Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)

1. Data: 2010-01-12 08:53:37

Temat: Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]Naukowcy pod kierunkiem Shanny H. Swan, dyrektor University of
Rochester Medical Center for Reproductive Epidemiology, postanowili
sprawdzić, czy wystawienie płodu na działanie czynników działających
przeciwko androgenoom, takich jak popularne ftalany, ma znacznie dla
przyszłego rozwoju mózgu.

Nasze odkrycie powinno być jeszcze potwierdzone, ale uzyskane wyniki
są intrygujące. Nie tylko zgadzają się z naszymi wcześniejszymi
badaniami, które wykazały wpływ ftalanów na rozwój męskich narządów
płciowych, ale odpowiadają też naszej wiedzy o tym, w jaki sposób
hormony kształtują płeć naszego mózgu, a więc i nasze zachowanie -
mówi profesor Swan[...]

http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/d,26/t,328
58
____
''Iza- z twarzy podobna zupełnie do nikogo''

2. Data: 2010-01-12 09:30:45

Temat: Re: Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 09:53, Iza <f...@o...pl> wrote:
> [...]
58
> ____
> ''Iza- z twarzy podobna zupełnie do nikogo''

No tak!
Pocieszjace jest, ze kobieta jest lepsza czescia ludzkosci.

J-23 itede...

PS. z podziekowaniem za fotke:
http://www.youtube.com/watch?v=Ib87HRYSZ8g&feature=r
elated

3. Data: 2010-01-12 09:40:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Wniosek - używać do smażenia smalcu.

4. Data: 2010-01-12 09:41:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Czy Ty nie masz brata Piotrusia, pseudo 'Totlet"?

5. Data: 2010-01-12 09:49:22

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 10:30, J-23 <k...@g...pl> wrote:

858

> No tak!
> Pocieszjace jest, ze kobieta jest lepsza czescia ludzkosci.

> [...]

Come bellissimo canta - grazie :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chodzi o to, ze tak wiele niewiele wiemy o szkodliwości
współczesnych produktów. Może gdyby taka wiedza była bardziej
dostępna nie było by tego typu problemów.
Weź chociażby dzisiejszą wysoka młodzież - powiadają, że od
kurczaków naszpikowanych hormonami wzrostu.
Za moich czasów wysokiej młodzieży było niewiele a dziś stoję między
takimi 16latkami
w kolejce i wyglądam ze wzrostu jak ich młodsza siostra ;)
___
''Iza itepe" ;)

6. Data: 2010-01-12 09:54:42

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 10:41, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Czy Ty nie masz brata Piotrusia, pseudo 'Totlet"?

Nie...ale mam siostrę :)
___
''Iza - nie składa się jak scyzoryk za kibelkiem"

7. Data: 2010-01-12 09:57:46

Temat: Re: Patelnia twflonowa i inne ftalany a p3ea mózgu ;)
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
On 12 Sty, 10:41, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Czy Ty nie masz brata Piotrusia, pseudo 'Totlet"?

Nie...ale mam siostrę :)

Hm, Migdalinską. A ona mówiła, że ma brata, zBrodnica jedna...

8. Data: 2010-01-12 11:12:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 10:49, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> takimi 16latkami
> w kolejce i wyglądam ze wzrostu jak ich młodsza siostra ;)

To jest cena za cywilizacje.
Ale, kiedys widzialem wystawe poswiecona niedomagania zdrowotnym,
jakie nekaly ludzkosc na przestrzeni wiekow.
Na podstawie stanu zachowanych kosci,
specjalisci okreslali stan zdrowia delikwenta, w czasie jego wedrowki
przez ziemski padol.
Wnioski byly przerazajace. Bo wystepowaly np. czaszki dzieci zmarlych
z niedozywienia.
Dzieci te zmarly w wieku 5-7 lat. Ich czaszki nie mialy zespolonych
kosci czaszki.
Odstepy byly kilkumilimetrowe.
Widzialem czaszki osob, ktore mialy przetoki z obszaru zebodolu do
zatotki czolowej.
Zaawansowany stan zapalny okolozebowy, przeksztalcil sie w szeroki
obszar zajety przez ropien.
Co z cala pewnoscia stalo sie przyczyna smierci delikwenta.
Bol jaki musial towazyszyc tej chorobie jest trudny do wyobrazenia.
Najwieksza ciekawostka byla czaszka skazanca, z okresu sredniwiecza.
Otoz w rzeczona czaszke wbity byl cwiek dlugosci 35-40cm.
Wchodzil w ok. prawej skroni, wychodzil w czesci potylicznej.
Wystawak z tylu na dlugosc moze 20-25cm.
To byla czaszka czlowieka, ktory zyl z tym gwozdziem.
Rany zostaly oblane okostna.
Jesy dalece prawdopodobne ze ten czlowiek zostal przybity do np. wiezy
kosciola, za jakies przewinienia.
I nie umarl! Zostal zdjety i funkcjonowal jakos przez dluzszy czas.

J-23 itede...

PS. jak chodzi o wloska sztuke wsplolczesna, to bardzo cenie wloska
kinematografie, szczegolnie starych mistrzow takich jak: Federico
Fellini, Michelangelo Antonioni, Pier Paolo Pasolini.
moje zainteresowanie siega neorealizmu wloskiego. szczegolnie cenie
filmy Felliniego, a juz z muzyka Nino Rotty w szczegolnosci
http://www.youtube.com/watch?v=fcHMeuhqdR4

9. Data: 2010-01-12 14:14:12

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 12:12, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> moje zainteresowanie siega neorealizmu wloskiego. szczegolnie cenie
> filmy Felliniego,  a juz z muzyka Nino Rotty w

No tak, każdą epoka ma swoje rozczarowania :)
Ale dziś to chyba bardziej niż kiedykolwiek zagrożone
jest nasze zdrowie - fizyczne i psychiczne.
No zobacz...
A to buty. odzież i przedmioty AGD z Chin toksyczne, a to jedzenie
modyfikowane genetycznie, a to antybiotyki w mleku, a to składnik
włosa ludzkiego w chlebie - istny sajgon...że tak powiem :(
Gdyby tak w ramach edukacji cywilizacyjnej zamiast spotów albo durnych
filmów puszczali jakieś "uświadamiacze" to choc poniekąd moglibyśmy
wystrzegać sie niektórych produktów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co zaś sie tyczy włoskiej kinematografii, to musze przyznać
z zażenowaniem, że w porównaniu ze mną masz dalece
wysublimowany gust i obycie. W tej kwestii nie mam
w zasadzie nic do powiedzenia. Lubie filmy włoskie
bo włosi maja niesamowite poczucie humoru i dobrych
aktorów, niemniej moje gusta to raczej niskie loty. :)

W pamięci zapadła mi najbardziej biografia
Giuzeppe Moscati i min ta scena
http://www.youtube.com/watch?v=h0Si4gkPlGI
Ale uwielbiam tez Roberto Benigni ;D
http://www.youtube.com/watch?v=yQ5PoTso1u4&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=hww5MI-6Mt4&NR=1
moja ukochana komedia :)
___
Iza itepe

10. Data: 2010-01-12 15:10:25

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 15:14, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> aktorów, niemniej moje gusta to raczej niskie loty. :)
>
> W pamięci zapadła mi najbardziej biografia

Rozne uwarunkowania maja wplyw na dlugosc zycia czlowieka.
Pomijajac genetyczny element, to jakosc i ilosc pozywienia ma
kapitalne znaczenie, w tej kwestii.
Jest tak, ze lepiej jesc cokolwiek, niz nie jesc w ogole.
Dazenie do utrzymania cen zywnisci, na wzglednie stalym i niskim
poziomie,
skutkuje psuciem i zatruwaniem tejze.
Na szczescie w Polsce nie jest jeszcze tak zle z jakoscia produktow
zywnosciowych,
w odniesieniu do innych panstw UE.

J-23 itede...

PS.
"Malena" Giuseppe Tornatore z Monica Belluci
http://www.youtube.com/watch?v=IIET8AisJF4&feature=r
elated
Magia kina podobna do "Amarcord" Felliniego

Re: Romans - dobre praktyki?
pytania Robakksa - ZMYSŁY
nic co smutne
Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier