Piramida

11. Data: 2002-10-24 07:05:31

Temat: Re: Piramida
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Dostaje co pare dni kolejne pisemko z opisem przelomowych
> (breakthrough - to jest tu teraz bardzo modne slowo) badan w
> dziedzinie medycyny i zebym wobec tego zaraz kupil produkt firmy
> ktora mi te makulature przysyla.

A co powiesz o ,,enlargement'', któro to słowo w moim /mail/spam
dominuje? Nikt Ci nie proponuje powiększenia tego i owego?

> Koronny przyklad wtedy to bylo mleko, ktore w kartonach w ksztalcie
> piramidy (konkretnie - byly to czworosciany foremne) znacznie dluzej
> pozostaje swieze.

W zasadzie, to ja się nie dziwię -- każda głupota, odpowiednio długo
powtarzana, staje się prawdą...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien stateczny piwosz ze Spindau
żonie do picia trujący płyn dał...

12. Data: 2002-10-24 10:05:34

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sam zbudowałeś piramidkę?? Oj to musisz znać się na tym!!! Gratuluję!!!
> Może opowiesz w jaki sposób to robiłeś!!!
>
> Do dziś zapuszczasz?? Pewnie po tylu latach jest już długa!!!
>
> To teraz zagadka logiczna: Czy twoim zdaniem lepiej jest coś robić dobrze
> czy bardzo dobrze??? A w sumie w każdym przypadku i tak będzie przecierz
> nieźle. Nieprawdaż :)
> Mam nadzieje że Twój wybór będzie trafny i logiczny :).

Się tak nie da. Przynajmniej nie ze mną. ;-) Na 5 pytań żadnej odpowiedzi, a
tylko próby zamulenia tematu i ucieczki od konkretnych odpowiedzi poprzez
pytanie w odpowiedzi na pytanie. ;-((((
A w zasadzie wystarczyłoby ( za wyjątkiem pytania nr 3): tak, nie, lub nie
wiem. Takie to trudne????

Ponieważ mam już jednak baaaardzo długą brodę pamiętam czasy gdy dobre
obyczaje na proste pytania starszych ( to tacy z długimi brodami) kazały
gołowąsom, ze stosownym ukłonem, udzialać w miarę zbornej (oczywiście w
miarę osobniczych możliwości) odpowiedzi.
Ale cóż! To dawne obyczaje.... Może jednak warto je przypominać.... ;-)

Janusz

13. Data: 2002-10-24 10:17:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:j%It9.134651$Cz.13594595@twister.neo.rr.com...

> Podaj namiary na opis tego faktu naukowego. kto przeprowadzal
> badania, gdzie opublikowano wyniki, czy ktos powtorzyl doswiadczenie itp.

Oj! Michale! Przecież Ty nie na temat. Ty o eksperymentach. Natomiast
przedpiśca o FAKTACH NAUKOWYCH. :-))))
Od wczoraj mam zagwozdkę. Jak odróżnić fakt naukowy od faktu nienaukowego.
Może mógłbyś pomóc??! :-)))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Eksperyment polegający na tym by książki zbłądziły pod strzechy zawsze
wydawał mi się mocno pdejrzany i w tym wątku chyba mamy obaj jeszcze jedno
z ( licznych ) tego potwierdzeń. :-)
J.

14. Data: 2002-10-24 11:28:40

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pytanie w odpowiedzi na pytanie. ;-((((
> A w zasadzie wystarczyłoby ( za wyjątkiem pytania nr 3): tak, nie, lub nie

Brak odpowiedzi wynika z tego, że nie lubię ironii!
Zresztą nie pierwszy raz odpisujesz w ten sposób. Czytałem archiwum
i wielu grupowiczą podobnie odpowiadałeś (chodzi mi o ton i o sposób).
To nie dyskusja tylko atak (oj przepraszam zaciekawienie :-) )
Zresztą nieważne.

> [...]
> gołowąsom, ze stosownym ukłonem, udzialać w miarę zbornej (oczywiście w
> miarę osobniczych możliwości) odpowiedzi.

Uuu, z krytyka (przepraszm z zaciekawionego :-) ) przeistoczenie w
moralistę?
Skąd ta zmiana? Poza tym skąd wniosek z gołowąsym?

> Ale cóż! To dawne obyczaje.... Może jednak warto je przypominać.... ;-)

Z pewnością warto przypomnieć, lecz najpierw samemu należy ich przestrzegać
:-).
Ale cóż są również policjanci, którzy kradną i strażacy którzy
podpalają :-)

> Janusz

Z wielkim szacunkiem pzdr
Darek

15. Data: 2002-10-24 12:42:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak odpowiedzi wynika z tego, że nie lubię ironii!

To jest bardzo, ale to nawet BARDZO merytoryczna odpowiedź dotycząca
piramidalnych faktów naukowych ;-)))))
Gdy jeszcze nie miałem brody taki greps był popularny: " a wy bijecie
Murzynów!".
"nie lubię ironii" uważam za twórczą transformację tamtej odpowiedzi - i
jedno i drugie pozornie pozwala uniknąć rzeczowej , konkretnej odpowiedzi.

> Zresztą nie pierwszy raz odpisujesz w ten sposób. Czytałem archiwum
> i wielu grupowiczą podobnie odpowiadałeś (chodzi mi o ton i o sposób).
> To nie dyskusja tylko atak (oj przepraszam zaciekawienie :-) )

Jakiż tam atak???! Dałem Ci po prostu banalnymi pytaniami szanse na
wyłożenie całej piramidalnej prawdy o piramidkach i piramidach! Skoro wiesz
więcej, masz osobiste doświadczenia, to nie bądź sknerus i podziel się
wiedzą. Mnie naprawdę jest nietrudno przekonać pod warunkiem racjonalnej
argumentacji oczywiście.

> Uuu, z krytyka (przepraszm z zaciekawionego :-) ) przeistoczenie w
> moralistę?
Moralistę??? A w życiu!!
Raczej o dobre obyczaje się upominam.

> Poza tym skąd wniosek z gołowąsym?
Jeżeli byłeś łaskaw napisać: "do dzis zapuszczasz? Pewnie po TYLU latach
jest juz długa" no to któz inny jak młodzik jakiś mógłby takie słowa
wybąkać!???

> Ale cóż są również policjanci, którzy kradną i strażacy którzy
> podpalają :-)

To co wyżej ma jakiś związek z Twoimi doświadczeniami z piramidami???
Policjanci Ci piramidkę ukradli czy tez strażacy podpalili????????
Na marginesie. Imhotep strażakiem nie był, ale istnieje jeden, i to dość
niejasny przekaz, że uwięziony był za spowodowanie pożaru (zgadnij pożaru
czego?)

I na koniec. A wróćże myślowo do tych ostrzących żyletki i konserwujących
mięso piramidek . I spróbuj bez zagadywania odpowiedziec rzeczowo na 5
prościutkich pytań!
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nie przejmuj się. Będą jeszcze z Ciebie ludzie.... :-)))
PS
A masz jakieś winorośla ????
J.

16. Data: 2002-10-24 13:09:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> A co powiesz o ,,enlargement'', któro to słowo w moim /mail/spam
> dominuje? Nikt Ci nie proponuje powiększenia tego i owego?

Spam e-mailowy to jeszcze co innego. Ale enlargement odnosi sie
tylko do jednej czesci ciala, a breakthrough jest wszechobecny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2002-10-24 13:28:25

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Murzynów!".
> "nie lubię ironii" uważam za twórczą transformację tamtej odpowiedzi - i

Twórcza transformacja??? :)))))) Transformacja to może i była,
ale na pewno nie twórcza! :)))))

> jedno i drugie pozornie pozwala uniknąć rzeczowej , konkretnej odpowiedzi.

Ja niczego nie unikam! Forma pytań jest niepoważna,
i nie będę się wysilał.

> Jakiż tam atak???! Dałem Ci po prostu banalnymi pytaniami szanse na

Dziękuje że dałeś mi szansę!

> [...]
> więcej, masz osobiste doświadczenia, to nie bądź sknerus i podziel się
> wiedzą. Mnie naprawdę jest nietrudno przekonać pod warunkiem racjonalnej

Racjonalne argumenty można przedstawiać jeśli koś słucha.
Najwyraźniej uznałem, że nie słuchasz. Zgadnij dlaczego :))))

kazały

> Moralistę??? A w życiu!!
> Raczej o dobre obyczaje się upominam.

Widzę że nie zrozumiałeś z policjantem i strażakiem :((( i słowa
które napisałem umieściłeś wybiórczo, to postaram się wyjaśnić
jeszcze raz prościej :))).
Przed upomnieniem, nie zapomnij o dobrych obyczajach sam.

> Jeżeli byłeś łaskaw napisać: "do dzis zapuszczasz? Pewnie po TYLU latach
> jest juz długa" no to któz inny jak młodzik jakiś mógłby takie słowa
> wybąkać!???

Kurcze no niesamowite! Czyżbyś posiadał dar jasnowidzenia??

Nie sądzisz że nieładnie wyrywać zdania z kontekstu, chyba stać
Cię na więcej (mam nadzieję)!!!

> [...]
> niejasny przekaz, że uwięziony był za spowodowanie pożaru (zgadnij pożaru

Przykro mi że z tymi policjantami i strażakami nie zrozumiałeś!! Ale
nie przejmuj się może jutro będzie lepiej i się uda.

> [...]
> Janusz
> PS
> Nie przejmuj się. Będą jeszcze z Ciebie ludzie.... :-)))

Czyżbyś chciał podyskutować?
Rozczaruję Cię mam tylko jedno malutkie.
Nie choduję go pod piramidą!

> J.

Pozdrowionka

Darek

P.S.
Myślę że ta dyskusja traci sens i poza tym chyba to
już nie ma żadnego związku z ogrodami, więc niniejszym
uroczyście ją zakańczam!!!

18. Data: 2002-10-24 14:42:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja niczego nie unikam! Forma pytań jest niepoważna,
> i nie będę się wysilał.
Forma czy treść Cię naprawdę zniechęca???

> Dziękuje że dałeś mi szansę!
Drobiazg...

> Racjonalne argumenty można przedstawiać jeśli koś słucha.
> Najwyraźniej uznałem, że nie słuchasz. Zgadnij dlaczego :))))

Dlatego, że wiesz, ze nie słucham tylko bardzo dokładnie czytam....
Zgadłem???

> [...]
> jeszcze raz prościej :))).
> Przed upomnieniem, nie zapomnij o dobrych obyczajach sam.

Ot, jak w średniowieczu, do rozstrzygnięcia damy wzywam. :-)
Dopraszam się by rozstrzygnięcie zapadło czy uchybiłem w tym wątku dobrym
obyczajom..., czy za brak uprzejmości trzeba mnie zganić, a może moje
pytania zbyt intymne były???

> Kurcze no niesamowite! Czyżbyś posiadał dar jasnowidzenia??
Nie koniecznie. Czytać umiem.

> Nie sądzisz że nieładnie wyrywać zdania z kontekstu, chyba stać
> Cię na więcej (mam nadzieję)!!!
Hi!hi! nawet nie wyobrażasz sobie na ile....

> Przykro mi że z tymi policjantami i strażakami nie zrozumiałeś!! Ale
> nie przejmuj się może jutro będzie lepiej i się uda.

No więc od kilku dni mam nadzieję, ze uda mi się zrozumiec jegomościa który
o piramidkach ostrzących żyletki i konserwujących padlinę opowiada natomiast
unika jak ognia odpowiedzi na proste pytania na ten temat. Jakaś wiedza
tajemna czy co????

I nadal nic.... niestety!

> Czyżbyś chciał podyskutować?
> Rozczaruję Cię mam tylko jedno malutkie.
I tego Ci gratuluję!:-)
> Nie choduję go pod piramidą!
??????
P.S.
> Myślę że ta dyskusja traci sens i poza tym chyba to
> już nie ma żadnego związku z ogrodami, więc niniejszym
> uroczyście ją zakańczam!!!
Zgoda pełna. Bez Twoich odpowiedzi na 5 prostych pytań to lepiej
zakończyć....
Tylko... dlaczego uroczyście?
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2002-10-24 14:59:31

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy wiecie , że Gudzowaty- najbogatszy człowiek w Polsce ma w swoim
ogrodzie taką piramidę......... coś w tym musi być

--
pozdrawiam Ela

20. Data: 2002-10-24 15:52:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ap91sh$1amf$1@foka.acn.pl...
> A czy wiecie , że Gudzowaty- najbogatszy człowiek w Polsce ma w swoim
> ogrodzie taką piramidę......... coś w tym musi być

Dewiacje pieniężne??? Albo chęć błyśnięcia przed Darkiem???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Przepraszam. Staram się z fanaberyjnymi gustami nie dyskutować.
A Ty wystawiłabyś sobie na swoim "zielonym" piramidę???
J.

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?