Passiflora (Meczennica)

1. Data: 2001-08-14 18:34:47

Temat: Passiflora (Meczennica)
Od: "Bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Chcialbym spytac czy chodowane pnacze wytwarza jadalne owoce? Na soku w
butelce jako jeden ze skladnikow byla wymieniona passiflora czy moze to byc
ta sama roslina? Moja zawiazala wlasnie kuliste owoce , sa na razie zielone
, poczekam co bedzie dalej.

Pozdrawiam , Bogdan

2. Data: 2001-08-14 20:18:39

Temat: Re: Passiflora (Meczennica)
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan wrote:

> [...]
> ta sama roslina? Moja zawiazala wlasnie kuliste owoce , sa na razie zielone

Czesc, owoce sa jadalne. Jesli czytasz po angielsku, tu jest bardzo duzo
informacji:

http://www.crfg.org/pubs/ff/passionfruit.html

MB

3. Data: 2001-08-16 05:52:43

Od: "Bogdan" <g...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc, owoce sa jadalne. Jesli czytasz po angielsku, tu jest
bardzo duzo
> informacji:
>
> http://www.crfg.org/pubs/ff/passionfruit.html
>
> MB

Dzieki!

P-m , Bogdan

4. Data: 2001-08-17 05:36:04

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Hi!
> Chcialbym spytac czy chodowane pnacze wytwarza jadalne owoce?

Jest wiele odmian męczennic. Z owoców jednej z nich pozyskuje się sok na
skale przemysłową. Inne odmiany też posiadają owoce które można spożywać,
ale raczej pełnia funkcję dekoracyjną bo nie są atrakcyjne smakowo..
Uprawiam tylko jedną odmianę: męczennicę błękitną (P. coreula).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Cieknące szambo u sąsiada
OBCY na balkonie !