Re: Pedofilia czy nie

Data: 2009-09-21 21:02:49
Temat: Re: Pedofilia czy nie
Od: "michal" <6...@g...pl>

medea wrote:

> NB nie wiem, strzelałam, bo niby skąd mam wiedzieć? Do teczki Ci nie
> zaglądałam. ;)

Spokojnie! Na pewno pochwaliłbym się, żeby komuś do... łożyć tutaj. ;D

> Ja też uważam to za słuszne. Nie chciałabym, żebyś z tej dyskusji
> wyszedł z wrażeniem, że edukację dzieci w tym względzie uważam za
> zbyteczną. Według mnie są dwie strony medalu o nazwie "eliminacja
> aktów pedofilskich": z jednej strony należy dzieci uczyć na temat
> tzw. złego dotyku, przyzwyczajać do tego, że rozmawia się o wszystkim
> z rodzicami itd, a z drugiej strony - tropić bandytów. I w tym mieści
> się między innymi ściganie propagatorów i użytkowników stron
> internetowych niosące wiadome treści. :)

Ja uważam tak samo z tym, że wychowywanie i ochrona moich dzieci jest moim
obowiązkiem. A ściganie i tropienie bandytów nie. :DDD

> Kierowałeś się zdrowym rozsądkiem, bo bardzo rozsądne jest
> przyzwyczajanie dzieci do samodzielności. :)

Ale ja byłem radykalniejszy od większości rodziców. :)

> No to cieszę się, że to piszesz. Bo w jednym z pierwszych swoich
> postów nie widziałeś w tym nic złego.

Czyżby? Nie wierzę. Mogłem najwyżej napisać, że oglądanie treści
pedofilskich nie jest równoznaczne z byciem pedofilem, w sensie krzywdzącym
czynnie dzieci. I tak jak ktoś tu napisał, chyba globek, to że ktoś
zaspokaja swoją ciekawość, nie powinien być odsądzany od czci i wiary.

> No to może zacytuję, co ja przeczytałam u noname:

> "kolega przypadkiem odkrył u swojego kolegi strony internetowe z
> gołymi dziećmi w wieku ok 5 lat."

> Strony internetowe - liczba mnoga, z gołymi dziećmi - liczba mnoga.
> Dla mnie to nie jest normalne. I niestety mam złe przeczucia.

Dwie strony? Dwa zdjęcia? ;p

> Szkoda. :(

Ale kocham wszystkie dzieci! :)

michał