Pijaczyna!

41. Data: 2018-07-30 01:21:57

Temat: Re: Pijaczyna!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 lipca 2018 12:32:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie każdy, kto wygląda jak chłop, jest chłopem - i są tutaj takie Kviatki
> ?
> Co nie zmienia faktu, że płeć to pojęcie z zakresu biologii/genetyki i
> oznacza posiadanie albo zestawu XX, albo XY. Pomijając mutacje genetyczne,
> NIE MA innego zestawu niż XX lub XY.
> Czyli - baba lub chłop. I nie ma totamto. Wszelkie lewackie pieprzenie o
> pińciuset płciach to zwykły beukott nawiedzonych :-)

Chromosomy nic nie determinują, przynajmniej w niektórych przypadkach:
https://en.wikipedia.org/wiki/Complete_androgen_inse
nsitivity_syndrome

A trzecia płeć istnieje, chociaż jest to rzadki przypadek:
https://en.wikipedia.org/wiki/Intersex

42. Data: 2018-07-30 01:28:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 lipca 2018 14:55:11 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
kich-56-plci/

prawno-medycznych "normalizacji".

> A nie miewasz czasem wrażenia, że to gwałt na zdrowym rozsądku?

No chyba, że założymy, że oprócz logicznego determinizmu (przyczyny wynikowości)
potrzebna jest jeszcze przyczyna celowa. Wtedy rzeczywiście można takie odnieść.

Ale kto w dzisiejszych czasach się martwi o celowość. Większość działań ludzi obecnie
można usprawiedliwić logiczną odpowiedzią na pytanie "skąd?" gorzej
jest, jeśli zapytamy "po co?"

43. Data: 2018-07-30 16:43:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Chromosomy nic nie determinują, przynajmniej w niektórych przypadkach:

No to ,,nic" czy ,,czasem nic"?
:->

> https://en.wikipedia.org/wiki/Complete_androgen_inse
nsitivity_syndrome

> A trzecia płeć istnieje, chociaż jest to rzadki przypadek:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Intersex

Bzdury. Obojnactwo to równoczesne posiadanie zewnętrznych cech męskich i
żeńskich. To genetyczne i fizyczne (często równocześnie psychologiczne)
zaburzenie, wynikające z nieprawidłowości chromosomów X i Y, a nie żadna
,,trzecia płeć".
Gdyby pojawił się (oprócz X i Y) jakiś inny chromosom płci (nazwijmy go Z),
który by dawał efekt genetyczny zupełnie inny, niż pozostałe dwa, dając
organizm z zupełnie innymi cechami płci i rozmnażania niż daje kombinacja X
i Y - np. mający zdolność tworzenia nowych osobników przez pączkowanie lub
podział - wtedy można byłoby mówić o trzeciej płci. I nawet czwartej!
LOL

--
XL

44. Data: 2018-07-30 16:54:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2018 o 16:43, XL pisze:
> [...]
> i Y - np. mający zdolność tworzenia nowych osobników przez pączkowanie lub
> podział - wtedy można byłoby mówić o trzeciej płci. I nawet czwartej!

Magda Anioł - "Idealne połączenie"
https://www.youtube.com/watch?v=iB7RsWAPVoM

45. Data: 2018-07-30 17:34:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 lipca 2018 16:43:37 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> i Y - np. mający zdolność tworzenia nowych osobników przez pączkowanie lub
> podział - wtedy można byłoby mówić o trzeciej płci. I nawet czwartej!

W niektórych kulturach istnieje trzecia płeć kulturowa, gdzie mieszczą się
obojnactwo, eunusi, transwestyci etc.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Hid%C5%BAra
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kathoey

46. Data: 2018-07-30 17:37:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://en.wikipedia.org/wiki/Fa%27afafine

47. Data: 2018-07-30 19:30:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nsitivity_syndrome

> W niektórych kulturach istnieje trzecia płeć kulturowa, gdzie mieszczą się

Czyli mozemy w ,,trzeciej płci" umieścić każde odstępstwo od normy. Super!
LOL

--
XL

48. Data: 2018-07-30 23:44:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 lipca 2018 19:30:33 UTC+2 użytkownik XL napisał:

nsitivity_syndrome

> Czyli mozemy w ,,trzeciej płci" umieścić każde odstępstwo od normy. Super!
> [...]

Dokładnie, zmieściłuby się tam też Annu Grodzku.

49. Data: 2018-07-31 01:01:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

nsitivity_syndrome

> Dokładnie, zmieściłuby się tam też Annu Grodzku.

Ex aequo z Jej Ekscelencją z ,,Seksmisji". Obie z naturalnymi jajami. LOL

--
XL

50. Data: 2018-07-31 03:44:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 lipca 2018 16:20:12 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie rozumiesz. Nie chodzi mi dosłownie o to, że w stanie upojenia
> alkoholowego zadecyduje o czymś ważnym. Zagrożeniem u Juncker'a jest to, że
> to człowiek z alkoholowym nałogiem, więc człowiek słaby. Taki człowiek,
> nałogowiec, nawet gdy trzeźwy, to SŁABY - nie potrafi pokonać nałogu, więc
> także łatwo ulegnie wpływom tych, którzy chcą go wykorzystać do niecnych
> wobec Polski celów.
>

> --
> XL

wiesz, ikselkus, ja moglbym pic nawet na umór, ale i tak nie zmusilby mnie nikt do
wziecia lapowki na przyklad, chocby nikt o tym mial sie nie dowiedziec.
naprawde, co moze mnie obchodzic, ze Juncker napil sie, jesli Hitler po trzezwemu
chcial wymordowac pol swiata.

pozdrawiam,
jacek

Ostatni wirus Umysłu usunięty.