> Z góry zaznaczam,że nie chcę tępić koty,kocham je,ale...
> [...]
> Stosujemy regularnie środki zapachowe (gotowe, ponoc je
> odstraszające),ale nic to nie daje...

Idź do sklepu /wedkarskiego lub ogrodniczego/ a najlepiej na stadion i
kup drobną sieć, rozepnij wokół działki i masz koty z głowy.
Siatka jest praktycznie niewidoczna.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-11-08 12:09:13

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:68ea.000002aa.436fd7d3@newsgate.onet.pl...
> [...]
nie
> była otynkowana,po naszym ogrodzie ,tarasie itp.biegają dziesiątki kotów

Poczytaj tu:
http://forum.miau.pl/jakie-ogrodzenie-eby-kot-nie-pr
zeskoczy-vt34762.html
Mozna tak zrobic, tylko w druga strone, zagiac na zewnatrz.

Pozdrawiam
Ann
-------------
Przygarnij przyjaciela!
http://www.idz.zgora.pl/main.php?l=pl&p=s
Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Zielonej Górze

4. Data: 2005-11-11 23:58:35

Od: suavomer <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden napisał(a):
> [...]
> zapachu nie znoszą itp.Stosujemy regularnie środki zapachowe (gotowe, ponoc je

psa? ;-)

Re: Pomóżcie:)
Borówki amerykańskie przed mrozami
leszczyna - jaka ziemia