Piwo - kalorie?

1. Data: 2002-08-19 20:42:02

Temat: Piwo - kalorie?
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Sluchajcie nie moge nigdzie znaleźć informacji na temat kaloryczności piwa
tradycyjnego jasnego 0,5 litra. Orientuje sie ktoś z Was ile może mieć kalorii
takie politrowe piwo? Bede wdzieczny za info? Bo nie chce mi sie wierzyc, ze
takie jest bardzo kaloryczne... :)

Leon

1. Data: 2002-08-19 21:04:15

Temat: Re: Piwo - kalorie?
Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. uspokoje Cie :) ...poczytasz o tym tu:
> http://piwo.ganinet.com/dane/zdrowie/piwo_i_kalorie.
php
> p-m
> leszek

to ciekawe skąd u mnie ten brzuch ? ;-)
jem umiarkowanie a piję piwa dużo ...

1. Data: 2002-08-19 21:14:55

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kudziu" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
php

> to ciekawe skąd u mnie ten brzuch ? ;-)
> jem umiarkowanie a piję piwa dużo ...

Tamta strona podaje fałszywe dane.
Pół litra jasnego pełnego to około 90 kcal.
A skąd brzuch? Wszak piwo pielęgnuje mięsień piwny ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-19 21:14:59

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>kalorii
>ze

php

Wow, dzieki za szybka odpowiedz, super w takim razie nie jest zle z tym
napojem, oczywiscie pijac z glowa. A najlepsza zasada na niezla figure jest
jednak sprawdzone NŻD (nie żreć dużo) :))) to nie piwo tuczy!!!

Pozdrawiam
i dzieki, Leon

1. Data: 2002-08-19 21:16:54

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tamta strona podaje fałszywe dane.
> Pół litra jasnego pełnego to około 90 kcal.
> A skąd brzuch? Wszak piwo pielęgnuje mięsień piwny ;-)

Ha, to zanaczy ze jeszcze mniej :))))))))))) SUPER!!!
Te ~300kcal, faktycznie wydawalo mi sie troche duzo, ale 90 CZAD!!!

Leon

1. Data: 2002-08-20 06:11:59

Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tamta strona podaje fałszywe dane.
> Pół litra jasnego pełnego to około 90 kcal.

to by oznaczało że powietrze jest za bardzo kaloryczne ;-)

> A skąd brzuch? Wszak piwo pielęgnuje mięsień piwny ;-)

no wlasnie ;-)

1. Data: 2002-08-20 07:59:12

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kaloryczności piwa
> tradycyjnego jasnego 0,5 litra. Orientuje sie ktoś z Was ile może

Przypomina mi się stary dowcip obozowy:

"jak powinien wyglądać dzień obozowicza by nie przytyć i nie schudnąć:
- schabowy (+300 cal)
- stosunek (-300 cal)
- piwko (+ 300 cal)
- stosunek (-300 cal)
- schabowy (+300 cal)
- stosunek (-300 cal)
- piwko (+ 300 cal)
- stosunek (-300 cal)
......"

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-20 14:46:25

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tamta strona podaje fałszywe dane.
> Pół litra jasnego pełnego to około 90 kcal.
> A skąd brzuch? Wszak piwo pielęgnuje mięsień piwny ;-)
> [...]

No to bardzo optymistyczna wersja.
Podaje za ksiazka " Wielkie tabele kalorii i wartosci odzywczych" wyd. Muza:
na 100g produktu
Piwo bezalkoh. beczkowe - 28 kcal
Piwo Altbier (5%) - 43 kcal (ja nie wiem co to)
Piwo Bockbier, jasne (niedofermentowane) (7%) - 62 kcal
Piwo dietetyczne pelne (5%) - 33 kcal
Piwo Bockbier, podwojne, ciemne - 69 kcal
Piwo lezakowe pelne jasne (5%) - 34 kcal
i tak w ten desen.
Mnie te wszystkie nazwy niewiele mowia, ale ja piwa nie pije raczej.

Pozdrawiam,

Marta

gorace noce i dnie czyli czas na raite :-) (P)
lektury poniedzialkowe
akademija kurta schellera
Gruszki w słoiku??
Czekoladowe kwadraty