Data: 2011-04-09 19:00:59
Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):
>Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
>
>http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_z
ginela__banki_umywaja_rece.html
>"(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
>wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
>Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
>miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
>Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
>Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
>przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
>
>PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
>rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
>bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
>dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
>dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
>
>- Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
>dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
>klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
>banku.
>
>- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
>się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.
|