Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-15 02:05:56
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Kviat" wrote in message news:5b727820$0$590$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie ma obowiązku pracy. Podczas rekrutacji pracownik powinien być
> poinformowany przez właściciela i mieć wybór.

Równie dobrze napisz, że nie ma obowiązku pracy - pracownik
powinien być poinformowany że nie ma przerw na sikanie, że
się u nas chodzi w pampersach i jak się nie podoba to trzeba
iść do pracodawcy obok... Albo jesteś demagogiem albo - sam nie wiem.

> Bo np. sami palą i im to nie przeszkadza?

Bzdury - restauracje to miejsca pracy tymczasowej dla ludzi młodych.

> Bzdury.
> Po prostu nie wpadam w paranoję i uważam, że przeginanie urzędników w
> regulacjach zarówno w jedną jak i drugą stronę jest bez sensu.

Czyli regulacje przerw też powinniśmy zlikwidować w fabrykach...
A niech pracownicy chodzą w pampersach albo wynocha, nie ma
obowiązku pracy, nie? Niech pracują 7 dni w tygodniu, świątek piątek,
po 18 godzin dziennie, tak? Zlikwidujmy cały dorobek ostatnich 100
lat i cofnijmy się do krwiorzerczego kapitalizmu schyłku XIX wieku! :-(

> Chyba Ciebie :)

Zdziwiłbyś się.

> To może czas to zmienić? Np. zasady ubezpieczenia i finansowania leczenia?
> Jak myślisz, kto ponosi koszty leczenia kolesia, który pasów nie zapiął
> (bo wielu nadal nie zapina)?
> Przecież to tak samo, jakby pasów w ogóle w samochodzie nie miał.

Oczywiście że taki nakaz nie zabezpieczy wszystkich przypadków.
Chodzi tu o statystyki. W latach 60 tych byle stłuczka i przebijałeś
głową przednią szybę i lądowałeś na ulicy w rowie ze złamanym
kręgosłupem - dziś zapięty w pasy wychodzisz z takiej kraksy
z guzem na czole - bo właśnie ludzie nauczyli się zapinać pasy...

Sami się rodzą, nikt ich nie produkuje.