Pedofilia w Stanach

1. Data: 2002-04-25 08:18:39

Temat: Pedofilia w Stanach
Od: "martarym" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
to nie poscilabym go na religie prowadzona
przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?
marta+(15.11.01)+mateusz

2. Data: 2002-04-25 08:28:44

Temat: Odp: Pedofilia w Stanach
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczescie w szkolach czesto religii ucza katechetki.
Co do ksiezy ,od dawna bylo wiadomo ze wielu z nich to homoseksualisci i
inni tacy, ale to ze sie zabrali za molestowanie dzieci to przegiecie
totalne.

Magda

3. Data: 2002-04-25 08:44:44

Temat: Re: Pedofilia w Stanach
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?

Nie - nie boję się.

Basia + Maciek 10,5 roku i Michał 15,5 roku.

4. Data: 2002-04-25 08:55:56

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl>

> Co do ksiezy ,od dawna bylo wiadomo ze wielu z nich to homoseksualisci i
> inni tacy, ale to ze sie zabrali za molestowanie dzieci to przegiecie
> totalne.

A co wg. Ciebie ma wspólnego homoseksualizm z molestowaniem dzieci (czyli
PEDOFILIĄ)?
Marta

5. Data: 2002-04-25 09:05:19

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "martarym" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?

Przecież w Polsce jest to samo - w sądzie sprawa księdza z Dukli, który w
dodatku zastrasza świadków, a biskup lubelski uważa, ze wszystko jest "w
porządeczku".
A ksiądz brał dziewczynki na noc naplebanię, kąpał
je....brrrrrrrr......dotykał........brrr......

Ola

6. Data: 2002-04-25 09:12:13

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl>

> A co wg. Ciebie ma wspólnego homoseksualizm z molestowaniem dzieci (czyli
> PEDOFILIĄ)?
> Marta

Mrówka napisała "...i inni tacy" czyli miała na myśli właśnie pedofili.
Homoseksualizm, pedofilię (i wiele wiele innych jednostek) zaliczamy do
dewiacji seksualnych czyli potocznie zwanych "zboczeń" - tyle to ma
wspólnego.
Jeżeli nie wiedziałaś to już wiesz.
m.

7. Data: 2002-04-25 09:23:27

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8fug$oh8$...@s...icm.edu.pl...
> A co wg. Ciebie ma wspólnego homoseksualizm z molestowaniem dzieci (czyli
> PEDOFILIĄ)?

A z czego wywnioskowałaś, że wg Magdy homoseksualizm ma coś wspólnego z
pedofilią?

Monika

8. Data: 2002-04-25 09:24:50

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik martarym <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8e5v$og0$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?

Mam nadzieję, że uda mi się odpowiednio wcześnie wyjaśnić Miśkowi jakie
postępowanie dorosłych jest złe i o czym powinien mi od razu mówić (a ja
wtedy pójdę i skopię komuś tyłek ;-))). Na razie staram się wpajać mu, że
nie powinien brać wszystkiego od każdej przypadkowej osoby.

Monika

9. Data: 2002-04-25 09:33:41

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porządeczku".
> A ksiądz brał dziewczynki na noc naplebanię, kąpał
> je....brrrrrrrr......dotykał........brrr......

Tylko widzisz - ja po pierwsze już dawno (w wieku ok 7-8 lat) mówiłam
swoim chłopakom o takich sprawach i sądzę ze nie baliby ani też nie
wstydzili mi powiedzieć gdyby coś takiego ich spotkało.
Wczoraj przy okazji słuchania wiadomości ponownie rozmawialiśmy o tym.

Po za tym - myślę ze gdyby taka sprawa miała miejce gdzies w pobliżu -
sąsiedzka plotka pozwoliłaby mi się o tym dowiedzieć.
W sprawie księdza z Tylawy (nie z Dukli) też sąsiedzi o wszystkim
wiedzieli, ale byli zbyt zastraszeni aby o tym mówić głośno. Władze
powiadomiła żona księdza grekokatolickiego z Zyndranowej. Akurat byłam
w lutym w tamtej okolicy i miejscowi (rozmawiałam o tym z pewnym panem
z Jaslisk) nie są tak do konca przekonani o winie tego księdza. Ja
osobiscie nie mam zdania na ten temat (tzn. nie wiem czy ksiądz
faktycznie molestował dziewczynki, czy to tylko pomówienia rozdmuchane
przez dziennikarzy), ale uważam że sprawę powinien rozstrzygnąć
obiektywny sąd. A za dużo w tej sprawie niedomówień, posądzeń i tak
dalej. nie jest dobrze ze tego księdza chronił jego przełożony - to
jest biskup przemyski. Dodatkowo sprawę komplikuje fakt ze w okolicy
mieszkają ludzie dwóch narodowości i trzech wyznań (Łemkowie ->
grekokatolicy i prawosławni, Polacy -> katolicy).

Gdyby moich chłopaków coś takiego spotkało byłabym pierwsza, która
złożyła doniesienie do prokuratury i dała znać prasie.

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2002-04-25 11:00:05

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik mikrus <m...@s...pl>

> (czyli

> Czyli chciała napisać tak:
> ze sie zabrali za molestowanie dzieci to przegiecie
>
> To czemu od razu tego nie zrobiła? A może po prostu myli pojęcia "pedofil"
> "pederasta"?
> Marta

Marto,a co to za różnica jak to nazwiemy?
Akurat to jest najmniej ważne bo nie tylko pedofile krzywdzą dzieci ale
ostatnio złapali przykładnego tatusia i męża który gwałcił dziewczynki i tez
będziemy się zastanawiać jak go nazwać?po co?
Kasia

dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka
niebanalne znajomości