Re: Pełnosprawni w pracy...

Data: 2007-08-09 17:17:39
Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> Przeszkoda, jak widomo, nie do pokonania, szczególnie, że nieistniejąca -
> w ogłoszeniach na portalu podawane są dane ogłoszeniodawcy, z nazwą firmy
> i numerem telefonu.

Nie w tym portalu, o którym mówimy w tym wątku.

> Dziwne bardzo. Biorę sobie ogłoszenia ze strony:
>
> http://centrum.niepelnosprawni.pl/ogloszenia.html
>
> I widzę, że mam nazwy firm, numery telefonów...

A teraz popatrz na strony z ogłoszeniami umieszczanymi
przez Centra Integracji, o których w tym wątku mówimy:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/17292?query_id
=17286
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/17260?query_id
=17263
Znajdziesz tam nazwy firm? Powodzenia :)

> W przyszłym roku Integracja otworzy cztery kolejne Centra. Nie da się
> wszystkiego na raz zrobić... Naprawdę...

Ależ oczywiście. Jednak czy to taki problem, żeby w przypadku
ofert pracy dotyczących pracy ZDALNEJ udzielać informacji
również niepełnosprawnym spoza własnego podwórka?

> No cóż - nie za bardzo intensywnie chyba, skoro nie zauważyłeś, że w
> ogłoszeniach na stronach Integracji są nazwy firm i numery telefonów...

Wiesz, jest masa innych stron, na których są ogłoszenia
i na których są informacje o firmach. Ale nie o nich
w tym wątku mówimy. Ciągle zachwalasz Centra Integracji,
to pokazuję Ci, że jednak nie mogę z ich usług skorzystać.

Zresztą, cytat z odpowiedzi z Centrum Integracji Warszawa
na moje pytanie dotyczące jednej z ofert pracy ZDALNEJ:
"Niestety nie może Pan więc korzystać z ofert umieszczonych
w dziale Praca/Oferty pracy Warszawa".

Pozdrawiam,
Gerard