Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...

Data: 2009-12-26 09:52:57
Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: Ekati <f...@o...pl>

On 26 Gru, 09:37, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Ekati" <f...@o...pl>news:c8813b5a-bca5-4382-b9b0-5035b13cc
7...@2...googlegroups.com...

> Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że "brak wspólnego mianownika"
> jest banalny:
> Ja za ważne uznaję to co JEST, a Ty to co jest uznajesz za nieważne.
> Dla Ciebie ważne jest to czego nie ma.
> Ja JESTEM, a więc jestem dla Ciebie nieważny i OK. :-)
> PS. Czym dla Ciebie będzie nieważny Chrystus gdy się pojawi
> i powie: oto JESTEM ? :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Nic podobnego - w tym momencie
zastosowałeś wobec moich argumentów
dosadną nadinterpretację.
Chodzi o to, że nie zamierzam stosować "agresywnej"
agitacji na mój punkt widzenia Boga.
A, i mam pytanie.
Czy według ciebie (jest umownie)
coś/ktoś, kto/co zarazem jednocześnie
jest i istnieje?
Jeśli tak to podaj mi przykład takiej
Rzeczy/osoby.
Bo z tego, przy czym obstajesz,
pojmuję że:
- JEST to co widzisz i możesz dotknąć
- ISTNIEJE to co gdzieś tam istnieje, cos/ktoś
o czym masz świadomość i przekonanie, ale nie
możesz tego zobaczyć ani dotknąć, przez co w twoim
pojmowaniu wyłącznie istnieje.
Tak?
____