Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)

21. Data: 2010-01-12 17:47:14

Temat: Re: Patelnia twflonowa i inne ftalany a plec mózgu ;)
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
news:f85b635d-6c50-45d3-9d84-da8fe046323e@k19g2000yq
c.googlegroups.com...
On 12 Sty, 17:30, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...
> [...]
m.googlegroups.com...

> Tez, ale jednak z dosc niskiego pulapu poczatkowego.
> Strach sobie wyobrazic co by bylo, gdyby prodykcja byla odpowiednio
> nizsza.
>
> J-23 itede...
>
> Ludzie nauczyliby sie zyc jak dawniej - z minimalna liczba lub bez
> posredników przy zakupie zywnosci.

Nie wiem o czym mowisz?
Co znaczy dawniej?
Moim zdaniem, ceny zywnosci w RP nie sa przesadnie wysokie.
W porownaniu z PRL-em to wrecz taniocha.

J-23 itede...

Czy rolnicy produkuja?
Czy robotnicy produkuja?
Kiedy i jednym i drugim skoncza sie pieniadze?

22. Data: 2010-01-12 18:43:14

Temat: Re: Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 17:07, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> [...]
related

OLJt_c&feature=related-Ukryjcytowany

> [...]
> Ktoremu w tymze ogladzie zjawisk historyczno-politycznych,
> towarzysza intensywne napiecia erotyczne.
> Rzecz cala dzieje sie w prowincjonalnym nadmorskim miescie.
> Wypad morski Wlochow w przytoczonej scenie,
> symbolizuje jedynie ped i tesknote do tzw. wielkiego swiata.
> Ktory tu ma postac ogromnego transatlantyku,
> przeplywajacego w mgle poranka.
> Ci ludzie plyna to zobaczyc i przezyc.
> Rejs Piwowskiego to jest totalna satyra na system,
> i stosunki spoleczne w okresie glebokiego PRL-u.
>
> J-23 itede...
>
> PS. kilka fragmentow, tego filmu, dla mnie cudo

elatedhttp://www.youtube.com/watch?v=BsiJSUPAMQU&fea
ture=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Nk2ibtV4i
Uc&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Nk2
ibtV4iUc&feature=related

Szapoba i pas :)
___
Iza

23. Data: 2010-01-12 18:48:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 18:47, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> Czy rolnicy produkuja?
> Czy robotnicy produkuja?
> Kiedy i jednym i drugim skoncza sie pieniadze?

produkcja rolna w RP
http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=4351165

rolnicy, to jest warstwa spoleczna skazana na niebyt
robotnicy w tradycyjnym znaczeniu slowa, jako wielkoprzemyslowa klasa
robotnicza,
to nie istnieja w sensie spolecznym od 1989r.
jak chodzi o pieniadze, to z ekonomicznego punktu widzenia, wazne jest
ile ich jest na rynku.

J-23 itede...

PS. polska produkcja rolna http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=4351165

24. Data: 2010-01-12 19:01:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> jak chodzi o pieniadze, to z ekonomicznego punktu widzenia, wazne jest
> ile ich jest na rynku.

Czerwony ekonom. A pokrycie gdzie?

25. Data: 2010-01-12 21:19:18

Temat: Re: Patelnia twflonowa i inne ftalany a p?ec' mózgu ;)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Ciekawe jaka jest przyczyna tego, ze niechetnie podejmujesz temat
> filmu "Amarcord"?

Generalnie nieche;tnie wypowiadam sie; (usenetowo) na temat filmów, a nie
akurat Amarcordu. Przyczyna jest prozaiczna.

> Na ogol w ogladzie filmow nie stosuje tzw, odniesien osobistych.
> Zawsze staram sie dostrzec glowne zalozenia artystyczne i ideowe
> tworcow filmu.

To jest podstawa analizy dzie?a, równiez. filmowego. Moz.e nie tyle
dostrzeganie za?oz.en', co rozpracowanie efektu finalnego.
Odniesienia osobiste to jedynie (dla mnie) w sensie zapadnie;cia filmu w
emocje i pamie;c', a nie z.aden biografizm, czy inne anegdoty.

> Pewnie wiesz ze Fellini zrealizowal film "Walkonie".

Toz. pisa?am o tym! Z.e Wa?konie u mnie zaraz za Amarcordem.
--
B.

26. Data: 2010-01-12 22:10:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 22:19, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> [...]
> emocje i pamie;c', a nie z.aden biografizm, czy inne anegdoty.

> Toz. pisa?am o tym! Z.e Wa?konie u mnie zaraz za Amarcordem.

Czyli ze nie wiadomo co jest przyczyna
Ale jak chcesz. Co mi do tego?

J-23 itede...

PS. ogolnie zadna miara swiat nie widzial niekoniecznie przez pryzmat

27. Data: 2010-01-12 22:15:09

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 20:01, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Czerwony ekonom. A pokrycie gdzie?

Jakie pokrycie? Na co?
Wytlumacz mi biednemu i niedouczonemu czleczynie na czym polega nie
czerwona ekonomia panstwa.

J-23 itede...

28. Data: 2010-01-13 01:26:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
k.googlegroups.com...

Sam sobie odpowiedz - dlaczego do tej pory zaden ekonomista nie zostal
miliarderem?

29. Data: 2010-01-13 08:11:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 02:26, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

k.googlegroups.com...

> Sam sobie odpowiedz - dlaczego do tej pory zaden ekonomista nie zostal
> miliarderem?

Na czym polega Twoja prawicowosc?

30. Data: 2010-01-13 08:26:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...

k.googlegroups.com...

> Na czym polega Twoja prawicowosc?
Jestem praworeczny, nie jak parchy - szmaje... :-)))))))))))))))))))))))))

Re: Romans - dobre praktyki?
pytania Robakksa - ZMYSŁY
nic co smutne
Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier