Re: Placek ziemniaczany z boczkiem

1. Data: 2002-08-06 13:41:47

Temat: Re: Placek ziemniaczany z boczkiem
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pawłowska-Pojawa <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01a801c23d37$ca90d460$8d000a80@PAPNET1621...

> Hihi, to się nazywaa, tak gdzie ja to jadam - babka ziemniaczana. Mozna
jeść polane śmietaną kwaśną, albo zpaijac mlekiem...
Na Podlasiu kiedys na to sie mowilo "kartoflanik". Moim zdaniem
najsmaczniejszy jest pokrojony na plasterki i odsmazony na drugi dzien. Ze
smietana ani z mlekiem nigdy go nie jadlam. Chyba jest troche za tlusty
/zwlaszcza z boczkiem/ do zapijania mlekiem. E.

1. Data: 2002-08-08 17:18:24

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tlusty
> /zwlaszcza z boczkiem/ do zapijania mlekiem. E.

Odwaz sie i sprobuj :-) Z zimnym mlekiem lub ze smietanka jest
rewelacyjny. Dobry jest tez z sosikiem smietanowo-cebulowym. Boczek
lub sloninke stopic na skwarki, dodac duuuzo posiekanej cebuli,
zrumienic, wlac smietane, rozmieszac, sol i pieprz do smaku.

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

co zrobic na obiad?
Robienie wina
zupa czosnkowa z serem z jajkiem i grzankami
kwasnica ze scierki
Danie jednogarnkowe z soczewicy (P)