Re: Pierwsza krucjata

From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Pierwsza krucjata
Date: Sun, 26 May 2013 10:51:54 +0200

W dniu 2013-05-25 00:10, Chiron pisze:

> ???USA nigdy nie uznało praw własności Libii do Wielkiej Syrty. Reagan
> jak się dowiedział, że Kadafi wysłal tam swoją flotę- fqurzył sie.
> Ponieważ Kadafi cały czas mu bruździł (przypominam, że w końcu Reagan
> odpowiedział mu jego językiem)- to kazał zatopić jego flotę.

USA, mogą nie respektować postanowień o 200 milowej strefie wód
terytorialnych. Ale Ty pewnie byś gwałtownie zaprotestował gdyby
libijski - niezniszczalny super pancernik wpłynął na wody terytorialne
USA i zaczął zatapiać ich okręty? Założę się że nie tylu Ty - w prawie
każdym kraju media by wznosiły lamenty o bandytyzmie Kadafiego, i doli
niewinnych USA.
Widzę że znalazłeś sobie idola w osobie Reagana. Akceptujesz jego zbrodnie?

> No nie. Tu USA chciało napaść na Wietnam- i musiało czymś przekonać
> świat i swoich obywateli. Wymysili więc zatoke Tonkińską. ZSRR nigdy
> nie potrzebowała pretekstu. A już w ogóle gdzieś miała opinię swoich
> obywateli. Czy wkraczając do Węgier, Czechosłowacji czy innego
> Afganistanu potrzebowali czyjejś zgody, poparcia?

Afganistanie wystarczyło zaproszenie legalnych władz. Sowiet wszedł
tym żeby pomóc w zaprowadzaniu porządku i budować. Jakżeż inna
interwencja od tej amerykańskiej w Wietnamie.

> ŁŻESZ. Naruszył nieznacznie. Nawet nikt nie próbował się porozumieć z
> pilotem- który- jak udowodniono- ZABŁADZIŁ. To_było_morderstwo.
> Irański samolot pasażerski został zestrzelony- po uprzednich próbach
> nawiązania połączenia. Jednak mimo wszystko- to podobne zdarzenia.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Iran_Ai
r_655

Bez komentarza. Radzę częściej posiłkować się wiedzą mediów spod znaku
BBC. Był cały cykl poświęcony tym wydarzeniom. Oczywiście nie zabrakło
wypowiedzi ekspertów.

> Tyle, że Ty chcesz usprawiedliwić działania ZSRR działaniem USA- co
> jest nieuprawnione.
>

> A na dobranoc:
> http://www.youtube.com/watch?v=hAXoGxLx6yk

Zaj**ste. Dzięki.

> czerwonych snów
> :-)

Tak myślę że ten kolor ludzi sprawiedliwych powinien być zmieniony, za
dużo kanalii prowadziło swój proceder pod jego szyldem.