Pierwsza krucjata

41. Data: 2013-05-24 23:20:29

Temat: Re: Pierwsza krucjata
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:knnlb9$4qk$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> A wracając do sprawy - tak prawdę mówiąc to bardziej interesowały mnie
> jankeskie Pershingi I Tomahawki realnie wylelowane w Warszawe, Kraków i
> Łódź niż jakieś rzekome plany UW ataku na zachód. Na każdym kroku można
> było odczuć agresję w zachowaniu imperialistów wobec naszego kraju - a to
> straszenie atakiem jądrowym, a to siatka dywersyjnych radiostacji
> namawiających dzień i noc do buntu Polaków. Podających instrukcje jak
> sabotować plany rządu suwerennego państwa, Goebbelasa za takie praktyki
> powieszono . Tak więc Chiron - nawet nie próbuj nazywać czarnego, białym.
Walnąłem sobie lufkę- na trzeźwo całkiem nie dało się przeczytać tego.
Trybun- Ty naprawdę w to wierzysz? Przecież fakty są przeciw Tobie. Jak
Polska była suwerennym państwem- to ja jestem święty Mnepomucen. Przecież
nei możeszz o tym nie wiedzieć! A mozę naprawdę nie wiesz? No ok- amerykanie
mieli wycelowane w nas swoje rakiety- i było to oczywiście dla nas
niebezpieczne. Problem w tym, że te rakiety uderzać miały w nas jako odwet
za nasz "suwerenny" atak na zachodnią Europę- ale co tam, i taktego nie
weźmiesz pod uwagę. Tak już cofając się- oprócz przyczyn najważniejszych:
demoralizacji armii i wymordowania swoich najlepszych wodzów, w skutek
niemieckiej intrygi- Stalin nie był w stanie powstrzymać Hitlera sprzętem,
którego zadaniem był atak- nie obrona. Maginota była nie do zdobycia- i
Niemcy ją skopiowali w kilku miejscach (oczywiście chodzi mi o ideę linii
obronnej)- choćby pod Monte Cassino. I nie mieli tam za wiele broni
ofensywnej- bo w tym miejscu nie była potrzebna. Linia Maginota miała tylko
tę wadę, że zaczynała się i kończyła we Feancji. A socjalista Hitler mial
gdzieś neutralność Belgii- i po prostu obszedł ją z tamte strony. Monte
Cassino czy Wał Atlantycki albo Linia Zygfryda były bardzo dobrymi
fortyfikacjami, służącymi do obrony- POWSTRZYMANIA wojsk przeciwnika. I
zdawały egzamin w boju. Stalin_niczego_podobnego_nie_budował. Czołgi to nie
były papierowe tanki- to były typowo zaczepne wozy. Nie posiadali natomiast
środków niszczenia czołgów i samolotów (ściślej:mieli tego niewiele).

I jeszcze jedno- Staufenberg opisywał Polskę zniszczoną przez Hitlera.
Widział ludzi pozbawionych domów, w zupełnym chaosie. Uznał, że jesteśmy
niewolnikami, którzy muszą mieć pana. Nic nie pisał o rzekomej biedzie.
Trybun- wyobraź sobie, że w zniszczonej wojną Polsce w 1939 roku w wielu
sklepach mozna było kupić męso, wędliny, masło- coś, czego niejeden Niemiec
nie widział od miesięcy.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

42. Data: 2013-05-24 23:24:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na faktach, a nie na przekonaniu. :-)

KONKRET- fakty i źródła proszę

serdecznie pozdrawiam

Chiron

43. Data: 2013-05-24 23:28:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 23:24:57 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> KONKRET- fakty i źródła proszę

Podręczniki szkolne i akademickie w ZSRR :-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

44. Data: 2013-05-25 00:10:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
racje_radzieckie

kret-atomowy-przez-miesiac-plywal-u-granic-USA,wid,1
4850516,wiadomosc.html

> I jak to możemy porównywać choćby do zachowań USA w zatoce Wielka Syrta.
> kiedy to na terytorialnych wodach Libii okręty USA zaczęły strzelać (i
> zatapiać) okrety libijskie, w rzekomej samoobronie.
???USA nigdy nie uznało praw własności Libii do Wielkiej Syrty. Reagan jak
się dowiedział, że Kadafi wysłal tam swoją flotę- fqurzył sie. Ponieważ
Kadafi cały czas mu bruździł (przypominam, że w końcu Reagan odpowiedział mu
jego językiem)- to kazał zatopić jego flotę.

>W zatoce Tonkińskiej było podobnie...
No nie. Tu USA chciało napaść na Wietnam- i musiało czymś przekonać świat i
swoich obywateli. Wymysili więc zatoke Tonkińską. ZSRR nigdy nie
potrzebowała pretekstu. A już w ogóle gdzieś miała opinię swoich obywateli.
Czy wkraczając do Węgier, Czechosłowacji czy innego Afganistanu potrzebowali
czyjejś zgody, poparcia?

>Czy możemy porównywać zestrzelanie koreańskiego samolotu pasażerskiego w
>głębi terytorium ZSRR, którego lot dodatkowo był zsynchronizowany z lotem
>satelity szpiegowskiego, z zestrzeleniem irańskiego samolotu pasażerskiego
>u wybrzeży Iranu.?
ŁŻESZ. Naruszył nieznacznie. Nawet nikt nie próbował się porozumieć z
pilotem- który- jak udowodniono- ZABŁADZIŁ. To_było_morderstwo.
Irański samolot pasażerski został zestrzelony- po uprzednich próbach
nawiązania połączenia. Jednak mimo wszystko- to podobne zdarzenia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Iran_Ai
r_655

Tyle, że Ty chcesz usprawiedliwić działania ZSRR działaniem USA- co jest
nieuprawnione.

A na dobranoc:
http://www.youtube.com/watch?v=hAXoGxLx6yk

czerwonych snów
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

45. Data: 2013-05-26 10:51:54

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-25 00:10, Chiron pisze:

> [...]
> Ponieważ Kadafi cały czas mu bruździł (przypominam, że w końcu Reagan
> odpowiedział mu jego językiem)- to kazał zatopić jego flotę.

USA, mogą nie respektować postanowień o 200 milowej strefie wód
terytorialnych. Ale Ty pewnie byś gwałtownie zaprotestował gdyby
libijski - niezniszczalny super pancernik wpłynął na wody terytorialne
USA i zaczął zatapiać ich okręty? Założę się że nie tylu Ty - w prawie
każdym kraju media by wznosiły lamenty o bandytyzmie Kadafiego, i doli
niewinnych USA.
Widzę że znalazłeś sobie idola w osobie Reagana. Akceptujesz jego zbrodnie?

> [...]
> obywateli. Czy wkraczając do Węgier, Czechosłowacji czy innego
> Afganistanu potrzebowali czyjejś zgody, poparcia?

Afganistanie wystarczyło zaproszenie legalnych władz. Sowiet wszedł
tym żeby pomóc w zaprowadzaniu porządku i budować. Jakżeż inna
interwencja od tej amerykańskiej w Wietnamie.

> [...]
> Irański samolot pasażerski został zestrzelony- po uprzednich próbach
> nawiązania połączenia. Jednak mimo wszystko- to podobne zdarzenia.

Bez komentarza. Radzę częściej posiłkować się wiedzą mediów spod znaku
BBC. Był cały cykl poświęcony tym wydarzeniom. Oczywiście nie zabrakło
wypowiedzi ekspertów.

> Tyle, że Ty chcesz usprawiedliwić działania ZSRR działaniem USA- co
> jest nieuprawnione.
>

> A na dobranoc:
> http://www.youtube.com/watch?v=hAXoGxLx6yk

Zaj**ste. Dzięki.

> czerwonych snów
> :-)

Tak myślę że ten kolor ludzi sprawiedliwych powinien być zmieniony, za
dużo kanalii prowadziło swój proceder pod jego szyldem.

46. Data: 2013-05-26 10:52:56

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 21:27, Ikselka pisze:

> N I E.

A jednak - TAK.

> Czy ja śnię? Awans społeczny??? Ty wiesz, na czym polega komunizm? - na
> równości! Tak więc ów "awans społeczny" o którym piszesz to jakiś
> makiaweliczny żart, bo "awans" wynikł li tylko z eliminacji 10 procent
> obywateli, którzy byli arystokracją! Wtedy tak, rzeczywiście, pozostałe 90
> procent staje się najwyższą klasą społeczną - bo JEDYNĄ.
> No po prostu ręce opadają. Ty naprawdę TAK uwazasz, czy prowokujesz??? Bo
> po prostu wierzyć się nie chce, ze są ludzie wśród nas, którzy mają takie
> poglądy.

Awans z sługi Cara, bambra czy fabrykanta na w miarę wolnego człowieka,
który na dodatek umiał pisać i czytać. Znaczna część z tych 10ciu
procent była tylko zdegradowana, a wyeliminowani zostali tylko ci co nie
potrafili pogodzić się z życiem z pracy własnych rąk.
Żadnych prowokacji, uważam że można żyć klepiąc biedę, warunkiem jest
tylko to żeby ta bieda czy bogactwo była rozdzielana sprawiedliwie.
Arystokracja piszesz... Tak właściwie to co masz na myśli pisząc
arystokrata, ktoś lepszy od innych, błękitno krwisty, godny tego by żyć
z pracy innych i na dodatek uzurpować sobie prawo do przewodzenia im?

> Strachem i mordem. Super mieli :->

Podejrzewam że przeciętny Sasza w Moskwie i Tamara w Leningradzie migli
spać spokojnie.

47. Data: 2013-05-26 10:55:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 23:24, Chiron pisze:
> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> KONKRET- fakty i źródła proszę

To raczej Ty skonkretyzuj czego oczekujesz. Na czym opierasz zdanie że
ja piszę nieprawdę?

48. Data: 2013-05-26 10:56:38

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 23:20, Chiron pisze:
> [...]
> w 1939 roku w wielu sklepach mozna było kupić męso, wędliny, masło-
> coś, czego niejeden Niemiec nie widział od miesięcy.
Normalne zachowanie kogoś zasłuchanego w wszechogarniającą propagandę
kapitalizmu. Tak że wcale nie dziwię się Twojemu szokowi.
Oczywiście że nie była suwerennym państwem, ale takowym to była ostatni
raz chyba za pierwszych Polskich Królów. Jednak wtedy w PRL przykladowo
za kaleczenie polskiej mowy i zastepowanie jej obcojęzycznymi zwrotami w
mediach można było trafić do kryminału.
Sam piszesz, wisiała nad nami groźba jankeskiego uderzenia, po prostu
był to wtedy nasz śmiertelny wróg, ale Ty o ile dobrze pamiętam
pochwalasz to co zrobił Kukliński, to że zdradził towarzyszy broni, i
pomógł osłabić obronę naszego kraju na rzecz tego co był naszym
śmiertelnym wrogiem..
Dlaczego tych imperialistów celujących w nas rakietami
usprawiedliwiasz?? Rozum Ci odjęło?? Teraz to ja zaczynam czytać co Ty
piszesz z przerażeniem, do jakiej postawy może doprowadzić nienawiść -
do samo destrukcji i zarazem zgodę na zagładę ojczyzny z powodu tego bo
mu czerwony kolor nie odpowiada..?
Ależ skąd, nie ma zupełnie co porównywać - linii Gustawa, do linii
Maginota.
Opisywał mijane miejscowości i panująca w nich nędze. Myślisz że to
byłaś metafora, i nie chodziło mu o fizyczną nędze, a o stan psychiczny?
Tak oczywiście że sklepy były dobrze zaopatrzone, ale wielu Polaków na
te towary mogła tylko popatrzeć przez szyby z poziomu ulicy.

49. Data: 2013-05-26 10:58:20

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 21:17, m...@g...com pisze:

> P.S. No, zła, od mniejszego zła.
> Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo... ;)

W tym wypadku - nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.

50. Data: 2013-05-27 13:59:36

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2013 16:40, outside pisze:
> [...]
509.html

> Holandia nie zalegalizuje pedofili

masz szklaną kulę ze to wiesz ?

> ty nie rozumiesz że dyktatury
> tworzą zboczeńców,

no faktycznie austriacki Fritzl, czy Dutroux wychowali się w systemach
totalitarnych - jebnij się zdrowo w łeb

> bo jak się ludziom narzuca swoje bzdury to i w
> seksie nie ma do nich szacunku czyli gwałci. I przestań pierdolić
> bzdury to wy ludziom na siłę narzucanie idiotyzmy, nikt nie zmusza
> ciebie do aborcji na siłę,jak wy zmuszacie do rodzenia na siłę,
> kobieta nie ma prawa do własnego ciała,

to idioto zalegalizuj aborcję nawet w 9 miesiącu, przecież wg. ciebie
powinna mieć do tego prawo

> to wy jesteście ciemna strona mocy.

tacy jak ty sa zakałą tego świata

DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Znalazłem! :)
Co Jezus kazał robić z pedofiami.