Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.

21. Data: 2010-05-10 07:41:04

Temat: Re: Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ktoś bliski Ci zmarł ?

Plemniki średnio trzy dni.

22. Data: 2010-05-10 09:10:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 09:26:01 +0200, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ktoś bliski Ci zmarł ?

Przeciwnie: chyba zaszła w ciążę ;-)

23. Data: 2010-05-10 11:41:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Spierdalaj!!!

Wróciłaś do formy. Wszyscy się cieszymy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2010-05-10 11:44:05

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 22:06, Piotr pisze:

> Maturzystka.
> Wiedziałem że jeszcze bardzo niedojrzale pod sufitem.
> Madzia, ucz się lepiej zamiast tu trolować,
> bo skończysz w pampersie na kasie i nikt już Ciebie nie zechce.
> No może jakiś Edek z zawodówki, ale na wpadkę na 1-szym
> roku politologii nie masz nawet co marzyć.
> Piotrek
Wiesz co?!
Stary jesteś, a taki durny.
Niedojrzałe chłopisko.

25. Data: 2010-05-10 11:44:53

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 22:24, adamoxx1 pisze:

> przecie w mailu ma podaną datę 1976, więc stara rura

Spierdalaj!!!

26. Data: 2010-05-10 11:58:15

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 22:07, Ikselka pisze:

> A do czego chcesz, abyśmy my Ciebie tutaj zmusili? Co ma Ci zalatwić
> odpowiadanie na Twoje posty tutaj? Wiesz chociaz?

Iksia, to nie był post dla nikogo z Was - tylko dla jednej osoby. Nie
wiem, czy zauważyłaś.

27. Data: 2010-05-10 11:58:27

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Wiesz co?!
> Stary jesteś, a taki durny.
> Niedojrzałe chłopisko.

Na te Twoje infantylne pierdoły chyba nie da rady inaczej reagować.
I zauważ, że to jest opinia praktycznie wszystkich wokoło.
Mogę Ciebie jeszcze spolonkować, ale że dużo nie kadzisz
to nie widziałem potrzeby.
Piotrek

28. Data: 2010-05-10 11:58:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Iksia, to nie był post dla nikogo z Was - tylko dla jednej osoby. Nie
> wiem, czy zauważyłaś.

W takiej sytuacji się maila wysyła.

Ewa

29. Data: 2010-05-10 12:07:40

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 21:08, adamoxx1 pisze:

> Szlachetnie tak cierpieć, wzniośle tak. Tak jak wcześniej przy kimś
> znaczyłaś coś i czułaś się określona, tak teraz określasz się poprzez
> swoje cierpienie i ból.
> Bo gdybyś przeszła tak po prostu do porządku dziennego, to kim byś była?

Nikim - absolutnie nikim. Bo na pewno nie człowiekiem.

30. Data: 2010-05-10 12:09:39

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 21:10, Ikselka pisze:

> No i nie wstyd Ci tak się obijać? Mam pracuje, dba o Ciebie, a ty jak mała
> dziewczynka płaczesz nad zepsutą lalką - weź się za siebie, pomóż mamie.

Kurna... nie obijam się. Tylko nie mam siły wstać. Miałaś kiedyś doła
giganta?

Gwałt na dzieciach....bajki.
Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Teraz zadowolony?
ŚNIADANKO
Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.