co zrobic na obiad?

1. Data: 2002-07-22 09:30:39

Temat: co zrobic na obiad?
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaprosilam dzis na obiad przyjaciela mojego meza. Tak mi go zal, bo stoluje
sie w barach mlecznych z braku czasu i kawalerskiego stanu. wybieram sie za
godzinke na zakupy, bo mam pusta lodowke. Tak sie zastanawiam co podac na
ten obiad. Zeby byl zwyczajny a jednak specjalny.:))))Macie jakies
propozycje?

pozdr.
almadka

1. Data: 2002-07-22 09:38:08

Temat: Re: co zrobic na obiad?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik almadka <a...@W...TO.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Tak sie zastanawiam co podac na
> ten obiad. Zeby byl zwyczajny a jednak specjalny.:))))Macie jakies
> propozycje?

Zrob leczo, akurat jest sezon na warzywa.
Jeszcze jakis deser w zaleznosci od ilosci wolnego czasu - lody lub
ciasto (np. biszkopt z jablkami), kawa.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-22 10:01:43

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka <a...@W...TO.wp.pl> napisał(a):

> [...]
> godzinke na zakupy, bo mam pusta lodowke. Tak sie zastanawiam co podac na
> ten obiad. Zeby byl zwyczajny a jednak specjalny.:))))Macie jakies

schabowy + młode ziemniaki + kap.kisz.dusz.

turecky

1. Data: 2002-07-22 10:34:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisala:
(...)

> Tak sie zastanawiam co podac na
> ten obiad. Zeby byl zwyczajny a jednak specjalny.:))))Macie jakies
> propozycje?

Barszczyk, klopsa z jajkiem (czyli pieczeń rzymska),
fasolkę szparagową, kalafiora i jakąś surówkę. Na deser
dowolne ciasto z owocami.

Krycha

Robienie wina
zupa czosnkowa z serem z jajkiem i grzankami
kwasnica ze scierki
Danie jednogarnkowe z soczewicy (P)
kieliszki ( troche OT)