Perfumy na zime?

1. Data: 2002-09-25 11:01:15

Temat: Perfumy na zime?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie?
Mam dylemat, hmm...
Poradźcie coś!

Hanuś

1. Data: 2002-09-25 11:10:34

Temat: Re: Perfumy na zime?
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie?
> Mam dylemat, hmm...
> Poradźcie coś!

Nie wiem, czy to na zime, ale ja sie zakochalam w perfumach, ktore ostatnio
nabylam. Sa zupelnie inne niz te, ktore uzywalam dotychczas. Tzn uzywalam
roznych, ale wszystkie byly misiowo-slodko-puszysto-zmyslowe i kojarzyly sie
z rozmarzeniem i relaksem. A teraz ni w 5 ni w 9 kupilam Bruno Banani
(smieszny, rozowy, stozkowaty flakonik, taki przekrzywiony). Sa romantyczne,
rzeskie (wyraznie czuc mandarynke, albo pomarancze, przynajmniej mi sie tak
wydaje), jakby owocowe. No piekne. Czuje sie w nich odmlodzona i rozmarzona
za razem. Zmyslowa tez. Owocowe, ale jakies takie, hmmmm, intrygujace,
zupelnie rozne od owocowych np z Avonu (tamte wydaja mi sie takie troche...
na jedna nute). Bruno Banani kupilam we Wroclawiu w Galerii Dominikanskiej,
perfumeria Douglas. 20 ml kosztowalo nie 44 zl, wiec nie jest to
rozpaczliwie wysoka cena. Naprawde polecam, juz wiem, ze kupie jeszcze
jeden.
A, dotychczas uzywalam np. G.Sabatini "Devotion" i inne tego typu ( i
slodsze).
Pozdrawiam
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-25 11:12:20

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie?
> Mam dylemat, hmm...
> Poradźcie coś!

To zalezy jakie lubisz? Slodkie, ciezkie, czy swieze, lekkie. Na zime to
raczej takie troche slodsze sa lepsze. Ja bradzo polubilam Jadore (chociaz
na poczatku nie podobal mi sie ten zapach, dopiero jak zaczelam go uzywac to
stwierdzilam, ze jest swietny :) ). Raczej lubie zapachyb swieze i lekkie,
ale Jadore mi sie bardzo podoba.
Najlepiej pojsc do perfumerii i poprosic o probke moze jakiejs nowosci.
Kiedys dostalam probke Intuition (Estee Lauder) i bardzo mi pasowal ten
zapach, nawet starczylo na dosc dlugo.
Probki to jednak swietny wynalazek :))

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-09-25 11:21:39

Od: "Balcon" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam COCO Mademoiselle, Allure, NU, Jadore, Dune, Escape, Eternity, 5th
Avenue, Poeme, Tresor czyli wszystkie zapachy kwiatowe i pizmowe.
pozdrawiam
p...@o...pl

1. Data: 2002-09-25 11:39:08

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a ja ostatnio kupilam sobie Naomi Cambell tez w sumie milutkie )))
flo
Użytkownik Balcon <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ams6cb$bgk$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-09-25 11:43:25

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 13:12:20 +0200, GoniaP <g...@s...pl> wrote:
[...]

to dokladnie tak jak ze mna. dostalam l'adore na gwiazdke od tesciowej i na
pierwszy rzut nosa wydaly mi sie bardzo ciezkie, ale potem bardzo mi
przypadly do gustu. z tym, ze na lato jednak sie nie nadaja, na zime za to
doskonale.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-25 11:45:55

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 13:21:39 +0200, Balcon <k...@e...pl> wrote:
: polecam COCO Mademoiselle, Allure, NU, Jadore, Dune, Escape, Eternity, 5th
: Avenue, Poeme, Tresor czyli wszystkie zapachy kwiatowe i pizmowe.

a ja polecam Gucci "Rush". swietny, cieply - ale slyszalam, ze niektorzy go
nie znosza (co mnie zdziwilo, bo IMHO wcale nie jest "kontrowersyjny"). tak
czy owak musisz wyprobowac na sobie. fajne sa jeszcze Kenzo Jungle (ja
wachalam "Elephant" i bardzo mi sie podobal, taki w sam raz korzenny cieply
zapaszek na zime).

kasica

1. Data: 2002-09-25 11:47:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sep 2002 11:43:25 GMT, Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
[...]
:
: to dokladnie tak jak ze mna. dostalam l'adore

j'adore!!!

kasica przeklawiaturzajaca

1. Data: 2002-09-25 12:09:17

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jakie?
> Mam dylemat, hmm...
> Poradźcie coś!
Tak ogolnie to (z tych ktore lubicz,lub posiadasz) te "ciezsze".Ja ostatnio"
zakochalam "sie i uzywam Flower Kenzo(smukla butelka z kwiatem maku),te iine
to:Casvhmir(Chopard),lub Tresor i tp.,ostatniej zimy uzywalam Salvatore
Dali(na te jeszcze nic nie mam i jestem ciekawa jakiepropozycje maja
grupowiczki).
Pozdr.Ilona

1. Data: 2002-09-25 13:04:02

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja ostatnio kupilam sobie Naomi Cambell tez w sumie milutkie )))
> flo

A ktore, ze tak z ciekawosci zapytam... Bo ja mialam takie waskie w bezowym
opakowaniu. No, sa bardzo ciekawe, rzeczywiscie :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Zel antycellulitowy Avonu