Pedofilia w Stanach

11. Data: 2002-04-25 11:00:30

Temat: Re: Pedofilia w Stanach
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl>

> Mrówka napisała "...i inni tacy" czyli miała na myśli właśnie pedofili.

Czyli chciała napisać tak:
ze sie zabrali za molestowanie dzieci to przegiecie

To czemu od razu tego nie zrobiła? A może po prostu myli pojęcia "pedofil" i
"pederasta"?
Marta

12. Data: 2002-04-25 11:12:39

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> będziemy się zastanawiać jak go nazwać?po co?
> Kasia

Kasiu,
jesli ten "przykladny maz i tatus" gwalcil dziewczynki to znaczy ze jest
pedofilem. Nazwy sluza nam do porzadkowania swiata, dlatego warto sie
zastanowic, jakim slowem cos lub kogos okreslamy. Jesli nazwe cie "k....a",
to masz prawo sie obrazic (a nawet podac mnie do sadu), bo nazwa ta uchodzi
powszechnie za obrazliwa i w jakis sposob okresla dana osobe (oczywiscie, to
tylko drastyczny przyklad, nie nazywam cie tak:)
Pozdrawiam
Iza

13. Data: 2002-04-25 11:15:17

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> To czemu od razu tego nie zrobiła? A może po prostu myli pojęcia "pedofil"
> "pederasta"?
> Marta

Mrówka nic nie myli.
Trudno natomiast zgadnąć o co Tobie chodzi?
Rozumiem, że boli Cię, że wśród księży czyli duszpasterzy są zarówno
pederaści jak i pedofile...
To przykre dla wszystkich a najbardziej dla molestowanych dzieci i ich
rodzin, molestowanych kleryków i całego Kościoła Powszechnego.
Twoja napastliwość wobec Mrówki jest wręcz podejrzana. Czyżbyś sama była
pedofilem?
m.

14. Data: 2002-04-25 11:26:05

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Samsonowicz <s...@h...pl>

> Marto,a co to za różnica jak to nazwiemy?

Zasadnicza różnica! Pederasta to inaczej homoseksualista, czyli normalny
zdrowy człowiek (nie przyjmuję do wiadomości, że ktoś może uważać inaczej -
zachowania homoseksualne w odróżnieniu od pedofilnych nie są karalne!). Tak
samo Mrówka mogła napisać, że wielu księży jest heteroseksualnych, a teraz
jeszcze biorą się za molestowanie dzieci. To czy ktoś jest homo, czy hetero
nie ma żadnego związku z pedofilią, a zestawianie jednym ciągiem
"homoseksualiści, heteroseksualni i inni pedofile" jest tak samo krzywdzące
jak stwierdzenie "twój syn i inni złodzieje z osiedla".
Przecież to, że jesteś heteroseksualna (o ile jesteś) nie znaczy, że
gwałcisz małych chłopców, prawda?

> [...]
tez
> będziemy się zastanawiać jak go nazwać?po co?

Zachowanie tego tatusia i męża - to też jest pedofilia i też karalna.
Marta

15. Data: 2002-04-25 11:33:50

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl>

> Rozumiem, że boli Cię, że wśród księży czyli duszpasterzy są zarówno
> pederaści jak i pedofile...

Absolutnie nie boli mnie że wśród księży są pederaści, natomiast boli, że są
pedofile - nie tylko zresztą wśród księży.

> To przykre dla wszystkich a najbardziej dla molestowanych dzieci i ich
> rodzin, molestowanych kleryków i całego Kościoła Powszechnego.

I jeszcze raz - to, że ktoś jest pederastą nie oznacza, że kogokolwiek
molestuje. Molestowanie jest przestępstwem, pederastia nie..

> Twoja napastliwość wobec Mrówki jest wręcz podejrzana. Czyżbyś sama była
> pedofilem?

Nikogo nie napastuję, tylko próbuję wyjaśnić, a jeśli mógłbyś mnie o coś
"podejrzewać" po moich wypowiedziach, to raczej o homoseksualizm, a nie
pedofilię :-)
Marta

16. Data: 2002-04-25 11:54:02

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych > Mrówka napisała "...i inni
> Homoseksualizm, pedofilię (i wiele wiele innych jednostek) zaliczamy do
> dewiacji seksualnych czyli potocznie zwanych "zboczeń" - tyle to ma
> wspólnego.

A kogo miałeś na myśli pisząc "zaliczamy" ? Bo jeśli brać pod uwagę aktualne
postrzeganie homoseksualizmu, to nie jest on traktowany przez naukowców jako
"zboczenie".
Jeśłi nie wiedziałeś, to teraz już wiesz ;-)

Monika

17. Data: 2002-04-25 12:03:44

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8oo6$6a6$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
krzywdzące
> jak stwierdzenie "twój syn i inni złodzieje z osiedla".

Trochę mylisz. To czy ktoś jest hetero czy homo rzeczywiście nie ma żadnego
wpływu z p-ktu widzenia prawa. Ale pamiętaj, że ksiądz to nie tylko facet w
cywilu. To również członek Kościoła, a Kościół nie uznaje homoseksualnej
aktywności seksualnej.
Więc jeśli ksiądz jest homoseksualistą i daje upust swoim pragnieniom, to
jest może być traktowany inaczej, niż górnik-homoseksualista. Dlatego uwaga
Magdy, że księża okazują się być homoseksualistami i innymi nie musi wynikać
z chęci podkreślenia ich "zboczenia" tylko z podkreślenia, że robić coś
wbrew doktrynie Kościoła - przynajmniej ja tak to odbieram.

pozdrawiam

Monika

18. Data: 2002-04-25 12:05:27

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jako
> "zboczenie".
> Jeśłi nie wiedziałeś, to teraz już wiesz ;-)

Trochę maczam palce w nauce i babram się zawodowo w patologii, więc nadal
wiem to co wiedziałem i myślę tak jak myślałem.
Homoseksualizm jest traktowany zarówno przez przedstawicieli nauki jak i
wszystkich innych jako odstępstwo od normy, gdyż normą jest hetero...
Homoseksualizm męski uważam za zboczenie wyjątkowo odrażające i
niebezpieczne dla otoczenia z uwagi na fakt, że istotą "męskości" jest
pemanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia. Tak się składa, że
dzieci są słabe i ufne (wobec dorosłych) i dlatego homoseksualiści stanowią
dla nich duże zagrożenie więc pederasta ma spore szanse na szybkie stanie
się także pedofilem.
Lesby mnie już mniej interesują jako że nie są w stanie zrobić tyle złego co
homo-faceci i nie są zainteresowane permanentnymi łowami.
Jeśli nie wiedziałaś, to teraz już wiesz...
m.

19. Data: 2002-04-25 12:27:04

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl>

> [...]
stanowią
> dla nich duże zagrożenie więc pederasta ma spore szanse na szybkie stanie

Twój opis pasuje przecież do KAŻDEGO faceta - bez względu na orientację
seksualną. Jest o tyle zgodny z prawdą, że większość pedofili to
mężczyźni,(ale czy nie właśnie heteroseksualni? - ktoś ma statystyki?),
zatem czy nie krzywdzące jest stwierdzenie "każdy facet jest wyjątkowo
odrażający i niebezpieczny dla otoczenia z uwagi na fakt, że istotą
"męskości" jest permanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia,
zatem ma spore szanse na szybkie stanie się pedofilem"? No chyba, że
heteroseksualny osobnik płci męskiej nie jest "męskim" mężczyzną.
Marta

20. Data: 2002-04-25 12:55:50

Temat: Odp: Pedofilia w Stanach
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8h8l$blq$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Homoseksualizm, pedofilię (i wiele wiele innych jednostek) zaliczamy do
> dewiacji seksualnych czyli potocznie zwanych "zboczeń" - tyle to ma

Dzieki Mikrus,o to wlasnie mi chodzilo :-)

Pozdrawiam.Magda

dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka
niebanalne znajomości