Re: Perfum dla mężczyzny :)

Data: 2003-12-04 17:11:42
Temat: Re: Perfum dla mężczyzny :)
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl>

> : Co do zapachów - wybierz ten, który podoba się TOBIE. Bo my, kobiety,
> : mamy rózne gusta

> Z tym, że ja się zbytnio na perfumach nie znam - i dlatego szukam pomocy u
> kobiet, bo to Wy drogie Panie wiecie, jaki zapach powoduje, że aż
> przechodzą Wam ciarki po plecach... :)

Mi chodza ciarki kiedy poczuje zapach wody "Nature" z Yves Rocher - nie wiem
dlaczego, ale tak jest.
To takie pachnidło w zielonych butelkach. Do nabycia w sklepach firmowych
Yves Rocher.
http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=129
Tylko, ze Ty szukasz czegoś ekskluzywnego, a to kosztuje bodajże 78 złotych.
Ola