Piekło zamarzło ?

41. Data: 2020-03-15 23:48:06

Temat: Re: Piekło zamarzło ?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

inni, nigdy ja. To jakby poniekąd zaprzecza temu, co napisałeś. :-)
> ---
> A POza tym was wkrotce czeka Paruzja czyli Przejscie bez smierci cial ;P

Jaja sobie robisz... Jezus Chrystus przestrzegał przed takimi zapowiedziami
---
Ciekawe wiec czemu ostrzegal: "nie znacie dnia ani godziny gdy Syn Czlowieczy
przyjdzie" ;P
I: "Nie przeminie to POkolenie zanim sie to wszystKO stanie" i "BlisKo jest, we
drzwiach!"
"To POkolenie" na ktorym zacznie sie realizowac aPOkalipsa. Zaczela czy nie? Oto Jest
pytanie! ;)

42. Data: 2020-03-16 00:06:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 23:48:07 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
drzwiach!"
> "To POkolenie" na ktorym zacznie sie realizowac aPOkalipsa. Zaczela czy nie? Oto

Wyraźnie jednak ostrzegał przed ludźmi, mówiącymi że "jest tu albo tam".
Wieszczenie apokalipsy, która się nie sprawdza, to fałszywe proroctwo, lepiej tego
jednego z najcięższych grzechów nie ryzykować.

43. Data: 2020-03-16 01:14:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
A kto tu mowi o wieszczeniu?
Patrze i...stwierdzam fakt.
Kto tego co siem dzieje nie
widzi ten kiep od teczoparad
Ale ale! Ja nie mowie ze juz
przyszedl...tylKO ze siem za
czelo wielkie przygotowanKO ;)

44. Data: 2020-03-16 05:57:23

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 01:14:46 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
> Wieszczenie apokalipsy, która się nie sprawdza, to fałszywe proroctwo, lepiej tego
jednego z najcięższych grzechów nie ryzykować.

No ale uważasz, że podobnego zepsucia jeszcze nie było w historii świata?
--
Chiron

45. Data: 2020-03-16 09:52:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/03/2020 o 14:06, XL pisze:
> Jak trwoga... Ot, i cały lewacki animusz koronkowy wirus trafił. Nawet
> Ostaszewskie i Środy pomodlą się spokojnie w domowym zaciszu. Może nawet
> sam GWniany Michnik...?
>
> https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/onet-wirtualna
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

twoja milosc do ludzi mnie obezwladnia, moze cos o ironii Konopny

--
gazebo

46. Data: 2020-03-16 10:39:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> [...]
> czelo wielkie przygotowanKO ;)

No ale uważasz, że podobnego zepsucia jeszcze nie było w historii świata?
A juz na pewno nie tak szybKO rozprzestrzenianego! ;P
Miesionc dwa od wysypu i mamy przerombane wszyscy...
https://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion
-zgonow/
POzostaje wszystkim wracac w trymiga! TylKO POlska bezpieczna! I jedynie LOTem teraz
tylKO mozna...
https://www.money.pl/gospodarka/lot-uruchomil-strone
-dla-polakow-chcacych-wrocic-do-kraju-sprawdzamy-jak
-dziala-6488953182525569a.html

47. Data: 2020-03-16 16:39:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> wrote:

> No ale uważasz, że podobnego zepsucia jeszcze nie było w historii świata?

No jak nie, jak było? Cesarstwo Rzymskie się zepsuło z powodu... zepsucia.
Dzięki zepsuciu barbarzyńcy mieli otwartą drogę do pokonania resztek
imperium.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2020-03-16 18:24:43

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 16:39:33 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No jak nie, jak było? Cesarstwo Rzymskie się zepsuło z powodu... zepsucia.
> Dzięki zepsuciu barbarzyńcy mieli otwartą drogę do pokonania resztek
> imperium.

Wcześniej- bardzo zdyscyplinowani, o surowych wręcz obyczajach Rzymianie, żyjący pod
butem kompletnie zdemoralizowanych Etrusków (uważano, że jeśli chodzi o
demoralizację- biją na głowę współczesnych im Ateńczyków)- zrzucili etruskie jarzmo i
zdominowali ich. Wcale ich potem nawet nie prześladowali- wręcz przeciwnie. A mimo
to- Etruskowie po kilku wiekach całkowicie zeszli ze sceny dziejów

--
Chiron
p.s.

49. Data: 2020-03-16 22:02:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> wrote:

> [...]
> zrzucili etruskie jarzmo i zdominowali ich. Wcale ich potem nawet nie
> prześladowali- wręcz przeciwnie. A mimo to- Etruskowie po kilku wiekach

Zaraz tam jarzmo. Mieli paru etruskich królów, którzy nauczyli ich, co to
są miasta i jak je budować.
A z tym zejściem to jednak trochę im pomogli. Zrównali z ziemią ich miasta
i zbudowali na ich podwalinach swoje.

Nie zmieniłam adresu. Może literówkę zrobiłeś? Podaję tutaj (przed @
usunęłam co drugi znak):
m...@y...com