Pektyna.

11. Data: 2012-06-21 18:51:55

Temat: Re: Pektyna.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:jrvp5s$1gs$1@node1.news.atman.pl...

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bo zwykle nauczyciel nie lubi kiedy uczeń/uczennica siedzi NA ławce.
> Chyba, że dziewczyna ma bardzo zgrabne nogi ;)

Czepiasz się, siedziałam w pierwszej ławce.

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"
nowa wersja 1.05 programu GdakMini (syntezator mowy).

12. Data: 2012-06-21 20:32:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 19:52:49 +0200, Stokrotka napisał(a):

> A hemik zatruł mnie dwutlenkiem siarki lub trujtlenkiem siarki (nie
> pamiętam), siedziałam na pierwszej ławce i celowo rurkę z powstającym w
> doświadczeniu gazem kierował w moją stronę.

Nie pleć. Az mi sie przypomniało, jak jedna nawiedzona mamuśka przyleciała
z krzykiem do szkoły naskarżyć na mojego męża, że jej córka dostała anginy
ropnej z powodu... powąchania kwasu masłowego na lekcji chemii :-DDD

PS. Demonstrowanie charakterystycznego zapachu kwasu masłowego było w
programie i odbyło się fachowo - nie poprzez wsadzanie uczniowskiego nosa w
butelkę, tylko przez "wachlowanie" dłonią nad jej wylotem i kierowanie
rozrzedzonego oparu w stronę nozdrzy.
--
XL

13. Data: 2012-06-21 20:53:27

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2012 22:32, Ikselka pisze:

> [...]
> butelkę, tylko przez "wachlowanie" dłonią nad jej wylotem i kierowanie

Ty tak na poważnie bierzesz, to co "kfiatek" wypisuje?
Bo mnie najpierw strasznie wkurzała ta jej nowa ortografia (trochę mnie
dalej wkurza, bo nawet przed momentem przez takich geniuszy jak ona
miałam dylemat przez jakie żet pisze się bierzesz O_O), ale w tej chwili
mam po prostu niezły ubaw czytając te głupotki... :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

14. Data: 2012-06-21 20:56:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-21 22:53, Anai pisze:

> [...]
> miałam dylemat przez jakie żet pisze się bierzesz O_O), ale w tej chwili
> mam po prostu niezły ubaw czytając te głupotki... :D

Ja się popłakałam ze śmiechu po relacji, jak ją nauczyciel chemii otruł
trujtlenkiem - to taki trujący tlenek ;)

--
Paulinka

15. Data: 2012-06-21 21:25:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 22:53:27 +0200, Anai napisał(a):

> Ty tak na poważnie bierzesz, to co "kfiatek" wypisuje?

Ojej, a dlaczego niby mam nie brać? Nie moze sobie dziewczyna czegos
uważać?

> Bo mnie najpierw strasznie wkurzała ta jej nowa ortografia (trochę mnie
> dalej wkurza, bo nawet przed momentem przez takich geniuszy jak ona
> miałam dylemat przez jakie żet pisze się bierzesz O_O),

Sprawa ortografii Stokrotki to... zupełnie osobna sprawa. Przestałam się
tym ekscytować. Traktuję ją (ortografię Stokrotki) jako swoistą
nieszkodliwą DLA MNIE odmienność.

> ale w tej chwili
> mam po prostu niezły ubaw czytając te głupotki... :D

Bez przesady, żeby az ubaw. Można się dziwić najwyżej, ale czyt to mao
dziwnego jest na świecie, zeby aż tak podrygiwac przy Stokrotce? - taki jej
urok, jak dla mnie.
--
XL

16. Data: 2012-06-22 08:32:12

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw myślałam, że Stokrotka ma faktycznie jakąś misje
ortograficzną, a tu się okazuje, że z niej po prostu niedouk... I to
"po całości"...

Ech... Dziś prawdziwych "misjonarzy" już nie ma...

Ania

17. Data: 2012-06-22 08:34:52

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 19:52, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> NIe ważne dlaczego jest sładka, ważne , że __jest__ słodka.

Skrobia nie jest słodka. Produkty jej rozkładu są słodkie.

> Uczęszczałam, ale biolog nie umiał obsługiwać mikroskopu, i jak zadałam w
> związku z tym pytanie, w zemście wywalił mnie z klasy.

Do końca roku, rozumiem?

Ania

18. Data: 2012-06-22 09:34:36

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przetwórstwa,

cusz za potknieńcie :(

N.

19. Data: 2012-06-22 09:37:15

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> NIe ważne dlaczego jest sładka, ważne , że __jest__ słodka.

Nie jest słodka. Nie ma ani smaku ani zapachu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrobia

> Uczęszczałam, ale biolog nie umiał obsługiwać mikroskopu, i jak zadałam w
> związku z tym pytanie, w zemście wywalił mnie z klasy.

Myślę, że wywalił Cię z innego powodu, ale to szczegół.

> A hemik zatruł mnie dwutlenkiem siarki lub trujtlenkiem siarki (nie
> pamiętam), siedziałam na pierwszej ławce i celowo rurkę z powstającym w
> doświadczeniu gazem kierował w moją stronę.

Też trudno się dziwić.

N.

20. Data: 2012-06-22 09:41:40

Od: Witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 11:34, Nixe pisze:
> "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> cusz za potknieńcie :(
>
> N.
:-)
Witek

Jak się nazywa...
Piniole. Czy mrozić?
Słonina!
Mały spam - używane lodówki gastronomiczne TEFCOLD RF 710
kEczAp