Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-11 19:07:00
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:5b6e952a$0$588$65785112@news.neostrada.pl...

> Ale jak to wygląda procentowo?
>
> Nie znam takich państw.

To się dokształć :-P Łatwo to wygooglasz.

> Jestem za całkowitą swobodą wyboru wiary i przekonań. I z ubolewaniem
> stwierdzam że przez pewien okres ktoś w Polsce zainicjował nagonkę na
> Katolików. Różni celebryci, na różne sposoby starali się zdyskredytować tą
> religię.

Podasz jakieś przykłady tej "nagonki"?
Czy jesteś pewien że nie mylisz obojętności czy neutralności,
czyli braku dewocji i nadmiernej fascynacji z "nagonką"?

Bo do tej pory w Polsce "normą" było jakieś chore wychwalanie,
kłanianie się w pas, wynoszenie na piedestały aż nawet ukrywanie
zachowań kryminalnych (np. aktywna pedofilia u księży).
Więc jakikolwiek ruch w stronę neutralności może być błędnie
odczytany jako jakiś atak negatywizmu czy "nagonka"...