Re: Perfum dla mężczyzny :)

Data: 2003-12-04 18:21:39
Temat: Re: Perfum dla mężczyzny :)
Od: "Ligeia" <e...@t...pl>

Joachim D. Nawrot wrote:
> Zależy mi jednak, żeby był to zapach, który będzie działał > na kobiety

A nie wpadłeś na to, że na każdą kobietę może działać inny zapach?

> - dlatego pytam wszystkie Dziewczyny i Panie na grupie -
> jaki perfum Waszym zdaniem ma najlepszy zapach, i powoduje, > że macie
ochotę rzucić się na mężczyznę, i go schrupać w
> dwie minuty...? :)

Jeszcze nie zdarzyło się tak, żebym chciała się rzucić na nieatrakcyjnego
faceta pachnącego markowymi perfumami. Polecam archwium grupy, bo ten temat
był tutaj poruszany wielokrotnie.

> Perfum, który otrzyma najwięcej głosów zostanie przeze mnie > zakupiony :)
Wszystkim Paniom dziękuję z góry za głos :)

Polecam trochę logiki w postępowaniu.

> ps
> ...a, no i proszę bez tekstów "Feromony pan se kup" ;).
> Dzięki :)

Nie feromony, ale rusz pan głową czasem.

--
Ligeia