Re: Pełnosprawni w pracy...

Data: 2007-08-09 16:47:01
Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 09-08-2007 o 13:58:33 Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com>
napisał(a):

> Tak czy siak, żeby z nich skorzystać, trzeba najpierw się umówić
> i pofatygować osobiście, żeby się zarejestrować.

Przeszkoda, jak widomo, nie do pokonania, szczególnie, że nieistniejąca -
w ogłoszeniach na portalu podawane są dane ogłoszeniodawcy, z nazwą firmy
i numerem telefonu.

> No cóż, ja jestem chętny, nawet posłałem zapytania o kilka ofert...
> Problem w tym, że żadne z Centrów Integracji nie obejmuje mojego
> województwa. A nawet jeśli praca jest zdalna, to... tak! nie pozwolą
> mi się zarejestrować i dowiedzieć więcej o tej pracy. Tak więc
> praca w Centrach Integracji czeka... na ich sąsiadów.

Dziwne bardzo. Biorę sobie ogłoszenia ze strony:

http://centrum.niepelnosprawni.pl/ogloszenia.html

I widzę, że mam nazwy firm, numery telefonów...

W przyszłym roku Integracja otworzy cztery kolejne Centra. Nie da się
wszystkiego na raz zrobić... Naprawdę...

> Ja czekam ;) Powiem więcej - szukam :>

No cóż - nie za bardzo intensywnie chyba, skoro nie zauważyłeś, że w
ogłoszeniach na stronach Integracji są nazwy firm i numery telefonów...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba