Pierwsza wizyta u ginekologa

1. Data: 2003-09-05 07:04:26

Temat: Pierwsza wizyta u ginekologa
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz jestem tu, wiec witam wszystkich.

A przychodze z nurtujacym mnie pytaniem.
Mam 20 lat, od ok. pol roku wspolzyje z chlopakiem.
Czy nadszedl czas na wizyte u ginekologa?
Dodam ze mam bolesne miesiaczki (strasznie) czesto jest tak ze bol
usmierzaja dopiero tabletki przeciwbolowe mojej mamy (nieco mocniejsze
niz Apap itp. )

--- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A
<- - ---

2. Data: 2003-09-05 07:13:39

Temat: Re: Pierwsza wizyta u ginekologa
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj9chl$ff1$...@n...atman.pl,
Bursztynka <b...@p...pl>:

> Czy nadszedl czas na wizyte u ginekologa?

Tak.

--
Robert

3. Data: 2003-09-05 07:16:17

Od: "Kathrin" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bursztynka" schrieb im Newsbeitrag:
> [...]
> Dodam ze mam bolesne miesiaczki (strasznie) czesto jest tak ze bol
> usmierzaja dopiero tabletki przeciwbolowe mojej mamy (nieco mocniejsze

Na pewno nie zwlekaj z wizyta (juz dawno powinnas ginekologa odwiedzic).
Kobiety powinny co roku chodzic na wizyte kontrolna lacznie z cytologia, tym
bardziej jesli sa aktywne seksualnie. Nie zapomnij tez poinformowac go o
bolesnych miesiaczkach. Najlepiej na wizyte wybierz sie krotko po
miesiaczce.

Pozdrawiam serdecznie
Kathrin

4. Data: 2003-09-05 07:22:10

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, utwierdziliscie mnie w przekonaniu ze chyba pora

szczerze, to boje sie :(
w przychodni sa strasznie niemile panie te co grzeja tylki w
rejestracji :(((
a przychodnia tylko jedna

no coz co mus to mus

5. Data: 2003-09-05 08:26:52

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczerze, to boje sie :(
> w przychodni sa strasznie niemile panie te co grzeja tylki w

To nie panie z przychodni będą Cię badać :-) Głowa do góry, ginekolog to nic
strasznego (nawet ten z przychodni :-))
Pozdrówka poranne :-)
Ula

6. Data: 2003-09-05 08:30:39

Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczerze, to boje sie :(
> w przychodni sa strasznie niemile panie te co grzeja tylki w
Przeciez nie musisz isc do przychodni..a na pewno nie do tej najblizszej.
Nie mamy rejonizacji, nie potrzebne sa zadne skierowania, zastanow sie wiec
(moze popytaj kolezanki o dobrego specjaliste) nad wyborem lekarza, tak abys
tego wyboru nie zalowala i nie musiala go zmieniac.
Pozdrawiam

Mubuzia

7. Data: 2003-09-05 08:58:54

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuza" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tak abys
> tego wyboru nie zalowala i nie musiala go zmieniac.

no tak w moim miastku jest tylko jedna przychodnia, niestety i
strasznie jej nie lubie
prywatnie to kosztuje pewnie z 50zl, a ja biedna studencina :))))))
mozna isc do przychdni w innym miescie?

8. Data: 2003-09-05 11:49:07

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> pozdrawiam
> --
> --- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A

do ginekologa powinnas pójśc już dawno temu szczególnie ,że masz bolesne
okresy,
co do pań w rejestracji to co cie one obchodzą,to twoje zdrowie i juz trzeba
walczyć ze starymi nawykami nic nie robienia w rejestracjach tylko
odstraszanie pacjentów.
pozdrawiam i powodzenie
duża jesteś poradzisz sobie.
p.

9. Data: 2003-09-05 12:42:36

Temat: Odp: Pierwsza wizyta u ginekologa
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bursztynka <b...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj9chl$ff1$...@n...atman.pl...
> [...]
>

> pozdrawiam
> --
> --- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A

Nie denerwuj się tym, że jeszcze nie byłaś. Ja poszłam do ginekologa dopiero
w wieku 26 lat. Okazało się, że jestem zdrowa. Moja koleżanka ma też bardzo
bolące miesiączki, bierze mnóstwo tabletek, była razem ze mną na wizycie
(przedtem była tylko raz) i pani ginekolog powiedziała, że to można
unormować tabletkami antykoncepcyjnymi, inaczej raczej się nie da. To zależy
teraz tylko od tego czy chcesz je przyjmować.

10. Data: 2003-09-05 14:17:24

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co słyszałem od koleżanek to wola chodzić do ginekologów płci męskiej
podobno są delikatniejsi i bardziej wyczuleni na to co kobiety do nich
mówią(a to nowinka nie, faceci słuchający co mówią kobiety) jeżeli trafi ci
sie iść do takowego to nie załamuj się że to twoja pierwsza wizyta i to
jeszcze lekarz-facet
poza tym zatrważa mnie to że kobiety tak późno decydują sie na wizytę u
ginekologa chociaż po testach typu: "ona jest w ciąży więc nie powinna sie
podmywać" albo "panie ktoby tam "tego" dotykał" w tym kraju już mnie chyba
nic nie zaskoczy

nerwowe pobudzenie a ciaza
Ekstrasystolia - co to jest - PILNE!
jak przegonic zaczynajace sie przeziebienie?
Jak zaradzic zanikowi pamieci.
co na zajady?