Picie wody podczas odchudzania

21. Data: 2007-03-05 10:31:10

Temat: Re: Picie wody podczas odchudzania
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: esfbc7$fc0
> ŻYWIENIE OPTYMALNE JEST PRZEZNACZONE DLA MĄDRYCH ROZUMIEJĄCYCH LUDZI a
> jest NAS już prawie 3 miliony.
> [Złota Księga Optycytatów]

a jeszcze tak nie dawno pisales cos o "nikim" ktory w wege widzial swietych
:))))

Jurek

22. Data: 2007-03-05 19:35:06

Od: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> napisał(a):

> W dniu Sun, 4 Mar 2007 20:59:18 +0000 (UTC), Iwona Martyniuk
> wydukał(a) nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

Tu

> [...]
> bo masa ciała w ciągu dnia jest zmienna], także lepiej się czuję i mam
> wrażenie, że chociaż odrobinę wpływam na wzmocnienie i poprawienie
> kształtu mięśni :)
> BTW mój rower ma takie siodełko, że najdalej po 20 minutach odczuwam
> silną potrzebę zejścia z niego i odciążenia pewnych części ciała,
> które okrutnie drętwieją :/ Wtedy robię przerwę, odpoczywam i po paru
> chwilach znów pedałuję.
> Niech no tylko będzie wiosna, zacznę jeździć na normalnym rowerze,
> który siodełko ma idealne i bardziej wygodne, niż stacjonarny ;)

Carrie, no cóż, życzę Ci dalszych sukcesów w doprowadzaniu swojego ciała do
porządku. A ja obiecuję sobie, że się nie złamię i też osiągnę zamierzony
cel.

Pozdrawiam Iwona

23. Data: 2007-03-05 21:19:50

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 5 Mar 2007 19:35:06 +0000 (UTC), Iwona Martyniuk
wydukał(a) nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Carrie, no cóż, życzę Ci dalszych sukcesów w doprowadzaniu swojego ciała do
> porządku.

Dziękuję, postaram się nie popsuć efektów ;) Pierwszy raz mi się udaje
chudnąć i tak naprawdę dopiero teraz wierzę, że to rzeczywiście jest
możliwe.

> A ja obiecuję sobie, że się nie złamię i też osiągnę zamierzony
> cel.

Trzymam kciuki! Jeśli chcesz, napisz do mnie na priv, może będę mogła
jeszcze coś podpowiedzieć.

Pozdrawiam, Carrie

24. Data: 2007-03-06 15:07:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Moim marzeniem jest zobaczyć jakiś post, w którym będzie stało, że do
> odchudzenia nie jest potrzebny ruch (chyba niemożliwe).
>
> Bieganie, basen, fitnes - z przyczyn niezależnych ode mnie odpadają.
> Jeżeli
> już to zostaje mi ruch wykonywalny w warunkach domowych.

w zasadzie nie muszisz wysilac sie strasznie zeby jakos sie poruszac.
po prostu codziennie idz na cinaujmniej 30 minutowy spacer, a w domu
wystarczy czesto 10 min cwiczen
http://www2.oprah.com/tows/pastshows/200611/tows_pas
t_20061102_b.jhtml

mam nadzieje, ze Ci sie otworzy, sa tam przyklady cwiczen do wykonania
w domu. wiadomo im wiecej tym lepiej, ale z tego co ostatnio mowia
nie trzeba sie katowac zeby byly efekty. wystarczy po 10 min kardio,
plus wzmocinienie miesni (czyli silowe cwiczenia) zeby usprawnic swoj
fitness. dobrze jest rozbudowac miesnie bo one spalaja wiecej tluszczu,
piotrzebuja wicej energii niz tkanka tluszczowa do zycia, wiec wiecej
zuzyja kalorii im jest ich wiecej.

25. Data: 2007-03-06 19:50:50

Od: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> fitness. dobrze jest rozbudowac miesnie bo one spalaja wiecej tluszczu,
> piotrzebuja wicej energii niz tkanka tluszczowa do zycia, wiec wiecej

Tak, wiem o tych mięśniach, że spalają więcej kalorii, a ja ich właściwie
nie mam. Potrzeba mi było właśnie czegoś do ćwiczeń w domu. Dziękuję,
stornka i filmy otwierają się. Na pewno z nich skorzystam. Znajoma mi też
dziś przyniosła płytki z Pilates. Zobaczę co to jest takiego.
No i już tylko pełna mobilizacja :)

Pozdrawiam też Iwona

26. Data: 2007-03-06 21:17:46

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 6 Mar 2007 19:50:50 +0000 (UTC), Iwona Martyniuk
> [...]

> stornka i filmy otwierają się. Na pewno z nich skorzystam. Znajoma mi też
> dziś przyniosła płytki z Pilates. Zobaczę co to jest takiego.

Co do mobilizacji, niezły może być sposób z zapisywaniem wyników, np.
waga, obwód talii i co tam jeszcze będziesz chciała. Najlepiej nie
częściej niż co tydzień [mnie kontrolują co dwa-trzy tygodnie i
dobrze, bo wtedy bardzo wyraźnie widać, ile kg i cm ubyło :)]. Możesz
to robić sama albo poprosić jakąś osobę, która dokładnie Cię zmierzy.
Z doświadczenia powiem, że lepiej, gdyby to była osoba, która rozumie
problem nadwagi, bo ma z nim do czynienia osobiście albo zajmuje się
tym zawodowo. Mnie uwagi na temat odchudzania, słyszane od osób, które
nigdy w życiu nie potrzebowały się odchudzać i nie miały o tym
zielonego pojęcia, doprowadzały do szału i zniechęcały kompletnie :/
Samej mi było trudno narzucić sobie dietę i treningi, a co dopiero,
kiedy ktoś mi wypominał każdy kęs jedzenia.
Lekarka, która prowadzi moją kurację, ma zupełnie inne podejście,
wszystko rozumie, odpowiada na każde pytanie, chwali za postępy -
anioł, nie kobieta ;) Kiedy mam chwile słabości i czuję, że najlepsze,
co bym mogła, to zjeść pudełko czekoladek, duże lody i solidny kawał
pizzy, to powstrzymuje mnie myśl, że przecież głupio będzie, gdy na
kolejnej kontroli okaże się, że schudłam pół kilo zamiast planowych
dwóch. Już sama czasem nie wiem, czy robię to dla siebie, czy żeby jej
nie rozczarować 8-)
Uważam, że taka osoba bardzo się przydaje i jeśli tylko możesz sobie
"zatrudnić" kogoś do pomocy, to szczerze polecam. Nie musi być
lekarzem, wystarczy, jak będzie z grubsza wiedział, o co chodzi i jak
będzie można mu się wygadać w razie potrzeby :)
Istnieje coś takiego jak "Strażnicy wagi", czy "Klub kwadransowych
grubasów" [nie jestem pewna nazwy] - może oni się przydadzą?

Pozdrawiam i życzę sukcesów, Carrie

27. Data: 2007-03-07 00:35:32

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <carrie.mn@!gmail.com!> napisał w wiadomości
> [...]
> anioł, nie kobieta ;) Kiedy mam chwile słabości i czuję, że najlepsze,
> co bym mogła, to zjeść pudełko czekoladek, duże lody i solidny kawał

O Twoich zachciankach świadczy bardzo zła dieta. Kto odżywia się prawidłowo,
ma prawidłową przemianę materii a zachcianki są wtedy zupełnie inne: nigdy
na pizzę, jeżeli na lody, to swojej roboty (z żółtek, śmietany i cukru),
może czasem na kawałek czekolady lub śliwkę w czekoladzie, nigdy na słodkie
napoje...

> Uważam, że taka osoba bardzo się przydaje

To właśnie zmiana diety, a nie jakieś komitety wspierające odchudzającą
się...:)))

28. Data: 2007-03-07 07:06:05

Temat: Re[2]: Picie wody podczas odchudzania
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,

Wednesday, March 7, 2007, 1:35:32 AM, you wrote:

> [...]
> może czasem na kawałek czekolady lub śliwkę w czekoladzie, nigdy na słodkie

heh fakt, batoniki smakuja jakos plastikowo, boskie zarcie z kfc juz
nie smakuje jak dawniej ;]
ale pizze to bym zjadl chyba zawsze, chociaz wole te domowej roboty

klinton

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

29. Data: 2007-03-07 09:32:18

Temat: Re: Re[2]: Picie wody podczas odchudzania
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie smakuje jak dawniej ;]
> ale pizze to bym zjadl chyba zawsze, chociaz wole te domowej roboty

Pizza domowej roboty może być bardzo zdrowa pod względem odżywczym. Ale
rzadko kto zwraca na to uwagę i wali mąkę bez opamiętania...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

30. Data: 2007-03-07 09:36:42

Od: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Martyniuk <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Zastanawiam się czy prawdziwe jest zdanie: `Przez tydzień moja waga nie
spadła, bo nastąpiło zatrzymanie wody w organiźmie`.
Mam wagę elektroniczną, która oprócz wskazań wagi ciała pokazuje zawartość
tłuszczu i wody w organiźmie. Wskazanie wody w ubiegłym tygodniu było 40%, a
obecnie jest 42%. Czy w ogóle wskazania takiej wagi mają jakiś sens?

Pozdrawiam Iwona

BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe
Tako rzecze guru
Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.
"Czosnek nie obniża poziomu cholesterolu"
Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych